По-русски
Українською
Погода:
  • Курси валют: USD 11.5   EUR 15.7
  • Пальне: A92 10.53   A95 10.90   ДП 9.74

Leopolis Grand Prix
27-29 червня у Львові відбудеться найбільша автомобільна подія України та Центральної Європи.


Венеція по-голландськи

Харлем - Амстердам - Роттердам - Дордрехт - Гаага - Дельфт
0

Амстердам

Нідерланди, Північна Голландія
Давній Амстердам - є столицею королівства Нідерландів та одним з найбільших історичних міст Європи

Храм Светіцховелі

В XI столітті на місці базиліки зводить церква Дванадцяти апостолів - храм Светіцховелі. Це – головний кафедральний собор та найбільша церква сучасної країни
AutoTravel у соціальних мережах


Свой первый холодильник мы с женой купили в магазине Комплект, находится в Одессе, нам понравился этот магазин.

В онлайн магазине оборудоваия stocktools.ru есть все. От ручного инструмента, до мощных лодочных моторов.

7 найкращих автомузеїв Європи

2 жовтня 2013  АвтоТревел

Автомобільні музеї за популярністю і кількістю відвідувачів можуть позмагатися хіба що з бутиками-аутлетами в сезон розпродажів. Музеї працюють упродовж всього року, з ранку до вечора і там завжди повно відвідувачів.  Потяг до прекрасного, навіть у наш меркантильний час, сильніший за любов до шопінгу. І це зрозуміло, адже дивитися на виразні форми старовинних автомобілів та їх лаковані боки і захоплюватися приголомшливою обробкою салону можна вічно. Redigo.ru розповідає про 7 найцікавіших автомузеївЄвропи.

Музей Ferrari

Фото: Jon Gonzalo Torróntegui / Flickr.com

У північній Італії, за 18 км від міста Модена, розташувалося невелике містечко під назвою Маранелло, яке стало відомим на весь світу завдяки заводу, штаб-квартирі і музею марки Ferrari. Безпосередньо перед галереєю можна взяти напрокат справжній новенький родстер Ferrari California (за 80 євро на півгодини). Поруч буде сидіти досвідчений інструктор, який підказує, що і куди натискати, щоб їхати. 

Весь музей наповнений унікальними експонатами: гоночні боліди, котрі раніше брали участь в "Формулі-1", їхні двигуни, призи гонщиків, фотографії і т.д. Будь-яку деталь або автомобіль можна помацати, тобто, в буквальному сенсі доторкнутися до історії ...

Музей науки та техніки

Фото: Jaume Meneses / Flickr.com

Спілка інженерів Каталонії думала про створення музею техніки ще наприкінці XIX століття. Але до втілення мрії в реальність справа дійшла лише в 1983 році, коли в місті Тераса вдалося придбати будівлю колишньої фабрики з переробки вовни, зведений ще в 1909 році, який чудово підходить для експозиції - всередині немає несучих стін, тільки 300 порожнистих чавунних колон, які і є опорами.

Основна частина музею присвячена транспорту. Однією з "перлин" колекції є автомобіль Ford TT випуску 1923 з кузовом типу char-a-bancs, на якому перевозили пожежні команди. Інший цінний експонат - американський паровий автомобіль Locomobile Steamer випуску 1899. Steamer - перший і єдиний паровий автомобіль цієї компанії з Коннектикуту, яка згодом стала знаменитою.

Музей Mercedes-Benz

Фото: mercedes-benz-classic.com

Перший музей при заводі Daimler AG був урочисто відкритий в 1923 році, і з того часу його відвідали мільйони туристів, не лише з Німеччини, а й з усього світу. З часом експонатам стало тісно під старим дахом і в 2006 році перед головними воротами заводу звели нову будівлю музею, яке разом з Штутгартським центром Merсedes зв'язує будівлі пасажем і утворює велетенський комплекс Merсedes-Benz-Welt.

Цим унікальним будинком варто помилуватися не тільки всередині, а й зовні: сміливе дизайнерське рішення одного з найбільш інноваційних європейських архітектурних бюро UN Studio обійшлося в 150 мільйонів євро. Зовні нова будівля нагадує трилисник конюшини, в центрі якого знаходиться трикутний майданчик. Загальна площа забудови перевищує 35 000 кв. м.

Музей BMW

Фото: German National Tourist Board

Музей BMW - музей, присвячений історії BMW , розташований в Мюнхені, поруч зі штаб -квартирою BMW. Загальна площа музею складає 5000 м² . Його щорічно відвідує більше 250 000 чоловік. Музей має наразі більше 550 авто, але колекція продовжує зростати. Шанувальникам марки BMW тут може здатися, що вони потрапили в рай.

На видному місці стоїть родстер BMW 315 (1934 р.), куплений в Англії і відновлений до ідеального стану. Не менш цікавою є історична модель BMW 3/20 АМ4 (1932 р.), перша серйозна самостійна розробка марки. Створили її німецькі конструктори, надихнувшись ліцензійним англійським автом Austin Seven.

На верхньому поверсі музею панують спортивні авто: приземкуваті ле-манівські боліди BMW V12 , боліди "Формули -1" з моторами BMW і унікальні екземпляри - довоєнні гоночні авто з сріблястими кузовами, знамениті BMW 328 Mille Miglia .

Неподалік стоять більш пізні моделі: седан BMW 501 - "ангел барокко", названий так за гарні вигини кузова, розкішний кабріолет BMW 502, стрімкий BMW 3200, а також найвеселіший експонат музею - крихітна ліцензійна італійська машинка Isetta з мотоциклетним мотором і з єдиними дверима спереду, прикрашена логотипом BMW. 

Музей Porsche

На початку 2009 року в Штутгарті відкрився новий музей "Порше" - Porsche Museum, котрий вражає сучасною архітектурою і вартістю проекту (100 мільйонів євро). Проект, який вибрали з 170 варіантів, дуже незвичний. Прямі площині, цілісний об'єм, але окремі елементи пов'язані між собою настільки вигадливо, що з кожної точки музей виглядає інакше. Зате тепер у Цуффенхаузені, передмісті Штутгарта, що раніше більше нагадувало вітчизняну промзону, - з'явилася своя архітектурна пам'ятка.

Експозиція музею складається з 80 легендарних моделей Porsche - від першого прототипу 1939 року до Porsche Carrera GT з двигуном потужністю 612 к.с. Більше того, в майстерні, доступній, на жаль, не всім відвідувачам, виставлені ще 350 автоскарбів, повністю відреставрованих, які періодично беруть участь у ралі і автопробігах ретро-автомобілів. Обов'язково скористайтеся аудіогідом, щоб дізнатися про всі цікаві подробиці, пов'язані з розробкою та будівництвом автомобілів Porsche.

Музей Audi

Фото: moedermens / Flickr.com

Невелике провінційне містечко Інгольштадт є батьківщиною одного з найуспішніших німецьких автовиробників. Тут знаходиться і завод, і штаб -квартира, і музей марки, побудований в 2000 році. Зовні музей Audi нагадує великий скляний циліндр. Музей побудований за особливою спиралевидной концепції ознайомлення з історією марки, як і більшість подібних автомузеев, так що огляд неодмінно треба починати з верхнього третього поверху , де знаходяться автомобілі виробництва 1899 - 1945 років. Саме в ці роки з'явилися автомобільні та мотоциклетні марки Horch, Audi, DKW і Wanderer, які, об'єднавшись в 1932 році, сформували концерн Auto Union. Символом об'єднання чотирьох марок стали знамениті чотири кільця на емблемі концерну.

Головна "фішка" музею - величезний підйомник, на платформах якого повільно знизу вгору пропливають через всі три яруси музею експериментальні прототипи та унікальні штучні роботи кузовних ательє, що випускалися в різний час. На зворотному шляху експонати спускаються вздовж зовнішньої скляної стіни будівлі, де їх можуть побачити перехожі.

З численних рідкокристалічних екранів відвідувачам розповідають свої історії батьки-засновники - Август Хорх, який створив спочатку підприємство Horch, а трохи згодом і фірму Audi, Йорген Скафте Расмуссен - творець марки DKW і багато інших. Тут же в скляних "загонах" виставлені кілька шикарних купе-кабріолетів, милуватися якими можна вічно.

AutoStadt

Фото: AutoStadt

Найбагатший концерн Volkswagen не міг залишитися осторонь від теми автомобільних музеїв і в 2000 році у Вольфсбурзі спорудив величезний "Автоград" ( AutoStadt ). Це комплекс, присвячений історії автомобілебудування, зокрема і марці Volkswagen.

Все почалося з бажання дещо розширити місцевий офіс Volkswagen і залучити в Вольфсбург більшу кількість клієнтів. За два роки на площі 25 га було зведено музейно -парковий комплекс, на території якого розмістилися дві 48-метрові "автобашти", заповнені новенькими авто, автомобільний музей Zeithaus ("Будинок часу"), павільйони всіх семи марок авто, вироблених німецьким концерном, траси для тест -драйвів, атракціони і безліч інших привабливих "фішок" як для туристів, так і для покупців автомобілів.

У музеї Zeithaus є всі моделі концерну, що мають для нього історичне значення: довоєнний кабріолет Beetle ("жук" випуску 1938 року, на згадку про офіційне відкриття заводу), NSU з роторним двигуном та інші авто. Поряд з ними виставлено величезна кількість автомобілів інших фірм: Ford T, Rover Mini, Cadillac Eldorado Biarritz 1959 року народження, розкішні моделі Bentley, наприклад, Continental і Arnage R., і, звісно, гоночний болід Bentley Speed ​​8, який отримав перемогу в 24-годинних перегонах Ле- Ман в 2003 році. Огляд експозиції Zeithaus потрібно починати з верхнього рівня, спускаючись вниз поступово лабіринтами переходів з рівня на рівень. При цьому, можна торкатися до експонатів і, навіть, фотографуватися з ними.

За матеріалами Redigo.ru


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

Теги: туризм, фото




Коментарі [0]
Коментар:
Захисний код:
Авторизація
Електронна пошта:
Пароль:
Запам'ятати мене на цьому комп'ютері
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook
Facebook