По-русски
Українською
Погода:
  • Курси валют: USD 11.5   EUR 15.7
  • Пальне: A92 10.53   A95 10.90   ДП 9.74

Leopolis Grand Prix
27-29 червня у Львові відбудеться найбільша автомобільна подія України та Центральної Європи.


Венеція по-голландськи

Харлем - Амстердам - Роттердам - Дордрехт - Гаага - Дельфт
0

Амстердам

Нідерланди, Північна Голландія
Давній Амстердам - є столицею королівства Нідерландів та одним з найбільших історичних міст Європи

Храм Светіцховелі

В XI столітті на місці базиліки зводить церква Дванадцяти апостолів - храм Светіцховелі. Це – головний кафедральний собор та найбільша церква сучасної країни
AutoTravel у соціальних мережах


Свой первый холодильник мы с женой купили в магазине Комплект, находится в Одессе, нам понравился этот магазин.

В онлайн магазине оборудоваия stocktools.ru есть все. От ручного инструмента, до мощных лодочных моторов.

Неофіційні правила дорожнього руху

14 січня 2014  АвтоТревел

Досвідчені водії часто кажуть, що навчання водінню - це вивчення правил, а шлях до водійської майстерності - вивчення винятків. Майже кожний випускник автошколи, навіть самий старанний і здібний, після отримання прав мінімум рік часто помиляється через банальну нестачу водійського досвіду. Нацби у правилах написано одне, а здоровий глузд і гнівні гудки сусідів по потоку вимагають зовсім іншого. "Сегодня" розповідає про основні неписані правила водіння.

Ці правила не суперечать офіційним ПДР і пов'язаним з ними законодавством України, а лише конкретизують порядок дій, які потрібно виконати в кожному окремому випадку. Ці правила не тільки дозволяють уникнути конфліктів на дорозі, а й впливають на безпеку. Адже водій, який розуміє інших учасників руху без слів, а також прораховує ймовірність розвитку подій у різних дорожніх ситуаціях, майже ніколи не потрапляє в ДТП.

Фото: epsos.de

Почати вивчення народних правил варто з головного - ДДД, або "Дай Дурневі Дорогу". Означає воно, що слід триматися подалі від авто, водії яких часто і різко змінюють рядність, без причин здійснюють різкі маневри, сліплять сусідів по потоку і здійснюють інші подібні порушення, на які інспектори ДАІ зазвичай закривають очі: довести їх досить складно, та й відповідальність за створення аварійної ситуації в адмінкодексі прописана розмито.

Всі інші правила розраховані на те, щоб дурнем не вважали вас.

Особливості руху в потоці

ПДР вимагають від водія вибирати безпечну швидкість, але з конкретики прописано лише те, що в місті вона не повинна перевищувати 60 км/год. На практиці ж, безпечною швидкістю вважається швидкість руху потоку. Тобто рух в крайній лівій смузі із зазначеною швидкістю явно буде доставляти дискомфорт іншим водіям. А ось така ж швидкість в крайній правій смузі ні у кого не викличе запитань. Здавалося б, загальновідома банальність, але найчастіше конфлікти на дорозі відбуваються саме через невірне поєднання смуги і швидкості. Якщо ви зайняли ліву смугу і рухаєтеся на невеликій швидкості тому, що вам незабаром потрібно повернути ліворуч, не забудьте одразу ж увімкнути поворотник .

Фото: Mario Roberto Duran Ortiz Mariordo / Wikimedia Commons

Ще одна причина, яка може спровокувати дорожній конфлікт, - пригальмовування перед перестроюванням з ряду в ряд, оскільки в цьому випадку ви вносите сум'яття в потік. Краще перебудовуватися в сусідній ряд з невеликим випередженням (без пауз і зволікань).

Ще одна дія, котра дратує інших водіїв (і небезпечна для всіх), - різке гальмування без крайньої необхідності. Наприклад, ви наближаєтеся до світлофора і раптово загорілося червоне світло. Наче потрібно зупинитися (за правилами), але водій авто ззаду може не встигнути зреагувати на раптову зупинку і в'їхати у ваше авто або сам різко вдарить по гальмах і отримає удар ззаду від когось іншого. Цієї небезпеки легко уникнути, причому навіть не проїжджаючи на червоне: для цього по гальмах потрібно бити не різко, а натиснути на педаль плавно, заїхавши за стоп-лінію всього на півметра. Також потрібно пам'ятати, що відповідно до п. 8.11 ПДР водій зобов'язаний (!) закінчити рух у вибраному напрямку, незважаючи на заборонний сигнал світлофора - тож краще проїхати на червоне, ніж спровокувати аварію.

Як водієві спокійно проїхати перехрестя

Стандартна ситуація: ви наближаєтеся до нерегульованого перехрестя, а перед ним на вашій смузі без видимої причини зупинилося авто. Недосвідчені водії часто переходять в сусідню смугу і натискають на педаль газу. На жаль, нерідко це закінчується аварією, так як причину, через яку інше авто зупинилося, ви не змогли розгледіти на відстані. Варіантів може бути безліч - від ями або ремонту до пішохода, який переходить дорогу, що стоїть на перехресті регулювальника або наближається спецтранспорт з проблисковим маячком (швидка, пожежна, міліція). Тому у всіх випадках, коли сусід по потоку зупинився, потрібно щонайменше перенести ногу з педалі газу на педаль гальма до з'ясування причини його зупинки.

Фото: joiseyshowaa / Flickr.com

Неписане правило на регульованому перехресті - виїжджати на нього лише в тому випадку, якщо воно вільне, а не тому, що загорілося зелене світло. Річ у тому, що якщо на перехресті пробка, зелене світло може швидко змінитися на червоне, і ви заблокуєте дорогу авто праворуч і ліворуч. Практика показує, що швидше проїхати в цьому випадку все одно не вийде.

Як поводитися біля фури

Дуже поширений вид ДТП - зіткнення вантажівки та легковика через те, що водій останньої не знає особливостей руху фури. По-перше, потрібно враховувати, що гальмівний шлях вантажівки в 1,5-2 рази більший, ніж в легковика. По-друге, у водія фури біля крайньої правої двері знаходиться сліпа зона - обганяти його праворуч небезпечно. По-третє, на круговому русі фурі для виконання маневру потрібно задіяти дві смуги, а не одну, як легковому авто, тому не можна уклинюватися між причепом і тягачем, намагаючись проскочити в крайній лівій смузі.

Як правильно рухатися по трасі

ПДР цього не вимагають, але при русі по будь-якій багатосмуговій дорозі намагайтеся рухатися так, щоб і справа, і зліва був вільний простір - бажано, щоб авто рухалися в шаховому порядку. У разі різкої зміни дорожньої обстановки (наприклад, на дорогу вискочить людина) у вас буде можливість об'їхати перешкоду. Якщо ж ваше авто "затиснуте" між сусідами по потоку праворуч і/або ліворуч, такої можливості не залишається. Друге неписане правило - якщо на трасі довелося різко дати по гальмах, вмикайте аварійку.

Фото: Gerhard Anzinger / Wikimedia Commons

Рух по двору і виїзд з нього

Особливість майже кожного двору у великих містах полягає в тому, що один бік проїжджої частини заставлений автомобілями. При спробі проїхати по вільній смузі авто зустрічаються одне з одним, коли одне намагається виїхати з двору, а інше - під'їхати до під'їзду. Згідно з офіційними ПДР, поступитися повинен той водій, на боці якого знаходиться перешкода, але в народі прийнято, що поступається той, кому простіше здати назад до найближчого кишені . Друге неписане правило діє при виїзді декількох авто з двору (як варіант - другорядної дороги або прилеглої території): водії, які рухаються по головній дорозі (або в яких перевага за знаками/ розміткою) , зобов'язані їх пропустити, але в порядку черги, через одне авто. Так само роблять і при об'їзді перешкоди.

За матеріалами "Сегодня"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.




Коментарі [0]
Коментар:
Захисний код:
Авторизація
Електронна пошта:
Пароль:
Запам'ятати мене на цьому комп'ютері
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook
Facebook