По-русски
Українською
Погода:
  • Курси валют: USD 11.5   EUR 15.7
  • Пальне: A92 10.53   A95 10.90   ДП 9.74

Leopolis Grand Prix
27-29 червня у Львові відбудеться найбільша автомобільна подія України та Центральної Європи.


Венеція по-голландськи

Харлем - Амстердам - Роттердам - Дордрехт - Гаага - Дельфт
0

Амстердам

Нідерланди, Північна Голландія
Давній Амстердам - є столицею королівства Нідерландів та одним з найбільших історичних міст Європи

Храм Светіцховелі

В XI столітті на місці базиліки зводить церква Дванадцяти апостолів - храм Светіцховелі. Це – головний кафедральний собор та найбільша церква сучасної країни
AutoTravel у соціальних мережах


Свой первый холодильник мы с женой купили в магазине Комплект, находится в Одессе, нам понравился этот магазин.

В онлайн магазине оборудоваия stocktools.ru есть все. От ручного инструмента, до мощных лодочных моторов.

Готуємо авто до літа: поради автомобілістам

20 травня 2013  АвтоТревел

Автомобіль, який зумів пережити зиму, з її холодами, снігом і сльотою, теплий та сухий сезон повинен перенести практично безболісно. Але перевірити, чи все гаразд, особливо після поїздок складними українськими дорогами з безліччю ям - просто необхідно. Краще виправити дрібні неприємності зараз, ніж займатися серйозним ремонтом трохи пізніше. Сегодня.ua розповідає, на що саме необхідно звернути увагу в авто напередодні літа.

Догляд за двигуном

Фото: They call me Mike D / Fluckr

Варто помити двигун, а також і весь підкапотний простір. За зиму на ньому зібрався шар бруду і корозійно-активної солі, від яких краще позбутися. Річ в тому, що відкладення бруду в області піддону картера погіршують охолодження масла, а отже знижується його в'язкість, що може бути причиною підвищеного зносу деталей двигуна. Зовнішнє очищення двигуна краще всього довірити професіоналам на СТО (коштує близько 50 грн), а якщо ви вирішили помити його самостійно, то, спершу, закрийте, наприклад, за допомогою целофанових кульків електрообладнання, дроти високої напруги і розподільник запалювання. Крім того, двигун можна не мити, достатньо буде просто протерти його вологою ганчіркою.

Дроти та електрообладнання

"Хвороба" автомобіля, яка проявляється навесні, - окислення контактів. Річ в тому, що коктейль з снігової каші, реагентів і талої води - чудовий корозійний засіб і гарний окислювач. Саме тому на контакти електрообладнання варто звернути особливу увагу.

Варто також перевірити ізоляцію електропроводки, справність акумуляторної батареї, свічок і котушки запалювання. Особливу увагу слід звернути на високовольтні дроти, так як шар бруду на них при підвищеній вологості повітря сприяє витокам струму. Крім того, часто через окислилися контактів зникає світло в одній або декількох фарах (особливо в противотуманках).

Рульове колесо та глушник

Фото: ATPhotodesign / Flickr

Попросіть на СТО перевірити люфт рульового колеса - чи не перевищує він допустимі значення (згідно з п. 31 ПДР, це 10 градусів). Якщо так, їздити на такому авто вже небезпечно. Серйозні побоювання повинні викликати і такі симптоми, як заїдання рульового управління, порушення шплинтовки і підвищений люфт у шарнірних з'єднаннях рульових тяг, вигини і тріщини поздовжньої та поперечної рульових тяг, пошкодження різьбових пробок і наконечників. Не забудьте попросити, щоб майстер перевірив і надійність кріплення картера або колонки рульового механізму. Якщо хоч одна з перерахованих несправностей виявлена​​, необхідно терміново замінити деталі.

Перевірте також стан глушника - при появі навіть найменшої дірочки в результаті корозії потрібно відразу ж відвідати зварника (заварити одну точку коштує 60 грн). Якщо ж продовжите їздити, то, невдовзі, отвори збільшаться в розмірах і машина почне "гарчати", а потім і "стріляти". Заміна глушника коштує від 1 тис. грн.

Гальмівна система

Перевірка гальм - чи не найвідповідальніший етап. Ризик аварії великий при: відсутності повного гальмування при одноразовому натисканні на педаль; перевищенні вільного ходу; протіканні рідини з гідроприводу або нерівномірному зусиллі на колесах при гальмуванні. Гальма можна перевірити на СТО, а можна і самому: на закритій ділянці дороги при швидкості 50-60 км / год різко вдарте по педалі і побачите, чи не веде авто в сторону , чи не ставить боком. Якщо такі проблеми є, доведеться витратитися на ремонт (500-2000 грн).

Огляд кузова

Фото: myoldpostcards / Flickr

Пошукайте пошкодження фарби по всій поверхні і особливо біля колісних арок. Після "купання" у сольових ваннах наших доріг там може початися корозія: особливо багато солі скупчується на поверхні дна, важелях, колісних арках. Потрібно ретельно вимити як сам кузов, так і під ним. Зробити це краще всього на професійній мийці з використанням апарату високого тиску (50-70 грн). Будь-які проблеми потрібно виправити якомога швидше, інакше іржава пляма швидко збільшиться.

Ходова частина

Для перевірки ходової частини авто потрібно підняти її на підйомнику (або загнати на оглядову канаву) і провести діагностику основних елементів - кульових і гумотехнічних деталей підвіски. Крім того, потрібно перевірити стан підшипників передніх коліс, балки переднього моста і деталі підвіски (не повинно бути тріщин і погнутостей), а також кронштейнів. Якщо все добре, є сенс загнати автомобіль на спецстанцію для установки розвалу/сходження коліс (60-100 грн). Цю процедуру необхідно проводити кожні 3-4 місяці.

Комфортна зона

Фото: Stefan Solakov / Flickr

Переконавшись, що автомобіль з технічної точки зору справний, пора переходити до "наведення краси". Найкраще очищувати салон від різноманітних цяток та плям за допомогою спецхімії - піни (балон коштує близько 100 грн), а якщо під ногами водія і пасажира підлогу волога, то необхідно ретельно її просушити - це можна зробити за допомогою звичайного фену. Після цього перевірте справність кондиціонера - якщо з нього не дме, то потрібно їхати на СТО. Якщо потрібно просто замінити фреон і справити дрібну профілактику, то процедура обійдеться в 300-400 грн, а от серйозне відновлення потягне на $500-700. Для встановлення діагнозу проводять випробування на спецстенді. Коштує така послуга близько 80-100 гривень, а триває хвилин 15.

Фото на головній з Flickr (by willyf)

За матеріалами Сегодня.ua


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.




Коментарі [0]
Коментар:
Захисний код:
Авторизація
Електронна пошта:
Пароль:
Запам'ятати мене на цьому комп'ютері
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook
Facebook