По-русски
Українською
Погода:
  • Курси валют: USD 11.5   EUR 15.7
  • Пальне: A92 10.53   A95 10.90   ДП 9.74

Leopolis Grand Prix
27-29 червня у Львові відбудеться найбільша автомобільна подія України та Центральної Європи.


Венеція по-голландськи

Харлем - Амстердам - Роттердам - Дордрехт - Гаага - Дельфт
0

Амстердам

Нідерланди, Північна Голландія
Давній Амстердам - є столицею королівства Нідерландів та одним з найбільших історичних міст Європи

Храм Светіцховелі

В XI столітті на місці базиліки зводить церква Дванадцяти апостолів - храм Светіцховелі. Це – головний кафедральний собор та найбільша церква сучасної країни
AutoTravel у соціальних мережах


Свой первый холодильник мы с женой купили в магазине Комплект, находится в Одессе, нам понравился этот магазин.

В онлайн магазине оборудоваия stocktools.ru есть все. От ручного инструмента, до мощных лодочных моторов.

Особливості зимової їзди на "автоматі"

1 лютого 2012

Будь-який автомобіль з автоматичною трансмісією в експлуатації відрізняється від машини з "механікою", а зимова їзда з АКПП може відрізнятися особливо разюче. Морозним ранком гідромеханічну автоматичну коробку передач (тобто в даному випадку мова не йде про роботизовану механіку) варто прогріти.

Для цього, як радить Автоцентр, потрібно перевести селектор в положення D (Drive) і, утримуючи машину педаллю гальма, простояти на місці близько 5-10 секунд. Потім процедуру повторити в положенні селектора R (задній хід).

Істотний плюс їзди на "автоматі" взимку в тому, що автомобіль з АКПП, як правило, вміє рушати з місця більш плавно, ніж середньостатистичний водій на "механіці". Це означає, що ймовірність забуксувати на слизькій поверхні менше.

Ще простіше стартувати в зимовому режимі W (winter), коли машина починає рухатися з другої чи третьої передачі, і подальші перемикання вгору зазвичай відбуваються при більш низьких оборотах - тобто без різких змін крутного моменту на ведучих колесах.



На жаль, більшість АКПП (крім роботизованої "механіки") не завжди дозволяють використовувати такий ефективний і деколи необхідний в ожеледь прийом, як гальмування двигуном. Але майже всі старі "автомати" мають режим обмеження включення вищих передач - положення селектора 2, 3. Переключаючи коробку в один з таких режимів, при зимовій їзді з "автоматом" можна ефективно гальмувати двигуном на слизькій поверхні.

Так можна робити на сучасних коробках з можливістю секвентального ручного перемикання. Для цього потрібно перейти на якомога нижчу передачу - наскільки це дозволить зробити "електронний мозок" АКПП.

Також автоматичні коробки передач взимку ускладнюють виїзд автомобіля зі снігу в разі застрягання - розгойдати таку машину, подаючи поперемінно то вперед, то назад, важче, ніж з "механікою". Щоб все-таки "розгойдатися", потрібно фіксувати машину педаллю гальма в кожному з крайніх положень на ті кілька секунд, поки коробка по команді водія переключається з однієї з передніх передач на задню і навпаки.

Автомобілі з гідромеханічною трансмісією, як відомо, схильні до буксування у важких умовах руху. Причина - гідромуфта, через яку водієві при їзді на "автоматі" взимку важко вчасно помітити невідповідність оборотів двигуна швидкості руху, що може привести до труднощів при русі на підйом, в глибокому снігу.

Щоб не допустити такого ходу подій, потрібні підвищена увага, відкрите вікно, акуратна робота акселератором і навички їзди "внатяжку".

Взимку також потрібно пам'ятати про особливості керування автомобілем, обладнаному ABS.

Антиблокувальна система гальм, покликана підвищувати ефективність роботи гальм, взимку може зіграти з водієм злий жарт, а саме істотно збільшити гальмівний шлях, якщо машина їде по покриттю з неоднорідним коефіцієнтом зчеплення (коли під різними колесами в один момент виявляються лід, пухкий сніг, асфальт) .

Пам'ятаючи про це, потрібно уважно стежити за поверхнею дороги по всій ширині автомобіля і враховувати стан покриття при розрахунку гальмівного шляху. Тобто, з ABS взимку на сухій чистій поверхні гальмівний шлях буде коротким, і на слизькій дорозі (в тому числі, якщо одна сторона йде по чистому асфальту) - в тій чи іншій мірі довгим.

Крім того, ефективність гальмування на льоду з ABS взимку сильно залежить від зчіпних властивостей шин, тому скоротити гальмівний шлях допоможе "правильна" гума - досить якісна і незношена. До речі, зимові шини не обов'язково повинні бути шипованими, в більшості випадків в умовах нашої зими можна обходитися фрикційними покришками.

Перевага гальм з ABS на зимових дорогах в тому, що свою другу задачу - зберігати при гальмуванні заданий курс автомобіля і можливість коригувати його, - антиблокувальна система виконує так само ретельно, як і влітку.

Навіть якщо машина при гальмуванні потрапляє на слизьку поверхню, електроніка повинна зберегти задану водієм траєкторію руху. Адже саме через розворот машини (без ABS) відносно вертикальної осі при гальмуванні відбувається велика частина зимових дорожніх пригод.


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.




Коментарі [0]
Коментар:
Захисний код:
Авторизація
Електронна пошта:
Пароль:
Запам'ятати мене на цьому комп'ютері
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook
Facebook