По-русски
Українською
Погода:
  • Курси валют: USD 11.5   EUR 15.7
  • Пальне: A92 10.53   A95 10.90   ДП 9.74

Leopolis Grand Prix
27-29 червня у Львові відбудеться найбільша автомобільна подія України та Центральної Європи.
Орест Зуб: архів
Виберіть проміжок часу, за який Ви хочете подивитись записи в блогах

Хмара тегів
ізраїль індія єрусалим аліканте білокриниця бакота барселона бен-гуріон бенідорм берлін болгарія боржава борислав борщів валенсія варанасі велика слобідка вилкове вифлеєм воловець генеральське глобальні міста гори делі джур-джур дикі верблюди дністер дороги в україні драгобрат дрогобич дубай дунайські плавні Ейн Геді жирона жовква замок збручанське золочівський замок кара-даг кременець крехів крехівський монастир крим кудринці лижі лисяча бухта міські горизонти меганом Мертве море Молниця нагуєвичі нью-делі об'єднані арабські емірати олеський замок оман оренда мотоциклів орест зуб орест зуб. піргорецький замок палестина пилипець подобовець почаїв почаївська лавра пустеля рибачьє розгірче румунія свірж Свято-Вознесенський монастир смішні ситуації сноуборд сові яр стільсько старе село таррагона трансільванія тропа голіцина трускавець Туреччина туристична виставка тустань унів унівська лавра устя фільми про подорожі фірман хеврон цигани цитати цитати про подорожі червоноград
AutoTravel у соціальних мережах


Свой первый холодильник мы с женой купили в магазине Комплект, находится в Одессе, нам понравился этот магазин.

В онлайн магазине оборудоваия stocktools.ru есть все. От ручного инструмента, до мощных лодочных моторов.

Оренда мотоциклів у мандрівках...

28 лютого 2012, 12:21

Майже всі люблять, коли щось гарно деренчить. Особливо якщо це двигун класного мотоцикла, якого Ви щойно взяли в оренду, щоб дослідити навколишню місцевість під час незабутньої мандрівки.

Беззаперечно, власний транспорт повністю розв’язує руки. Можна побачити більше місць. Можна поїхати туди, куди зазвичай всіх не возять. З рештою керування транспортним засобом це новий досвід, який залишиться з Вами навічно.

Раніше, коли я ще подорожував лише по Європі, то по можливості брав авто на прокат. Скажу Вам по секрету, що у більшості західноєвропейських країнах винайм автомобіля економічно вигідний, якщо Вас є хоча б троє осіб. Середня ціна за одноразовий проїзд у міському транспорті приблизно 2 Євро, а міжрегіональні мандрівки поїздом виносять зазвичай, як бюджетні літаки.

Прокатні пункти авто є практично у кожному місті, то чому б не скористатися такою чудовою послугою.

Але мова піде не про авто. Останнім часом я намагаюся тестувати різних двоколісних коней у своїх мандріках, про що піде мова далі.

Перш за все озвучую що я ніякий не байкер і в мотиках взагалі не шарю. Я мандрівник, який користується різними засобами пересування. Деякі з яких мені приносять море задоволення, новий досвід та навички, що стануть в пригоді у подальшому житті.

Отож, поїхали….

А почалося все епохальної частинки мого життя у Індії, де я провів майже пів року. Якось ми поїхали у високогірний Ладах, якого ще називають Малим Тібетом. Додам лише одне. Щоб туди потрапити потрібно перетнути Гімалаї.

І уявіть що там твориться? Всі туристи розсікають на здоровезних мотоциклах-красенях. Вони ревуть, наче воли, гордо поволі, але впевнено піднімаючись на гірські хребти. Це легендарні мотоцикли британської марки Royal Enfield. Їхнє виробництво в Об’єднаному Королівстві вже припинилося, але Індія, як колишня колонія, продовжує їх випускати і до нині. Тож багато вуйків за сорок роблять собі такі ностальгічні тури, щоб «тряхнути стариною».

Я захотів так само. Я теж захотів поважно розсікати гімалайські хребти на цьому мотоциклі. Але до того, я ще жодного разу не сидів на чомусь подібному. Ну, доволі серйозно катався на даунхільному байку. Але велосипед важить 20 кг, а Royal Enfield десь під 200. Гииии!!!

Тим не менше кров у жилах закипіла і нічого не залишалося, як спробувати. Якось ми затягли його на майданчик для гри у поло (чи не єдине місце з рівною горизонтальною поверхнею у Ле), де цілий день вчилися приборкувати коника.

Все, герої готові підкорювати високогірні перевали. Більшість покрутили пальцем біля виска, оскільки рекомендується намотати хоча б 10 000 км перед тим, як пертися в серйозні гори. Це зосім не аргумент для для бравих козаків, тож наступного дня ми поїхали на озеро Панконг Тсо.

Все пройшло гладко. Звичайно було кілька неприємних падінь, але ніщо у порівнянні з тим, як ми прокачали свого героя.

Набільша проблема - це вага. Можете глянути , як ми затягували такого коня, коли він разок видохнувся днсь на висоті 4-5 тис. метрів посеред гір в чорта на кулічка.

Саме з цього моменту все почалося. Я пересів і в подальшому зазвичай беру мотик на прокат. Це дешевше, менше документації і суцільний фан.

В інших місцях ми почали пробувати різні види мотоциклів, щоб відчути тонкощі їзди на двох колесах.

Ось такий універсальний байк Pulsar, який використовували для дослідження Південнго Гоа.

В принципі на Гоа майже всі їздять на скутерах. Звичайно з півночі на південь може бути закруто, але на пляж чи за пивком він Вас звозить.

Більшість людей їх зовсім не дооцінюють, хоча скутери оволі непогано справляються і з пересічною місцевістю

….і навіть попливуть, якщо життя заставить.

Ось під час останньої поїзди на Близький Схід я спробував Honda XLR250. Що Вам скажу? Круто.

Кращого для дослідження пустелі не знайти.

А що Ви порекомендуєте ще спробувати?


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

Теги: оренда мотоциклів, орест зуб




Коментарі [0]
Коментар:
Захисний код:
Авторизація
Електронна пошта:
Пароль:
Запам'ятати мене на цьому комп'ютері
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook
Facebook