По-русски
Українською
Погода:
  • Курси валют: USD 11.5   EUR 15.7
  • Пальне: A92 10.53   A95 10.90   ДП 9.74

Leopolis Grand Prix
27-29 червня у Львові відбудеться найбільша автомобільна подія України та Центральної Європи.


Венеція по-голландськи

Харлем - Амстердам - Роттердам - Дордрехт - Гаага - Дельфт
0

Амстердам

Нідерланди, Північна Голландія
Давній Амстердам - є столицею королівства Нідерландів та одним з найбільших історичних міст Європи

Храм Светіцховелі

В XI столітті на місці базиліки зводить церква Дванадцяти апостолів - храм Светіцховелі. Це – головний кафедральний собор та найбільша церква сучасної країни
AutoTravel у соціальних мережах


Свой первый холодильник мы с женой купили в магазине Комплект, находится в Одессе, нам понравился этот магазин.

В онлайн магазине оборудоваия stocktools.ru есть все. От ручного инструмента, до мощных лодочных моторов.

Готуємо авто до літньої спеки

28 квітня 2012

Скоро літо - пора інтенсивної експлуатації авто, і тому до цього краще підготуватися заздалегідь. Зазвичай про літні проблеми автомобілісти згадують вже тоді, коли проиходять перші спекотні дні.

Однак, краще не чекати, поки на найближчих СТО зберуться черги автомобілів з актуальними несправностями і заздалегідь підготувати авто до літа. Наприклад, у багатьох не нових автівок система кондиціонування втратила частину холодаганта за зиму, - радить "Автоцентр".

І якщо літо вже скоро, поповнити систему можна швидко, та, перш за все, варто попросити сервісменів знайти місця можливого витоку і з'ясувати, чи в системі немає дірки, через яку холадагент може вийти назовні у найближчі дні.

З іншого боку, якщо нещільність не прогресує, а дорогий ремонт із заміною компресора або теплообмінників затівати не хочеться, можна просто поповнити систему - часто однієї "дозаправки" вистачає якраз на все літо.

Якщо при увімкненні кондиціонера в салоні з'являється неприємний запах, потрібно провести антисептичне очищення радіатора-випарника кондиціонера і його повітроводів.

Буде дуже корисно встановити перед радіатором кондиціонера найпростішу захисну сітку (з медичної марлі, віконної або будівельної сітки), яка вбереже теплообмінник від засмічення комахами і тополиним пухом.

Напередодні спекотного періоду має сенс звернути увагу на роботу склопідйомників, поворотних кватирок, люка. За час зимового бездіяльності ці зручні і корисні для літа пристрої могли частково або повністю вийти з ладу.

Підготовка авто до літа включає в себе перевірку системи охолодження двигуна. У перші теплі дні придивіться до її роботи: чи вмикається в пробках вентилятор радіатора, як часто стрілка термометра сягає червоної зони, чи не падає рівень рідини в розширювальному бачку.

Несправність термостата або вентилятора влітку може обійтися дуже дорого. Коли авто готується до літа, є сенс провести елементарну профілактику системи живлення, заливши в бак присадку для видалення води.

Подивіться, чи не залишилося на радіаторі або під його облицюванням якої-небудь картонки, фанери, або інших підручних засобів, яким ви чи ваші сервісмени взимку закривали радіатор від потоку морозного повітря.

І якщо вже мова зайшла про механіків і СТО - перевірте (на стенді або на вільному майданчику) правильність роботи гальмівної системи: її ефективність в цілому, одночасність спрацьовування механізмів різних коліс.

Адже взимку, коли дорога зазвичай мокра або слизька, грамотний водій рідко користується гальмами "від душі", а влітку така необхідність виникає частіше.

Також, в рамках вашої власної програми підготовки авто до літа, перевірте роботу світлових приладів, адже взимку, в умовах вологості і солі, можливе псування контактів, перегорання ламп.

Огляньте шини на предмет ушкоджень. Справа в тому, що на зимовій дорозі - слизькій, засніженій, брудній - водієві важче помітити відхилення в поведінці авто, викликані «грижами»,  дисбалансом, зниженням тиску в шинах.

Нарешті, завершуючи підготовку авто до літа, натріть кузов захисним воском (мова йде не про рідину, якою мийники обливають авто перед тим, як витерти).

Скоро літо, почнуть цвісти різні дерева і чагарники, сік яких в деяких випадках можна видалити тільки шляхом професійного полірування.

Як страждає від спеки авто

- Кузов. Фарба вигорає нерівномірно, і авто може покритися плямами.

- Салон. Пластик від сильного перегріву іноді тріскається і здувається.

- Двигун. Може вийти з ладу термостат і тріснути радіатор.

- Гальма. Існує ризик відмови рідини і «прикипання» фрикційних елементів.

5 корисних порад

1. Маскуйте авто

Від надмірно високої температури пластик "торпедо" і панель приладів можуть поплавитися і тріснути навіть після 2-3 годин простою на спеці, особливо у випадку з недорогим авто. Є ризик і для електрики - датчики і реле можуть перегрітися. Хороша профілактика - перед виходом з авто закріпити на вікнах шторки, а під лобове скло встановити захисний екран. Паркуватися потрібно в тіні або накрити машину спецчохлом (від 150 грн.).

2. Охолоджуйте салон

Звісно, найкраще встановити в салоні кондиціонер (якщо його немає). Але якщо це технічно нереально (або немає фінансової можливості), можна обійтися встановленням додаткового вентилятора на "торпедо". Зрештою, можна поставити великий кімнатний вентилятор разом з перехідником на 220 Вт. Також водію варто тримати в тонусі і себе - тамувати спрагу найкраще холодною водою або квасом (від солодкої газованої води буде тільки гірше).

3. Мийте кузов частіше

Навіть найменше локальне забруднення автомобіля потрібно терміново змивати (особливо пташиний послід), інакше фарба буде вигоряти нерівномірно, і кузов покриється помітними плямами - найкраще заїжджати на мийку хоча б два рази на тиждень. Для економії можна замовляти не повне очищення, а лише просити "збивати пил" - ціна такої послуги майже вдвічі менша.

4. Перевіряйте двигун

Двигун у спекотні дні на старих автомобілях любить "закипати" у найневідповідніший момент. Щоб цього уникнути, перед поїздкою перевіряйте, чи не забиті комірки радіатора сміттям (пилом, пухом) і те, наскільки ідеально працюють термостат і датчик включення вентилятора (або гідропривід) - прогрійте двигун і перевірте, чи не потеплішав нижній патрубок. Ворто возити з собою запас дистильованої води - якщо з якоїсь причини охолоджуюча рідина частково витекла, у вас буде можливість долити її і доїхати до місця ремонту своїм ходом з включеною пічкою (це відведе тепло від мотора).

5. Слідкуйте за гальмами

Основних проблем з гальмівною системою дві: перегрів фрикційних елементів (колодок, дисків) і закипання "тормозухи". Особливо велика небезпека може бути при русі по гірських дорогах, де вихід гальм з ладу може стати причиною страшних аварій. Для профілактики перегріву гальм не вимикайте зчеплення при спуску (гальмуєте двигуном), а при ремонті використовуйте тільки якісні деталі. Якщо ж гальмівна рідина стара (відслужила більше двох років), її краще замінити.

За матеріалами: "Сегодня", "Автоцентр"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.




Коментарі [0]
Коментар:
Захисний код:
500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx
500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx
Авторизація
Електронна пошта:
Пароль:
Запам'ятати мене на цьому комп'ютері
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook
Facebook
500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx