По-русски
Українською
Погода:
  • Курси валют: USD 11.5   EUR 15.7
  • Пальне: A92 10.53   A95 10.90   ДП 9.74

Leopolis Grand Prix
27-29 червня у Львові відбудеться найбільша автомобільна подія України та Центральної Європи.


Венеція по-голландськи

Харлем - Амстердам - Роттердам - Дордрехт - Гаага - Дельфт
0

Амстердам

Нідерланди, Північна Голландія
Давній Амстердам - є столицею королівства Нідерландів та одним з найбільших історичних міст Європи

Храм Светіцховелі

В XI столітті на місці базиліки зводить церква Дванадцяти апостолів - храм Светіцховелі. Це – головний кафедральний собор та найбільша церква сучасної країни
AutoTravel у соціальних мережах


Свой первый холодильник мы с женой купили в магазине Комплект, находится в Одессе, нам понравился этот магазин.

В онлайн магазине оборудоваия stocktools.ru есть все. От ручного инструмента, до мощных лодочных моторов.

Автоміфи

28 жовтня 2011

Багато водіїв дуже трепетно ​​ставляться до своїх авто, породжуючи масу чуток і упереджень, які стосуються його експлуатації. Яке паливо заливати? Де мити машину? Що вибрати при покупці - бензиновий чи дизельний мотор?

Це лише мала дещиця тих питань, які обросли десятками міфів, які не мають до реальності ніякого відношення.


Міф 1. Уявна гарантія

Гарантія на авто здається панацеєю, яка врятує від усіх бід. Але може виявитися, що жодних гарантійних зобов'язань просто немає, або вони дуже умовні.

"У мене зламалася магнітола. Але, як виявилося, гарантія на електричні вузли в авто діє лише один рік, хоча при купівлі менеджер "співав" про те, що гарантія на машину - 5 років", - скаржиться таксист Сергій Лобов.

Офіційний сервіс далеко не завжди радий допомогти безкоштовно, навіть якщо машина на гарантії.

Наприклад, при поломці підвіски на СТО доведуть, що винен у цьому власник авто, тобто за ремонт доведеться платити. А якщо руйнується лакофарбне покриття, то відновлять його за умови, що автомобіль щорічно проходив діагностику кузова у дилера.

Та й ТО доведеться проходити за свій рахунок, а на офіційних СТО сервіс в 2-3 рази дорожче.

Але все ж не варто поспішати відмовлятися від гарантії. Як мінімум потрібно проїхати 10 тис. км. Саме за цей час, як правило, вилазять "всі блохи".

Якщо ж з авто за перший рік нічого серйозного не відбулося, а гарантійний сервіс невиправдано дорогий, від нього нерідко відмовляються. Виняток становлять хіба що дорогі машини, які якісно зможе обслужити далеко не кожна СТО.

Міф 2. Паспорт не обдурить

Витрата палива - один з головних чинників, на який багато хто звертає увагу при купівлі автомобіля. Але показник, який демонструє виробник, означає, що пілот, який тестує машину в ідеальну погоду при ідеальних дорожніх умовах, домігся цієї витрати.

І до цифри потрібно додавати 2-3 л "зверху", особливо з урахуванням міського трафіку і пробок. У результаті, якщо по "паспорту" за рік авто "з'їдає" бензин на 15 тис. грн., то фактичні витрати на паливо складуть 18-19 тис. грн.

Міф 3. Газ краще повітря

На будь-якому шиномонтажі обов'язково запропонують закачати шини газом. Але от чи варто погоджуватися? Справа в тому, що будь-яка газова суміш, яку пропонують власникам авто, це суміш на основі азоту.

Проте звичайне повітря містить 80% азоту. Тому, навіть якщо в суміші вміст азоту - 85-90%, на комфорт пересування це практично не вплине. Зате за "закачку" доведеться віддати 40-60 грн.

Звичайним повітрям на будь-якому шиномонтажі "задують" шини за "червонець", а при перевзуванні авто - і зовсім безкоштовно. У Формулі-1 шини дійсно закачують спеціальним газом, але температура гоночного колеса під час змагань піднімається до ста градусів!

Міф 4. Суперпаливо

Сьогодні АЗС постійно рекламують різні "брендові" марки палива, які мають міфічні властивості і перетворять авто в "болід". "Супербензини" не додають потужності. У чому користь? Автовласник економить на витратах, який за більш дорогого бензину може бути нижче на 1-2 л на 100 км.

А от якщо залити бензин з більш високим октановим числом, ніж зазначено в паспорті автомобіля, збільшується ризик того, що мотор вийде з ладу. Доведеться їхати на СТО, щоб там двигун підрегулювати під бензин з більш високим октановим числом.

В ідеалі ж потрібно "годувати" машину тим паливом, яке рекомендує виробник по "паспорту", і заправлятися на перевірених АЗС.

Міф 5. Мойдодир

У США і Європі в основному працюють автоматичні мийки. Але в Україні існує міф, що "турбо-мийки" швидко руйнують лакофарбове покриття. Це не так. Потрібно пам'ятати: автомобіль не вічний, і за 3-5 років обслуговування на автоматичній мийці з ним нічого не трапиться.

Міф 6. Дизель краще бензину



Українці люблять дизельні мотори, вважаючи їх економічнішими і "більш тяговитими", та й паливо дешевше. Однак, якщо купувати авто з "дизелем", головною проблемою стане неякісна солярка з великим вмістом парафіну, яка зустрічається часом на АЗС.

Це означає, що взимку паливо застигне, і доведеться чистити паливну систему, а в гіршому випадку - повністю її замінити. Та й ремонт дизеля в разі поломки обійдеться набагато дорожче, ніж бензинового мотора.

Тому заради економії двох-трьох літрів бензину не варто купувати дизель, який коштує до того ж на 2-4 тис. дол. дорожче. Він окупить себе лише в тому випадку, якщо у автомобіля планується щорічний пробіг більше 25 тисяч кілометрів.

Міф 7. Взимку і влітку - однаково

Багато автовласників впевнені, що "всесезонка" - відмінна гума для будь-яких погодних умов. Але у неї вельми усереднені показники - як для асфальту, так і для ожеледі, і для наших зим вона не підходить.

"Вирішив не витрачатися на зимові шини і їздив на "всесезонці". Однак у серйозну ожеледь машина стала некерованою, і я врізався в задній бампер BMW. Так що тепер на гумі економити не буду", - поділився менеджер з реклами Євген Ніконенко.

"Перевзутися" навіть в недорогі зимові шини краще, ніж їздити на "всесезонці", ризикуючи потрапити в ДТП.

Міф 8. Корова на льоду

Автовласники часто сперечаються щодо шипованої гуми, і багато хто вважає, що їзда на ній по асфальту - як на "ковзанах". Але "шип" дійсно виручає на слизькій дорозі. При швидкості, скажімо, 60 км/год автомобіль на "шпильці" більш керований і його гальмівний шлях менше.

У міських умовах при малосніжній зимі можна використовувати сучасні фрикційні (нешиповані) зимові шини. Якщо ви часто їздите за містом або живете в передмісті, то ваш вибір - шипи.

Міф 9. Під дахом будинку мого

Гаражне зберігання часто виставляється як перевага при продажу авто. Тим не менш, для цього повинні бути створені певні умови: вентиляція, низька вологість, стабільна температура.

Наприклад, якщо взимку машину поставили в теплий не провітрюваний гараж, а сніг розтанув і волога не встигла випаруватися, проникнувши в деталі автомобіля, то іржі не уникнути.

Міф 10. Нова або з пробігом?

Найчастіше купівля з "рук" авто з відтінком престижу вважається більш вигідною, ніж придбання нової машини бюджетного класу. Але, купуючи, наприклад, 10-річний BMW, його власник постійно буде витрачати гроші на ремонт.

Адже знос деталей на момент покупки в кращому випадку складе 60-70%, а в гіршому - 90-100%. До того ж, якщо за 10 тис. дол. купити авто, яке раніше коштувало 50 тис. дол., запчастини на нього обійдуться дорого.

І, як показує досвід, навіть якщо брати авто "з рук" у найкращому стані, після покупки все одно доведеться вкласти в нього як мінімум 20 відсотків його останньої вартості.

Міф 11. Повний вперед!

Існує думка, що повнопривідні авто безпечні, мають високу прохідність, стійкість на снігу, слизькій дорозі.

"Повний привід - найскладніший в управлінні, і на слизькій або засніженій дорозі може повестися непередбачувано. До того ж, витрати на утримання повнопривідного авто набагато вище", - попереджає Рауль Чілачава, телепродюсер і ведучий програми "Дві кінські сили".

Так, можливо, повний привід дозволяє краще розганятися, але його система гальмування така ж, як і при передньому чи задньому приводі. Тому "4х4" виправдає себе в тому випадку, якщо живете за містом і багато їздите по бездоріжжю.
  
Павло Харламов, Деньги


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.


500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx
500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx
Коментарі [ 500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx
]
Коментар:
Захисний код:
500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx
500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx
Авторизація
Електронна пошта:
Пароль:
Запам'ятати мене на цьому комп'ютері
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook
Facebook
500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx