По-русски
  • Курси валют: USD 11.5   EUR 15.7
  • Пальне: A92 10.53   A95 10.90   ДП 9.74

Leopolis Grand Prix
27-29 червня у Львові відбудеться найбільша автомобільна подія України та Центральної Європи.
Виберіть проміжок часу, за який Ви хочете подивитись записи в блогах

AutoTravel у соціальних мережах

Свой первый холодильник мы с женой купили в магазине Комплект, находится в Одессе, нам понравился этот магазин.

В онлайн магазине оборудоваия stocktools.ru есть все. От ручного инструмента, до мощных лодочных моторов.
Блоги
, 5 серпня 2011, 11:14

Купер-Умаг-Мотовун автостопом 27.07

Гуляли по Куперу ми недовго,вже в обід пішли ловити машину туди,куди нам сказав йти добрий дядя, що підкинув нас сюди,щоправда він сказав, що йти 15 хвилин,а насправді ж вийшла ціла година,втім ми знайшли заправку, на якій почали питати,чи не їде часом хто до хорватскі :)згодом одна дівчина сказала -...

, 5 серпня 2011, 00:09

Тріест-Купер автостопом 27.07

Прокинувшись вранці рано і зібравши швидко речі,оскільки намет наш був розкладений прямо під чиїмсь домом,ми пішли в напрямку Доліни, так зовсім не по-італійськиназивалось цілком італійське індастріал-містечко,з якого дорога лежала на Словеніюми сіли на бус і нам знову водій усміхнувся і сказав - фрі)це...

, 4 серпня 2011, 16:30

Венеція-Трієст зайцем 26.07

у Венеції ми придбали квиток на потяг в автоматі самообслуговуванняне записали час відправлення при замовленні іііііі... Баста!на квитку немає часу, а до Трієста йде 5 потягів на годинукорочє ми начебто виясняємо, який потяг все ж наш, до нього година, лежимо на карематі на привокзальній площі венеціїнавколо...

, 2 серпня 2011, 16:12
Фото

Все в сад, Никитский ботанический сад

Никитский ботанический сад (НБС) – один из самых красивых и необычных ботсадов в Украине, а также яркая крымская достопримечательность. Находится совсем недалеко от Ялты...

, 2 серпня 2011, 14:57

Венеціанський тераріум

У Венеції ми заблукали. І це, напевно, найкращий варіант подивитися містотож, нас одразу попередили - фрі-меп - це не про Венецію, тут її важко дістативона є лише на вокзалі, але коли ми туди прийшли, там було зачиненоі надпис тіпа "скоро повернусь"

, 2 серпня 2011, 14:34

Горіція-Венеція автостопом 26.07

Вранці з Горіції нас проводжав наш друг Себастьяно, який вранці лишив нас самих в своєму особняку, а сам поїхав на службу Божувін неймовірно набожна людина, більше половини усього, що він говорив,стосувалося християнської теми,але нам з ним дуже пощастило учора, він просив за все дякувати не йому, а...

, 2 серпня 2011, 14:29

Любляна-Горіція автостопом 25.07

Виїхали ми з Любляни вєчєрком, після спроб взяти два велосипеда в оренду, купівлі безполєзної сіті картки, ми доїхали на автобусі до виїзду з містатам був досить непоганий автостоп-поїнт, але вже за хвилин 10 стопупрямо перед нами стала канкурєнтка)))в цьому місці люди стоплять до Постойни, напевно,...

, 1 серпня 2011, 17:52
Фото

Krka - Plitvička jezera / Hrvatska (22.07.2011)

Рогозніца - Шибеник - р. Крка - Плітвіцькі озера - Рогозніца (Хорватія)
Відпочивали на морі в Хорватії. Погода зіпсувалася - і ми вирішили поїхати на Плітвіцькі озера...

, 25 липня 2011, 12:23

Загреб-Любляна автостопом 24.07

в Загребі в нас були прекраснєйші каучсьорфери :)трішки занудні, але то ніц, вони нас врятували від ночування в макдаці гг)

, 25 липня 2011, 12:09

Бережніцкі Хум-Загреб

вночі ми швидко відрубилися у наметі в селі, назву якого ми не зналидо того моменту, доки не доїхали до Загребу і не перевірили в тирнеті)лив дощ

, 23 липня 2011, 17:53

Відень-Брежніцкі Хум австостопом 22.07

корочє ми виїхали раночком з Відня до Ікєї, як гласіт хічвікі, але там знов засаданемає нормального місця для стопу знов і знов

, 23 липня 2011, 16:34

Відень-недоБудапешт недоавтостопом

Відень-недоБудапешт недоавтостопомкорочє ми канєшна молодці)дорога до будапешту в нас весело протупцювалась)на hitchwiki.org, де зазвичай з таких буржуазних міст як Відень шукаються шляхи виїздутак от чомусь ввечері я не побачив так інакшої точки, аніж летовищеа на летовище

, 21 липня 2011, 03:33

Пардубіце-Відень автостопом 19.07

ми почали шлях не з Пардубіце,Ян з гурту DVA, в якого ми провели два дні відвіз нас за Chrudim якийсьі висадив на прекрасній заправціми дуже важко тричі прощались, врешті він поїхаві ми досить швидко застопили чоловіка на вантажному бусі

, 15 липня 2011, 14:33

Ужгород-Львів

дорога Ужгород-Львів перетворилась для нас на справжній хард-кор через невеличку помилку)ми зустрілися в центрі Ужгорода, кордон вони перетнули досить швидко,виявилось, що словацький кордон - це набагато менша морока

, 12 липня 2011, 20:27

Ужгородські будні

учора ми пів дня пили каву і писали звіти, поки була спека,а тоді я таки наважився набрати нашого ужгородського друга Юрія.

, 12 липня 2011, 20:15

Львівські будні

приїхали ми до львова о 2:30 годині ночі і вийшли на об'їздній,навіть до Галицького перехрестя було ще кілометрів 10

, 10 липня 2011, 18:44

Львів-Ужгород автостопом 9.07

це була фантастична подорож, що почалася з самого центру Львова.

, 9 липня 2011, 15:32
, 9 липня 2011, 13:38
Відео

Київ-Львів автостопом. 7.07

після довгих посиденьок під посольством однієї прекрасної країними вийшли на станцію Дачна у Києві лише о 18:30

, 9 липня 2011, 11:48

Донецьк-Київ автостопом 17 квітня

вранці провели мене на зупинку маршрутки, помахали ручкоуі я доїхав до шахти якоїсь, звідти пішов на красноармійське шосе.яке мало б йти до міста красноармійськпоки йшов до нього - ніхто не стопився,як тільки вийшов - підкріпився чуть горішкамиі застопив даїшникатой спершу прикинувся наче робить мені...

Авторизація
Електронна пошта:
Пароль:
Запам'ятати мене на цьому комп'ютері
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook