По-русски
Українською
Погода:
  • Курси валют: USD 11.5   EUR 15.7
  • Пальне: A92 10.53   A95 10.90   ДП 9.74

Leopolis Grand Prix
27-29 червня у Львові відбудеться найбільша автомобільна подія України та Центральної Європи.


Венеція по-голландськи

Харлем - Амстердам - Роттердам - Дордрехт - Гаага - Дельфт
0

Амстердам

Нідерланди, Північна Голландія
Давній Амстердам - є столицею королівства Нідерландів та одним з найбільших історичних міст Європи

Храм Светіцховелі

В XI столітті на місці базиліки зводить церква Дванадцяти апостолів - храм Светіцховелі. Це – головний кафедральний собор та найбільша церква сучасної країни
AutoTravel у соціальних мережах


Свой первый холодильник мы с женой купили в магазине Комплект, находится в Одессе, нам понравился этот магазин.

В онлайн магазине оборудоваия stocktools.ru есть все. От ручного инструмента, до мощных лодочных моторов.

"Перевзуваємо" авто на літо: де і як змінювати шини

22 квітня 2013  АвтоТревел

Якщо ви зібралися "перевзувати" авто, можете також виконати ще декілька корисних і потрібних операцій, на здійснення яких окремо будуть потрібні додаткові кошти і час.

Це, насамперед, стосується самих коліс. Якщо у вас комплект дисків один і ви кожного разу разбортовуєте шини, попросіть майстрів шиномонтажу оглянути зсередини і зовні кожну шину (якщо вони не нові). Щонайперше - на предмет виявлення у протекторі застряглих цвяхів, шурупів, уламків дроту і т.п. Часто буває так, що гострий предмет встромився в протектор, але ще не пробив шину наскрізь. Рідше трапляється, що щось шину проткнуло, але повітрю виходити поки не дає, закупорюючи собою дірку. В обох випадках застряглий предмет, який було виявлена на ще не одягнененій на диск шині, необхідно витягти і залатати наскрізний отвір (якщо такий є).

Таким чином, вдасться уникнути ремонту з повторним демонтажем колеса і шини. Порізи і роздутості на ненакачанной шині помітити важче, але все ж спробуйте зробити це - або попросіть про це працівників шиномонтажу. На предмет роздутостей огляньте і накачане колесо, особливо - з внутрішнього боку, який важче проконтролювати, коли колесо буде встановлене на місце. 

Перед складанням шини нагадайте майстрам про необхідність перевірки чистоти посадочних поверхонь диска та шини (якщо ми говоримо про найбільш поширені сьогодні безкамерні шини).

Бруд і продукти корозії, які часто зустрічаються на контактних поверхнях згаданих частин колеса, рано чи пізно приведуть до витоку повітря - навіть якщо майстри застосовують при складанні герметизуючу суміш. Тому так важливо очистити іржу з диска, це можна зробити, наприклад, сталевою щіткою.

Демонтаж коліс з метою "перевзути" авто - гарний привід переконатися також у чистоті внутрішньої поверхні колісних дисків. Часто товстий шар бруду на внутрішній "полиці" диска покладений відцентровою силою так рівно і щільно, що здається частиною колеса. Його потрібно неодмінно змити або зішкребти якимось нетравматіичним для диска предметом. В іншому випадку, скупчення бруду може перешкодити правильному балансуванню колеса.

Якщо ваші колеса не дуже нові, нехай майстри перед тим, як перевзувати авто, перевірять стан вентилів. Буває, що на їхніх гумових частинах утворюються тріщини, і коли, нарешті, вони стануть причиною розгерметизації, для заміни вентиля знову буде потрібно розбортовувати шини.

Нарешті, в багатьох випадках більш-менш технічно підкований працівник шиномонтажу зможе при знятому колесі заглянути в колісну арку і візуально оцінити зовнішній вигляд гальмівних шлангів і тросів, пильників штрусів, проводів датчиків ABS. Помітивши тріщини, розломи, пошкодження ізоляції та інше, він підкаже вам про необхідність заїхати до фахівців для більш ретельної перевірки.

Обов'язково простежте за тим, щоб працівник, якому ви довірили "перевзувати" авто, правильно - з потрібним зусиллям і рівномірно - затягнув колісні гайки або болти. Це важливо не тільки для надійного кріплення коліс, а й для коректної роботи гальм.

Якщо літня гума з минулого року сильно зношена (ПДР забороняють використовувати шини з малюнком проектора менше 1,6 мм), необхідно придбати новий комплект. Купуйте шини виключно того розміру (або розмірів), які рекомендує виробник. Купівля коліс "трохи ширше" або "трохи вище" для того, щоб поліпшити дорожній просвіт або добитися більшої ефектності часто призводить до того, що витрачається більше палива і погіршується керованість. Крім того, такі дії заборонені ПДР. Якщо вже зважилися на нестандарт, то спочатку порадьтеся з фахівцем, який підбере під нові шини відповідні їм диски.

До вибору продавця теж треба ставитеся обережно - у продажу часто зустрічаються некондиційні шини. Вони бувають двох типів. Перший - відбраковані на заводах і нібито відправлені на утилізацію. Вони від самого початку криві, а отже при установці створюють дисбаланс, що погіршує керованість авто і "вбиває" ходову частину. Другий - запаси п'ятирічної давності. Шини після такого довгого зберігання втрачають еластичність. Продають їх зазвичай нечисті на руку працівники шиномонтажних майстерень. У першому випадку можливості перевірити правдивість їхніх слів немає, тому купуйте шини в одному місці, а встановлюйте в іншому - не зацікавлений у продажу майстер відразу зазначить, якщо шина не піддається балансуванню. Тоді її можна буде одразу ж повернути продавцеві. У другому випадку все просто - треба просто подивитися дату випуску, зазначену на протекторі збоку.

Фото на головній з Flickr (by peter.grogan)

За матеріалами Автоцентр.ua та Cегодня.ua


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.




Коментарі [0]
Коментар:
Захисний код:
Авторизація
Електронна пошта:
Пароль:
Запам'ятати мене на цьому комп'ютері
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook
Facebook