Go Brazil Goal: від України до Німеччини
Проект Go Brazil Goal, яким ми жили упродовж останнього місяця, почався. Зараз ми ведемо наш блог з Берліна, подолавши майже 1600 кілометрів дорогами України, Польщі та Німеччини і такими є наші перші враження.
Київ проводжав нашу команду вітром і легкою мрякою, ніби натякаючи, що не варто затримуватися на вулиці для фотосесії, а пора б вже стрибнути за кермо і відправитися назустріч пригодам. Зробивши кілька фото на пам'ять біля пам'ятника засновникам Києва, наша прекрасна десятка JAC S5 вирушила в дорогу.
![]() |
Варто зауважити, що пересування колоною з десяти автомобілів - справа не така вже й проста. Проте, вже через годину ми зловили свій командний ритм і "ставши на круїз" до вечора досягли міста Лева. Дороги, всупереч очікуванням, не були завантаженими. Шосе, побудоване до Euro 2012, місцями вже неабияк зносилися, але на те вони і кроссовери, щоб відчувати себе на асфальті будь-якої якості, як риба у воді.
![]() |
Перша пара сотень кілометрів дозволила помітити, що з моменту появи перших S5 в Україні у вересні минулого року китайські конструктори встигли дещо поліпшити. Минулого року ми нарікали на недостатньо енергоємну підвіску, яка дещо нервово реагувала на незначні, на перший погляд, нерівності. Схоже, що наші коментарі не залишилися без уваги: в налаштування підвісок були внесені зміни, завдяки яким кросовер незворушно "шелестить" по шосе, повідомляючи про наявність вад покриття легким поплескуванням шин.
Потрібно сказати, що в подорож ми вирушили на абсолютно нових машинах, з пробігом буквально в кілька десятків кілометрів. На відрізку від Києва до Львова середня витрата склала 9 - 9,5 літрів залежно від стилю водіння пілота. Але в міру обкатки двигунів очікуємо зниження середнього значення.
У Львові наша команда зупинилася в готелі "Nota Bene", чудової затишному готелі, яку ми сміливо можемо рекомендувати мандрівникам.
![]() |
Наступного дня ми вирушили в бік погранперехода Шегені. Без проблем пройшли митниці, попутно прорекламувавши співробітникам польської митниці JAC S5. Хлопці довго не вірили, що таке авто, як у нас, з 2-літровим турбованим 167-сильним двигуном і практично максимальною комплектацією може коштувати до 20 000 у.о.
Шлях дорогами Польщі до нашого наступного контрольного пункту, Кракова, виявився поки що найбільш болісним відрізком подорожі. Непогані загалом за якостю дороги, виразна розмітка, села і містечка, що переходять одне в одне і ... драконівські обмеження всюди: 40 - 50 - 70 - 90. Саме в такому ритмі ми їхали весь день і два відрізки автобану, чесно кажучи, не дуже підняли нам настрій.
Доброю компенсацією стала прогулянка по вечірнім Краковом. Історичний центр можна пройти за годину з хвостиком, але затишні вулички, красива архітектура і привітна атмосфера дозволили забути і про похмуру вогку погоду, і про дороги.
![]() |
Наступного дня наша команда розділилася на дві групи по 5 авто. Частина S5 вирушила до Австрії та Італії, а нас чекав марш-кидок за маршрутом Краків -Берлін. Весь шлях проходив по автобану, де наша п'ятірка підтримувала високу швидкість від 130 до 160 км/год. JAC S5 поводився відмінно, стабільність на високих швидкостях хороша, і навіть виникають тимчасовий бічний вітер не доставляв незручностей. До речі, автобан в Німеччині абсолютно безкоштовний, тоді як на польському відрізку ми тричі оплатили по 10 злотих за кожну машину (близько 30 грн.).
![]() |
Далі ми висуваємо в Амстердам, де затримаємося більше ніж на тиждень і де, нарешті, почнеться футбольна частина нашої пригоди.
![]() |
Всі фотографії надані Go Brazil Goal