По-русски
Українською
Погода:
  • Курси валют: USD 11.5   EUR 15.7
  • Пальне: A92 10.53   A95 10.90   ДП 9.74

Leopolis Grand Prix
27-29 червня у Львові відбудеться найбільша автомобільна подія України та Центральної Європи.


Венеція по-голландськи

Харлем - Амстердам - Роттердам - Дордрехт - Гаага - Дельфт
0

Амстердам

Нідерланди, Північна Голландія
Давній Амстердам - є столицею королівства Нідерландів та одним з найбільших історичних міст Європи

Храм Светіцховелі

В XI столітті на місці базиліки зводить церква Дванадцяти апостолів - храм Светіцховелі. Це – головний кафедральний собор та найбільша церква сучасної країни
AutoTravel у соціальних мережах


Свой первый холодильник мы с женой купили в магазине Комплект, находится в Одессе, нам понравился этот магазин.

В онлайн магазине оборудоваия stocktools.ru есть все. От ручного инструмента, до мощных лодочных моторов.

Перевзути авто буде дорого

4 листопада 2011
До традиційних черг на шиномонтажних станціях в цьому році додалися дефіцит покришок та їх різке подорожчання.

Втім, навіть на тлі загального ажіотажу можна знайти вигідні пропозиції від тих, хто має великі склади або формує клієнтську базу, так що торг доречний.

Шини не доїхали до України

Нинішній сезон "перевзування" автомобілів пройде під знаком жорсткого дефіциту зимової гуми. Практично всі постачальники імпортних шин кажуть, що до кінця цього року виробники навряд чи виконають їхні замовлення в повному обсязі.

Так, директор компанії "Nokian Tyres Україна" Ігор Богданов прогнозує, що постачання розтягнуться в часі аж до лютого. За його оцінками, при потребах внутрішнього ринку в 4 млн шт, на початок сезону на складах імпортерів є не більше 2 млн шт.

Про дефіцит заявляють і в компанії "Т. Л. Авто" (мережа магазинів "АТЛ"). На думку експертів, недопоставки зимової гуми на наш ринок пояснюються скороченням виробничих потужностей на низці шинних заводів на хвилі кризи і стрибкоподібне зростання випуску японських автомобілів.

Щоб компенсувати час простою через наслідки цунамі, японський автопром зараз працює цілодобово - тільки за останні три місяці обсяги виробництва машин на місцевих підприємствах подвоїлися.

Природно, техніка потребує шин, тому кілька великих заводів зараз працює виключно на автозаводи і практично повністю відмовилися від поставок своєї продукції в роздріб.

Так, Bridgestone підрахувала, що, незважаючи на задіяння всіх резервних потужностей, недовиконали замовлення японських автозаводів на 500 тис. шин. Додаткову роботу виробникам шин дає і китайський автопром.

У цьому році місцеві автоскладальники збільшили обсяги виробництва на 40% і замовили шинникам 100 млн. одиниць продукції. Зрозуміло, що на тлі таких вигідних контрактів, виробники гуми просто ігнорують потреби роздрібного ринку, особливо, якщо мова йде про задоволення потреб не дуже цікавих з точки зору бізнесу країн, до числа яких входить і Україна.

Виробники відправили всі наявні запаси продукції, в першу чергу, на самі грошові європейський та американські ринки, а всі інші забезпечують за залишковим принципом.

Попит же на зимову гуму в Україну, навпаки, зростає. Цього року, за даними "Т.Л.Авто" її буде потрібно на 2-4% більше, що пов'язано як з пожвавленням на автомобільному ринку (з весни щомісячна динаміка продажів становила 30-40%), так і з формуванням відкладеного попиту , адже в минулому сезоні багато експлуатували стару гуму, так як грошей на нову просто не було.

Так що цієї осені вітчизняним автолюбителям доведеться побігати, щоб знайти потрібні шини. Особливо це стосується тих, хто претендує на самі ходові типорозміри, зокрема, R13 -15, або, навпаки, не масовий товар (шини великого радіуса для позашляховиків, зі специфічним протектором та ін.)

Зимові націнки

Багато продавців вже скористалися загальним ажіотажем і підвищили ціни на зимову гуму. Об'єктивні чинники для подорожчання є, - пояснюють у компанії Autoconsulting.

Адже в 2010 році ціни на низку каучуків, які використовуються у шинному виробництві, підвищилися на 65%. На початку 2011 р спостерігався різкий стрибок цін і на синтетичний каучук, нафтопродукти та їх похідні. Зимові шини, які надходять на ринок зараз, проводилися саме на піку цін, що позначилося на їх роздрібній вартості.

Але "сировинна" складова додала до вартості середньостатистичної шини не більше 15%, тоді як багато найбільш ходових типорозмірів шин у вітчизняному роздробі подорожчали на 50% і більше.

Ігор Богданов пояснює настільки суттєві цінові скачки банальними спекуляціями на ринку і прогнозує, що в міру наближення холодів і зменшення складських запасів число охочих заробити на зимовому протекторі буде тільки рости.

Втім, є й хороші новини. Намагаючись залучити якомога більше клієнтів, багато компаній готові включати у вартість шин також їх установку, підготовку авто до зими (перевірку систем, доливку рідин та ін.)

"Зимовими" пакетами зараз активно торгують автосалони, які ще в кризу зробили ставку на розвиток сервісного напрямку, і поки дотримуються цієї стратегії.

Так, в "Формула авто" чотири зимових покришки можна купити за ціною трьох, отримавши за 1 грн підготовку авто до зими. Акційні пропозиції є також в "АІС", "ВіДі Груп" і пр.

Заощадити можна і в шинних інтернет-магазинах, яких за останні роки в Києві з'явилося більше сотні. Деякі з них мають досить великі запаси і, щоб розпродати їх, готові представляти безкоштовний шиномонтаж (звичайна ціна - близько 200 грн).

З'явилися також нові шинні салони, які намагаючись набрати максимально широку клієнтську базу, оголосили умови запрошення.

Так, цього року на Оболоні в Києві відкрився найбільший в країні шинний центр "Твоя Шина Pole Position" компанії Bridgestone.

Як обіцяють представники салону, покупцям будуть доступні безкоштовні сервіси - програма перевірки шин для безпеки руху (контроль тиску в шинах і підкачка шин), безкоштовна мийка шин і безкоштовна закачка азотом, а також різні програми лояльності.

Не виключено, що посилення конкуренції на ринку шинного роздробу змусить бути більш щедрими та інших продавців. Зрозуміло, що в міру наближення холодів, кількість акцій буде зменшуватися, а черги на шиномонтажних станціях, навпаки, рости, так що експерти радять не затягувати з підготовкою до зими.

Контракти
Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.




Коментарі [0]
Коментар:
Захисний код:
Авторизація
Електронна пошта:
Пароль:
Запам'ятати мене на цьому комп'ютері
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook
Facebook