По-русски
Українською
Погода:
  • Курси валют: USD 11.5   EUR 15.7
  • Пальне: A92 10.53   A95 10.90   ДП 9.74

Leopolis Grand Prix
27-29 червня у Львові відбудеться найбільша автомобільна подія України та Центральної Європи.


Венеція по-голландськи

Харлем - Амстердам - Роттердам - Дордрехт - Гаага - Дельфт
0

Амстердам

Нідерланди, Північна Голландія
Давній Амстердам - є столицею королівства Нідерландів та одним з найбільших історичних міст Європи

Храм Светіцховелі

В XI столітті на місці базиліки зводить церква Дванадцяти апостолів - храм Светіцховелі. Це – головний кафедральний собор та найбільша церква сучасної країни
AutoTravel у соціальних мережах


Свой первый холодильник мы с женой купили в магазине Комплект, находится в Одессе, нам понравился этот магазин.

В онлайн магазине оборудоваия stocktools.ru есть все. От ручного инструмента, до мощных лодочных моторов.

Як правильно підібрати шини до зими

17 жовтня 2011

Вибирають шини за трьома головними критеріями: сезон, розмір і малюнок протектора. На самій шині є позначення сезонності.

Сніжинкою на її боковині або буквами М+S (M&S - mud and snow, бруд і сніг) позначають шини із зимовим малюнком протектора, а написом "all season" маркують всесезонну гуму.

Розмір шини, який підходить автомобілю, можна дізнатися з його сервісної книжки або прочитавши інформацію на двері або кришці бензобака автомобіля.

А от з малюнками протектора складніше - їх дуже багато. Кожен виробник випускає зимові шини з різними малюнками, але їх можна розділити на кілька основних груп, які хороші для їзди в певних погодних умовах.

Для їзди по пухкому снігу шина повинна "вгризатися" в сніг, не допускаючи пробуксовок і забезпечувати ефективне гальмування. Тому протектор шини має бути блоковим і не щільним з великими і глибокими поперечними канавками.

"Для їзди по льоду і щільно прибитому снігу протектор шини має бути більш м'яким, але щільним за малюнком, а блоки протектора мають бути рясно порізані ламелями - це дозволяє шині чіплятися за слизьке дорожнє покриття", - розповідає експерт інтернет-проекту Rezina.ua Єгор Ткаченко.

Для їзди по мокрому асфальту протектор шини має бути дощовим і мати широкі і глибокі поздовжні канавки. А для їзди по сухому холодному асфальту для максимального зчеплення протектор повинен бути щільним.

Всесезонна шина - це компроміс між літньою і зимовою. Але вона має усереднені характеристики і не блищить своїми показниками ні влітку, ні взимку.

"Не віддавайте перевагу всесезонній шині або шині для суворих зимових умов "Арктика". На першій ви не зможете їхати в сніг і ожеледь, а друга просто швидко зноситься на сухому асфальті", - радить начальник відділу легкових шин компанії "АТЛ" Олексій Немножко.

Взимку і влітку - різним кольором

Їзда на шинах, що не відповідають сезону, неприпустима. Це дуже небезпечно! На літніх шинах взимку - величезний гальмівний шлях, відсутність динаміки розгону і гальмування, а також абсолютно некерований автомобіль.

А все тому, що зимові і літні шини відрізняються як складом своєї гуми, так і малюнком протектора: зимова - "зачіпляється" за дорожнє покриття, літня - працює за рахунок тертя з асфальтом.

"Склад протектора зимової шини більш складний, ніж у літньої. Він залишається еластичним навіть при дуже низьких температурах, дозволяючи шині ефективно виконувати свої функції в мороз. Протектор літньої шини при температурах нижче, ніж плюс п'ять, стає дуже жорстким і втрачає свої властивості", - зазначає Єгор Ткаченко.

Іноді водії намагаються заощадити і "перевзувати" на зиму тільки колеса провідної осі автомобіля. Якщо це зробити, то вирішується лише проблема прохідності і старту з місця.

Але при цьому на слизькій дорозі не уникнути проблем з керованістю, гальмуванням і курсовою стійкістю. Виробники шин рекомендують завжди ставити кращу пару шин на задню вісь автомобіля, незалежно від типу приводу. Хоча краще, звичайно, в кінці осені перевзутися у чотири однаково нові покришки.

Вибір марок шин в магазинах величезний. Добре себе зарекомендували шини таких виробників, як Michelin, Continental, Nokian, Pirelli, Bridgestone, Yokohama і Dunlop.

На шинах вітчизняного виробництва можна акуратно і неагресивно від'їздити пару сезонів. Імпортні шини, хоч і коштують дорожче, цілком може прослужити в два рази довше. А головне - забезпечить автомобілю керованість і безпеку на більш високому рівні.

Їх термін життя

Визначити, чи потрібно міняти свої старі шини на нові, можна "на око". Головний критерій - глибина малюнка протектора. На літніх він повинен бути не менше 1,6 мм, а на зимових - не менше 4 мм.

Зазвичай в умовах непоганих доріг і на справному легковому автомобілі шина середнього класу до максимального зносу малюнка протектора проїжджає 40-60 тисяч кілометрів. Невміле чи агресивне водіння моментально позначиться на зносі шин і строку їх служби.

Проходження поворотів на високих швидкостях, різкі прискорення або гальмування вкорочують їм "життя" іноді в 10 разів. Попадання колеса в глибокі ями може утворити грижу на боковині протектора, як і швидкісний проїзд через залізничний або трамвайний переїзд.

Їзда по глибокому снігу може загрожувати проколом або порізом шини. Передчасний знос шини викликають несправності підвіски і рульового механізму.

Звичайно, більшість "хвороб" шини можна "пролікувати", проте не всі.

"Не повинно бути бічних ремонтів, це дуже небезпечна зона. Так як при наїзді на перешкоду - нерівність дороги або вибоїну, все навантаження припадає на плечову зону і може статися розрив шини на швидкості", - говорить Олексій Немножко.

Проколи протекторної частини колеса особливо ні на що не впливають. Їх можна і потрібно "заклеювати". Головне - щоб ремонт був проведений на якісному обладнанні, а поставлена ​​латка - надійною. Вартість ремонту шини невелика.

Наприклад, у Києві ціна послуг на приватних шиномонтажах - в межах 45-75 грн. за латку на місцях проколів і порізів, і 150-250 грн. - за вулканізацію розривів і "гриж" на шинах. На фірмових СТО цей же ремонт обійдеться в два-три рази дорожче.

Термін "життя" шин продовжить правильне зберігання в період "перезмінки". Їх потрібно зберігати в сухому прохолодному і темному приміщенні. Найкраще - накачати і зберігати з дисками!

Якщо шини не змонтовані на диск, їх потрібно розмістити вертикально, а не складати в стопки одна на іншу - щоб вони не сплющувалися.

Перед зберіганням обов'язково потрібно очистити їх від сміття, яке застрягло в малюнку протектора. І хоча б раз на тисячу кілометрів треба перевіряти балансування шин і тиск в них.

Ольга Полякова, Деньги


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.




500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx
Коментарі [ 500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx
]
Коментар:
Захисний код:
500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx
500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx
Авторизація
Електронна пошта:
Пароль:
Запам'ятати мене на цьому комп'ютері
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook
Facebook
500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx