Як поводитися на СТО...

Шахраї є у ​​всіх сферах і автомобільна галузь в цьому сенсі, на жаль, не виняток. Мабуть кожний власник авто, який хоч раз оплачував обслуговування або ремонт свого "залізного друга", замислювався над тим, що рахунок за послуги станції техобслуговування міг би бути трохи меншим, особливо з урахуванням того, що спочатку майстер-приймальник називав інші суми (а так буває дуже часто). 

Проте, не маючи глибоких технічних знань звинуватити чи викрити того, хто на цьому собаку з'їв, дуже складно. Автослюсар завжди може показати автовласникові набір нібито заміненого заліза і гуми, "завантажити" незрозумілими термінами, показуючи всім своїм виглядом співчуття, та ще й переконати в тому, що він примудрився заощадити клієнту гроші за рахунок якогось власного унікального рішення.

Добре, коли співробітник СТО не бреше і все зроблено на совість. Але дуже часто за "особливо складним випадком" ховається власна некомпетентність такого "майстра", що змушує автовласника переплачувати гроші за непотрібні товари і послуги, або взагалі нічого не роблять, але беруть за "діагностику" гроші. Або ще крутіше - їздять на машині клієнта у своїх справах, в той час як той вважає, що її ремонтують.

Досвід, як правило, накопичується шляхом спроб і помилок. Тільки через 5-6 років експлуатації автомобіля його власник починає в ньому більш-менш розбиратися і не допускає, абишахраї на СТО використовували його у якості "дійної корови". Та й самі співробітники техстанцій таких власників бачать здалека і навіть не намагаються їх обдурити.

Значна частина порад в ЗМІ на тему "як розводять на СТО" присвячена окремим випадкам. Ми ж поставили собі завдання визначити універсальну тактику поведінки, яка дозволить водію-початківцю не платити зайвих грошей на сервісних станціях. Дієвість наведених порад відпрацьована протягом 10 років водійського досвіду.

10 порад власникам авто

Щодо сервісу

1. Ніколи не приїжджайте на сервіс з власним «діагнозом»

2. У взаємовідносинах з СТО завжди зберігайте об'єктивність

3. Завжди оформляйте документи: чеки, акти, замовлення-наряди

4. Не соромтеся раптово з'явитися на СТО з перевіркою

5. Завжди відмовляйтеся від додаткових послуг, не пов'язаних з ремонтом

Щодо запчастин

6. При ремонті потрібно замінювати всі зношені деталі одразу

7. При заміні несправних запчастин вимагайте їх показати

8. Чим дорожча запчастини, тим довше служитиме автомобіль після ремонту

9. Гідравліку та електрику часто дешевше відновити, ніж змінити

10. На розбиранні авто варто брати лише елементи ходової, електрики і кузова

Сегодня