По-русски
Українською
Погода:
  • Курси валют: USD 11.5   EUR 15.7
  • Пальне: A92 10.53   A95 10.90   ДП 9.74

Leopolis Grand Prix
27-29 червня у Львові відбудеться найбільша автомобільна подія України та Центральної Європи.


Венеція по-голландськи

Харлем - Амстердам - Роттердам - Дордрехт - Гаага - Дельфт
0

Амстердам

Нідерланди, Північна Голландія
Давній Амстердам - є столицею королівства Нідерландів та одним з найбільших історичних міст Європи

Храм Светіцховелі

В XI столітті на місці базиліки зводить церква Дванадцяти апостолів - храм Светіцховелі. Це – головний кафедральний собор та найбільша церква сучасної країни
AutoTravel у соціальних мережах


Свой первый холодильник мы с женой купили в магазине Комплект, находится в Одессе, нам понравился этот магазин.

В онлайн магазине оборудоваия stocktools.ru есть все. От ручного инструмента, до мощных лодочных моторов.

Тест-драйв: Chevrolet п'ятого покоління

8 жовтня 2012

П'яте покоління Chevrolet Camaro дебютувало три роки тому.

За цей час легендарний спорткар став героєм кінотрилогії "Трансформери" і завсідником глянцевих журналів. 

Якщо вас не лякає подорожчання пального і ви любите стильні швидкі машини - Camaro вам сподобається. Тим більше, що американці пропонують компромісну версію з 3,6-літровим бензиновим V6, який дозволяє і розганятися, і обходитися без бензовоза в ескорті. Загалом - економічна за американськими мірками версія.

Американська економія

Якщо не тиснути надмір на акселератор, то при їзді у змішаному циклі витрата пального становитиме 14-15 літрів на сто кілометрів.

При їзді по трасі з швидкістю 100-110 кілометрів за годину "Комарику" вистачить десять літрів 92-го бензину. При цьому розгінна динаміка у компромісній версії цілком пристойна. З "маленьким" 315-сильним V6 авто набирає першу сотню за 6,5 секунди.

У себе на історичній батьківщині таке авто доступне за ціною 23 тисяч доларів. В Україні за такі гроші навіть нормально оснащену Skoda Octavia не купиш. Чи треба пояснювати, чому якість оздоблювальних матеріалів в салоні Chevrolet далека від досконалості, і чому європейська версія Camaro-V дорожча за американську?

Пластик в інтер'єрі твердий і неприємний на дотик, але, потрапивши в салон уперше, на такі дрібниці уваги не звертаєш - не до того! В око впадають численні прилади і датчики, особливо вночі, коли вмикається бірюзово-біле підсвічування.

Головні прилади заховані в ретро-футуристичних колодязях. Праворуч внизу - незвичні для автомобіліста датчики температури масла і зарядки акумулятора. Центральне місце дісталося спідометру і тахометру. Така аскетична інструментальна панель не відволікає від дороги, а хромовані деталі інтер'єру не блищать на сонці.

Загальний дизайн непоганий, але інтер'єр приємніше оглядати, ніж обмацувати.

Американська економія вплинула і на передні сидіння. Вони хоч і мають розвинену бічну підтримку, але більше нагадують дивани, до яких прикрутили перила з ліктьовим підпором. Зате в далеких подорожах просторо, комфортно і статечно.

На задніх сидіннях тривалий час можуть перебувати тільки невисокі дорослі і діти. Проблема не в обмеженому просторі для ніг або голови - банально тисне на голову стеля. Мало світла - задні віконця більше схожі на ілюмінатори літака.

Не все гаразд у Chevrolet Camaro і з оглядовістю. За передніми стійками можна заховати новонароджене слоненя. Стійки не тільки широкі, а й розташовані під великим кутом. Відтак, мертві зони у Camaro V, майже як у танка. Машина немаленька, тому водію доведеться звикати до габаритів і "танкового" огляду.

Довгий капот і значна ширина створюють враження неповороткості Camaro, але це ілюзія. Насправді машиною керувати так само легко, як гарячим європейським хетчбеком VW Golf GTI. Звичайно, не так чітко і гостро, але легко.

Вражаюче, але для розвороту п'ятиметровому спорткару вистачає 11 метрів - багато малолітражок не впишуться в такий простір! Від упора до упора керма - 3,5 оберту. Кермо оснащене гідропідсилювачем, що допомагає управляти двотонним авто.

Однак головне достоїнство Camaro - задня підвіска. На відміну від одвічного конкурента - Ford Mustang - вона тут повністю незалежна. Це прогрес, адже майже всі так звані масл-кари протягом півстоліття мали нерозрізну балку заднього моста.

Саме тому на віражах Camaro не пищить. Однак крени для європейця незвично глибокі. Всередині вони слабо відчутні, але зовні помітні неозброєним оком.

Розгінна динаміка є, але відчуття від прискорення можна назвати незабутніми. Вражає, але дух не перехоплює. Частково це обумовлено добре помітними затримками в роботі шестиступеневого автомата при перемиканні передач.

Відтак, Camaro - такий собі чотириколісний монстрик для прогулянок з вітерцем. Світлофорні гонки, поїздки до моря і виїзди на гулянки - це його стихія. Він дарує не стільки адреналін, скільки задоволення.

При бажанні на Camaro можна і попустувати. Відключивши системи стабілізації, водій залишається один на один з шасі автомобіля, чого вже майже не зустрінеш у європейських і японських машинах. Останні якщо й мають кнопки вимкнення протиаварійної автоматики, все одно таємно контролюють дії водія.

Інша річ - "Комарик". У нього є можливість повного вимкнення контролю тяги і стабілізаційної системи, що дозволяє чудово дрейфувати. При цьому вона не стане брати на себе управління навіть при тривалому бічному ковзанні.

Гальма ефективні. Педаль м'яка, при інтенсивному натисканні не доводиться повисати на ременях. Навіть екстрене гальмування відбувається з традиційним для "американців" поклоном асфальту. Це дратує, але робить зупинку комфортнішою.

Російські голови

Під час презентації відродженої легенди голова GM Рік Вагонір сказав: "Як доказ того, що мозки у нас не зовсім атрофовані, я з радістю повідомляю: GM випускатиме новий Chevrolet Camaro".

Усміхнувся і додав: "Перші сто тисяч покупців оцінять, наскільки жваво працюють голови російських дизайнерів - один з них трудився над екстер'єром". До створення авто долучився Володимир Капітонов. Приємно, що слов'ян цінують за океаном.

Назва моделі Camaro, за однією з версій, походить від французького жаргонізму, похідного відcomrade - товариш, компаньйон. За іншими даними, на якомусь з латиноамериканських діалектів Camaro - це креветка.

Самі ж творці купе говорили, що Camaro - це маленький, але дуже злий звір, який харчується мустангами, явно натякаючи на головного конкурента.

В останні два роки ця машина продається краще, ніж Ford Mustang, і з літа 2012 року її оновлена версія буде продаватися в Європі. Правда, крім більшої ціни, вона буде відрізнятися від американського брата модернізованою підвіскою з більш жорсткими амортизаторами і стабілізаторами поперечної стійкості збільшеного діаметру.

Крім того, європейський Camaro отримає більш ефективні чотирипоршневі гальмівні механізми Brembo з 355-міліметровими дисками спереду.

Однак найпомітніша зміна розташована зовні - світлодіодна задня світлотехніка. Вона, до слова, стала предметом невдоволень з боку американських любителів Camaro, які дорікнули GM в упередженості.

Керівництво Chevrolet швидко залагодило конфлікт, нагадавши співвітчизникам про вартість машини на ринках США і ЄС. Як і в Україні, вона різниться майже удвічі.

Фото на головній з Flickr (by VictorEleuterio)

Олексій Черняк-Самойленко, Ігор Мягченковreal-economy.com.ua


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

Теги: фото




Коментарі [0]
Коментар:
Захисний код:
Авторизація
Електронна пошта:
Пароль:
Запам'ятати мене на цьому комп'ютері
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook
Facebook