По-русски
Українською
Погода:
  • Курси валют: USD 11.5   EUR 15.7
  • Пальне: A92 10.53   A95 10.90   ДП 9.74

Leopolis Grand Prix
27-29 червня у Львові відбудеться найбільша автомобільна подія України та Центральної Європи.


Венеція по-голландськи

Харлем - Амстердам - Роттердам - Дордрехт - Гаага - Дельфт
0

Амстердам

Нідерланди, Північна Голландія
Давній Амстердам - є столицею королівства Нідерландів та одним з найбільших історичних міст Європи

Храм Светіцховелі

В XI столітті на місці базиліки зводить церква Дванадцяти апостолів - храм Светіцховелі. Це – головний кафедральний собор та найбільша церква сучасної країни
AutoTravel у соціальних мережах


Свой первый холодильник мы с женой купили в магазине Комплект, находится в Одессе, нам понравился этот магазин.

В онлайн магазине оборудоваия stocktools.ru есть все. От ручного инструмента, до мощных лодочных моторов.

Обледеніння двірників: як боротися з примерзання

6 лютого 2013

Опади у вигляді дощу і снігу, які вкрили Україну упродовж останніх 7-10 днів, поєднуються з мінусовою температурою. Крижана кірка вкриває кузов і скло, перешкоджає огляду, а крім того - заважає роботі зовнішніх пристроїв: антен і дзеркал, а головне - склоочисників. Обмерзлі двірники не можуть виконувати свою функцію, залишаючи на лобовому склі неочищені ділянки, пише Автоцентр.

Тема обмерзання двірників стала актуальною не тільки в суто чоловічих компаніях, які збираються в курилках і гаражних боксах, але і в більш гламурних місцях - кафе, офісних кухнях, перукарнях та салонах краси. Адже невблаганний лід докучає не лише власникам недорогих авто, але так само шкодить навіть просунутим іномаркам.

До речі, це цілком звичайне явище, коли в мороз йде дощ або мокрий сніг. Вода, потрапляючи на двірник, замерзає і блокує рухливі з'єднання його конструкції - шарніри каркасу, профільовані щілини гумових війок. Внаслідок цього "війки" не прилягають до криволінійних ділянках скла. Проблема обліденіння двірників стосується і безкаркасних склоочисників, що не мають шарнірів - їх гумовий робочий орган також має поздовжню щілину, яка забивається льодом.

Щоб повернути двірникам працездатність, потрібно ретельно очистити від льоду всі шарніри, а також - поздовжні щілини гумових "війок", завдяки яким робочий край має можливість лягати набік при кожному робочому ході. Лід, намерзлий в умовах дощу, видалити з двірників важко. Звичне обстукування тут допомагає не завжди - лід доводиться видаляти і за допомогою скребка, і пальцями, ретельно обминаючи робоче лезо - таким чином, щоб всі порожнини гумового профілю залишалися чистими.

При обмерзанні двірників слід мати на увазі, що не можна вмикати склоочисники, поки ви не переконаєтеся, що лід під ними розтанув і вони вже не приморожени до скла. Інакше є велика ймовірність, що згорить електромотор, що приводить їх у дію, адже не на всіх сучасних авто є відповідне реле захисту. Не можна відривати двірники від скла силоміць - так можна пошкодити робочий край "війок".

Звільнити склоочисники від крижаного панцира і повністю очистити шарніри може допомогти спеціальна рідина-розморожувач. Хоча і не швидко, але вона проникне в усі частини механізму і допоможе льоду відшаруватися від металу і пластика.

Для збереження оптимальних робочих характеристик двірників рекомендується:

- При примерзанні гумової стрічки до скла не намагатися відірвати щітку силоміць, тому що це може призвести до пошкодження робочого поверхневого шару гумової стрічки і погіршення якість очищення. Необхідно дочекатися розтанення льоду, який утримує стрічку, під дією теплого повітря з салону автомобіля

- Перед початком руху вручну очищати скло автомобіля і гумову стрічку щітки склоочисника від льоду, сухого бруду, піску та інших твердих частинок за допомогою відповідних засобів очищення скла. Це дозволить не лише краще зберегти гумову стрічку щітки, але і захистить скло від передчасних пошкоджень

- При забрудненні скла і двірників під час руху використовувати в достатній кількості відповідний до сезону якісний миючий засіб склоомивача, періодично зупинятися і очищати скло і щітки вручну

- Не використовувати взимку суміш літнього і зимового миючих засобів склоомивача. При необхідності економії та підвищення експлуатаційної температури миючого засобу склоомивача можна змішати його з чистою водою

- При втраті рухливості каркасу з "коромисел" традиційних двірників під впливом факторів зовнішнього середовища (обмерзання, забруднення тощо) і погіршенні щільності прилягання щітки до скла, своєчасно очищати каркас і відновлювати його рухливість

- При обмерзанні гумової стрічки щітки акуратно очищати її від льоду або знімати щітку і розтоплювати лід в теплі

- При обмерзанні або забрудненні пружини чи інших елементів важеля щітки склоочисника очищати їх від льоду або бруду

- Періодично оглядати каркас щітки та її важіль і при наявності пошкоджень або змін первісної форми і геометричних розмірів своєчасно відновлювати їх або замінювати справними

- Своєчасно відновлювати або замінювати пошкоджене скло, щоб уникнути погіршення якості його очищення і передчасного зносу щіток

- Не залишати важіль щітки двірника в піднятому положенні на тривалий час, особливо в холодну погоду, тому що це може привести до обмерзання пружини чи інших елементів важеля щітки і подальшого погіршення її прилягання до скла

- Періодично наносити на скло водовідштовхувальне покриття, що дозволяє, на додачу до збереження ресурсу щіток, значно поліпшити видимість в негоду, особливо взимку, під час снігопаду і при обмерзанні двірників, а також легше зчищати лід і відтирати бруд, залишки комах та інші забруднення зі скла автомобіля.

За матеріалами autocentre.ua


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.




Коментарі [0]
Коментар:
Захисний код:
Авторизація
Електронна пошта:
Пароль:
Запам'ятати мене на цьому комп'ютері
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook
Facebook