По-русски
Українською
Погода:
  • Курси валют: USD 11.5   EUR 15.7
  • Пальне: A92 10.53   A95 10.90   ДП 9.74

Leopolis Grand Prix
27-29 червня у Львові відбудеться найбільша автомобільна подія України та Центральної Європи.

500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx
500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx
500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx
500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx
500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx
500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx
500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx

Що перевірити в автомобілі після зими

23 березня 2012

Кінець березня - початок квітня - саме час перевірити автомобіль після важкого зимового періоду. Звичайно ж, якщо машина проїздила всю зиму без будь-яких неприємностей, то і влітку якогось особливого підступу чекати не варто. Проте один вихідний день машині приділити варто - про всяк випадок, радить Сегодня.

Дуже добре, якщо ви вгадали сервісні інтервали так, щоб якраз на весну у вас було намічено планове ТО: якщо авто їздить близько 2 тис. км на місяць, а останній раз масло, рідини та фільтри міняли в жовтні (при підготовці до зимового періоду), то як раз в квітні пора провести ТО знову.

Увага на корпус

Не секрет, що взимку дороги посипають не просто сіллю, а агресивними реагентами, які призводять до утворення іржі на кузові (це та сама речовина, що залишає на взуття білі плями аж до дірок). В ідеалі, мити машину потрібно після кожної поїздки по такій дорозі. Однак на практиці сенсу їхати на мийку, а потім знову проїхатися додому тією ж самою покритою реагентом дорогою сенсу немає ніякого. У підсумку багато водіїв взимку миють машину не частіше одного разу на місяць. Звідси-велика кількість дрібних подряпин, відшарування антикорозійного покриття.

Щоб продовжити життя кузову, скористайтеся кількома порадами.

Промивання днища. На мийці попросіть оператора апаратом високого тиску промити арки і днище. Добре, якщо поруч є підйомник або оглядова канава - тоді можна заглянути під авто і оцінити масштаб пошкоджень антикорозійного покриття (або пластикового захисту) після зими. Відразу ж потрібно замазати пошкоджені місця антикором (від 100 грн за банку) - до осені цього вистачить.

Оцінка кузова. Огляньте лакофарбове покриття. Найбільш уразливі місця - крила і капот. Подряпини потрібно зафарбувати спецкарандашом або лаком для нігтів в колір кузова. Якщо пошкодження помітне, краще їхати з ним на СТО і усунути.

Вважається, що змінювати "зиму" на "літо" потрібно в той же день, коли температура на вулиці сягнула +7. Якщо на вулиці тепліше, гальмівний шлях збільшується на 15-20%.

Придивіться до своєї зимової гуми - якщо зношена, зараз можна із знижкою (до 60%) купити комплект на зиму. Правда, виникає питання зберігання - якщо немає гаража, краще скористатися послугами складу (30 грн. на місяць). Найбільш привабливі ціни - в інтернет-магазинах, однак заглянути в автомагазин і супермаркет сенс є - там іноді проводять розпродажі (все залежить від розміру коліс, на деякі моделі малолітражок колеса є лише на фірмових СТО). Врахуйте, що продавцем і установником коліс повинні бути різні організації/люди - інакше можуть підсунути криву гуму.

Слухаємо двигун

На ненових машинах глушник є однією з найбільш уразливих деталей - уже згаданий реагент з легкістю роз'їдає до дір тонкий метал. Проблема в тому, що відбувається це поступово, відповідно, водій звикає до збільшилася гучності і продовжує їздити з поломкою. Звичайно, на швидкість це не впливає, але, по-перше, доставляє неприємність оточуючим, по-друге, знижує комфорт в машині. Найкраще попросити "послухати" машину власника такої ж моделі.

Підварити глушник не так вже й дорого - за 100-200 грн. Правда, якщо пошкодження дуже значні, його потрібно змінювати. Правило вибору таке - якісний глушник не може коштувати дешевше 1000 грн. Крім того, він повинен бути важким по вазі і при стукоті видавати глухий звук. Якщо звук нагадує пусте відро, це підробка.

Правила заміни авторідин

Часто на СТО майстри радять міняти після зими масло в двигуні і трансмісії, охолоджуючу і гальмівну рідини. Звичайно, нові рідини - це завжди краще, ніж старі, і шкоди від такої поради не буде. Але врахуйте, що СТО завжди зацікавлені надати якомога більше послуг і продати максимум запчастин і витратних матеріалів. Тому, якщо час ТО ще не настав, потрібно попросити обгрунтувати необхідність термінової заміни всіх рідин. Наведемо випадки, коли це дійсно потрібно зробити.

Гальмівна і охолоджуюча рідини. Практично всі автовиробники рекомендують міняти "тормозуху" не частіше одного разу на 30 тис. км. Якщо ви не пам'ятаєте, коли це було зроблено в останній раз, то, звичайно ж, процедуру заміни краще зробити. Але якщо рідину міняли восени, то навіщо? Аналогічно і з охолоджувальною рідиною: якщо свіжа - сенсу в заміні на честь приходу весни немає ніякого.

Масло. Переважна більшість моторних і трансмісійних масел є всесезонними. Це означає, що якщо на попередньому ТО було залито масло в'язкістю від 0W30 до 15W50, то ніякого сенсу в передчасній заміні (до 10-15 тис. км) немає. Сезонні масла (потребують заміни при настанні тепла), в теорії, бувають, однак автор статті таких давно не бачив.

Фільтри. Паливний і повітряний фільтри краще замінити - перший взимку часто іржавіє, а другий нерідко забитий брудом. Відразу ж радимо залити в паливний бак спиртовмісну присадку, яка видалить конденсат.

Кондиціонер. Потрібно продіагностувати - просто включити. Якщо салон не охолоджується, швидше за все, витік фреон. В цьому випадку потрібно перевірити герметичність системи на СТО, усунути протікання і заправити. Але в будь-якому випадку міняйте салонний фільтр. За зиму там накопичується багато бруду. І з настанням спеки в салон йде неприємний запах.

П'ять додаткових тестів для машини старше 5 років

Якщо автомобіль їздив по українських дорогах кілька років, стандартні процедури весняної діагностики потрібно розширити додатковими тестами.

Акумулятор. Модель, яка не обслуговується, радимо замінити на нову - зараз з'явилося багато фірм, які готові приїхати прямо до місця зберігання авто з новим акумулятором і навіть викуповують старий (від 70 до 200 грн залежно від ваги). З обслуговуванням простіше - достатньо просто змінити електроліт.

Система охолодження. Потрібно перевірити роботу термостата і датчика включення вентилятора. Для цього поставте авто прогріватися до робочої температури на холостих, а самі поторкайте патрубки. Якщо все працює правильно, то спочатку повинен потеплішати верхній патрубок, через 2-3 хвилини нижній, а ще через пару хвилин повинен включитися вентилятор охолоджування.

Гальма. Навіть якщо рідина нова, потрібно провести тест-драйв на порожній дорозі. При різкому гальмуванні з швидкості 40 км на годину педаль на машині повинна бути у верхній точці або посередині, а машина зобов'язана зберегти траєкторію - не має відвести корпус ні вліво, ні вправо, більш того-не має розвернути.

Якщо результати тестів покажуть якісь розбіжності, потрібно терміново відвідати СТО.

Сильне занепокоєння повинно виникнути, якщо педаль провалюється в підлогу - це свідчить про вихід з ладу головного гальмівного циліндра.

Ходова. Найпростіший спосіб діагностики своїми силами - прислухатися до звуків при їзді по нерівній дорозі. Якщо чути стукіт або грюк, потрібно їхати на сервіс. Добре, якщо вийшли з ладу тільки сайлентблоки або амортизатори, але якщо стукає кульова опора, незабаром вона зламається, і тоді потрібно викликати евакуатор.

Розвал/сходження. Випробувати правильність кутів установки коліс просто - розженетеся до 70-80-ти км на годину на рівній дорозі і на 2-3 секунди відпустіть кермо. Якщо машину повело в сторону, потрібно їхати на регулювання.

500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx

500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx
500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx
Коментарі [ 500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx
]
Коментар:
Захисний код:
500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx
500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx
Авторизація
Електронна пошта:
Пароль:
Запам'ятати мене на цьому комп'ютері
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook
Facebook
500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx