По-русски
Українською
Погода:
  • Курси валют: USD 11.5   EUR 15.7
  • Пальне: A92 10.53   A95 10.90   ДП 9.74

Leopolis Grand Prix
27-29 червня у Львові відбудеться найбільша автомобільна подія України та Центральної Європи.


Венеція по-голландськи

Харлем - Амстердам - Роттердам - Дордрехт - Гаага - Дельфт
0

Амстердам

Нідерланди, Північна Голландія
Давній Амстердам - є столицею королівства Нідерландів та одним з найбільших історичних міст Європи

Храм Светіцховелі

В XI столітті на місці базиліки зводить церква Дванадцяти апостолів - храм Светіцховелі. Це – головний кафедральний собор та найбільша церква сучасної країни
AutoTravel у соціальних мережах


500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx

Особливості водіння в темний час доби

14 лютого 2012

Вночі водій бачить тільки освітлену смугу на проїжджій частині дороги довжиною близько 100 м і шириною 15 м. Поза нею видимість практично відсутня. У таких умовах водій може просто не помітити транспортні засоби, що стоять на узбіччі, або людей, особливо якщо колір автомобіля, що стоїть, або одяг пішохода мають темні кольори.

Роз'їзд із зустрічним автомобілем

До 15% подій вночі відбувається при зустрічному роз'їзді. При зближенні транспортних засобів (з відстані 150-100 м) відбувається зниження видимості.

Видимість зменшується внаслідок прямого осліплення водіїв променями світла фар зустрічних автомобілів і віддзеркалення променів світла від полотна дороги, особливо мокрої. Максимальна втрата видимості настає на відстані 25-30 м.

Потім починається поступове відновлення чутливості очей. Тривалість цього періоду залежить від швидкості адаптації органів зору та ступеня максимальної втрати видимості після осліплення.

Зазвичай очі пристосовуються до зміни яскравості за кілька секунд. Однак у деяких (близько 5%) цей показник у кілька разів нижче нормального і досягає 20-30 с. При раптовому переході зі світла в темряву і навпаки водій практично нічого не бачить. Адже автомобіль, який рухається зі швидкістю 30 км/год за 30 секунд проходить близько 250 метрів. Ось чому осліплення так небезпечно.

Уникнути або знизити осліплення водія зустрічного автомобіля можна, насамперед, своєчасним перемиканням дальнього світла на ближнє. Перемикати доцільно в той момент, коли дальнє світло вже заважає безпечному роз'їзду, тобто за 260-300 м до зустрічного автомобіля, але не менш ніж за 150 м, як того вимагають Правила дорожнього руху.

При роз'їзді рекомендується дивитися трохи вбік, в сторону узбіччя, а не на фари зустрічного автомобіля. Перед перемиканням фар слід заглянути подалі вперед, постаратися помітити знаходяться попереду перешкоди, визначити до них відстань і час зближення.

Якщо водій зустрічного автомобіля не перейшов на ближнє світло і засліпив вас, в жодному разі не відповідайте йому тим же. Цілком можливо, що він не володіє достатньою кваліфікацією і не вміє точно визначити момент перемикання світла фар з далекого на ближнє. Потрібно також враховувати, що деякі водії вантажних автомобілів взагалі ніколи не перемикають дальнє світло (кабіни розташовані набагато вище, і дальнє світло фар засліплює незначно).

Якщо водій зустрічного автомобіля не перемкнув дальнє світло фар, можна попросити його про це перемиканням на підфарники або неодноразовим перемиканням світла з далекого на ближнє. Якщо це не допомогло, і ви засліплені, то залишається один вихід - знизити швидкість і навіть зупинитися.

При цьому неприпустимо здійснювати маневр в сторону (вправо або вліво), так як велика ймовірність наїзду на транспортні засоби, що рухаються в сусідніх рядах, на пішоходів, що йдуть по краю дороги або узбіччям, а також зіткнення з транспортними засобами, що стоять на узбіччі.

Під час руху з ближнім світлом фар потрібно триматися якомога ближче до правої бровки дороги, намагаючись переглядати праву смугу. Це дозволить своєчасно виявити непередбачені перешкоди, що з'явилися на вашій смузі руху: неосвітлені транспортні засоби, будівельні машини, вози, велосипедистів...

При зустрічних роз'їздах на поворотах водій, що рухається по внутрішній кривій, буде знаходитися в кращих умовах: світло фар зустрічного автомобіля його не засліплює. Проте йому необхідно пам'ятати про небезпеку засліплення водія, який йде по зовнішній кривій: якийсь час асиметрична права частина пучка світла буде направлена ​​йому прямо в очі.

Тому на повороті вліво треба заздалегідь підготуватися до можливості засліплення, знизити швидкість, спостерігати за правим краєм дороги, орієнтуючись по огороджувальних стовпчиках, зеленим насадженням, розташованим в зоні світла фар. Само собою зрозуміло, що слід уникати погляду на фари автомобіля, що під'їжджає до повороту.

Обгін

При обгоні схема перемикання світла фар має бути наступною. Наблизившись на відстань 150-200 м автомобіля, який обганяється, слід переключити світло фар з далекого на ближнє, щоб не засліпити водія через дзеркало заднього виду. Потім, порівнявшись з обганяємим автомобілем, можна включити дальнє світло, так як небезпека засліплення вже усунена.

Водій автомобіля, який обгоняють, повинен при наближенні знизити швидкість і прийняти вправо. Коли авто, яке обганяє, почне випередження, водій повинен перемкнути світло на ближнє і рухатися з таким світлом до тих пір, поки дистанція між автомобілями не досягне 150-200 м.

Вибір швидкості руху

Погіршення умов видимості, збільшення часу реакції (вночі проходить близько 2,5-3 с, поки водій приведе в дію гальма) і внаслідок цього подовження зупинкового шляху автомобіля вимагають особливої ​​уваги водія до вибору швидкості руху.

При хороших дорожніх умовах і рівній місцевості з включеним дальнім світлом можна рухатися зі швидкістю не більше 80 км/год. З ближнім світлом фар можна рухатися не швидше 40-45 км/год. Це, звичайно, за умови, що світло фар укладається на проїжджій частині і не втрачається в темряві.

Якщо ж дорога звивиста і світло фар повисає в повітрі, швидкість необхідно знизити. Взагалі, швидкість руху вночі, як і вдень, повинна забезпечувати зупинку на тій довжині шляху, яку видно в світлі фар або ліхтарів на вулиці.

Пішоходи та перешкоди на дорозі

Вночі велику небезпеку становить раптова поява пішоходів, особливо нетверезих, на проїжджій частині. Пішохід в темному одязі зливається з навколишньою місцевістю і стає видимим тільки з відстані 25-30 м.

Взимку, звичайно, видимість людини на тлі білосніжного покриття дещо поліпшується, але тут небезпека криється в іншому. Справа в тому, що водій, помітивши в дальньому світлі фар на деякому віддаленні пішохода, в якийсь момент втрачає його з поля зору. Це відбувається, як відзначають фахівці, внаслідок того, що в міру зближення освітленість людини і навколишнього сніжного фону порівнюється.

Здійснивши в такій ситуації наїзд, водій при розслідуванні події стверджує, що пішохід наче з-під землі виріс. Тому, помітивши пішохода, що йде по узбіччю, а тим більше по проїжджій частині, необхідно знизити швидкість і об'їхати з достатнім інтервалом.

Небезпечний автомобіль, що рухається в темряві зі світлом однієї фари, можна прийняти за мотоцикл. Ось чому в цілях забезпечення безпеки зустрічного руху Правила вимагають обов'язкової наявності світла в лівій фарі автомобіля.

Цієї вимоги при подібних обставинах слід дотримуватися неухильно. Якщо ліва лампа перегоріла і запасної немає, потрібно переставити лампу з правої фари в ліву і рухатися в гараж або до місця стоянки, причому з великою обережністю.

Вночі велику небезпеку представляють на дорозі огородження в місцях проведення ремонтних робіт. Не завжди вони позначені червоними ліхтарями та відповідними знаками. Але це не знімає з водія обов'язку вчасно помітити їх і вжити заходів обережності. Про наближення до такого місця можуть вказати купи піску, гравію по краях дороги, приготовані для ремонту.

Зупинка вночі

У темний час доби зупинка на неосвітленій автомобільній дорозі небезпечна в будь-якому випадку, а залишати в цих умовах автомобіль неосвітленим просто злочин.

Найкращим місцем для стоянки, якщо вона необхідна, є спеціальні майданчики чи грунтові дороги, що примикають до шосе.

Якщо габаритні або стоянкові вогні в автомобіля несправні, навіть короткочасна зупинка вночі на неосвітленій ділянці дороги заборонена. Автомобіль повинен бути відведений за межі дороги, тобто за межі проїжджої частини узбіч, розділової смуги. Бувають ситуації, коли водій через технічну несправність змушений зупинити автомобіль у місці, де Правилами дорожнього руху зупинка і стоянка забороняються.

В цьому випадку водій зобов'язаний включити аварійну світлову сигналізацію, а якщо вона несправна або відсутня - виставити на відстані 26 - 30 м позаду автомобіля знак аварійної зупинки (трикутник із світловідбивних планок) або миготливий червоний ліхтар.

chery-club.org

500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx

500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx
500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx
Коментарі [ 500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx
]
Коментар:
Захисний код:
500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx
500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx
Авторизація
Електронна пошта:
Пароль:
Запам'ятати мене на цьому комп'ютері
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook
Facebook
500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx