По-русски
Українською
Погода:
  • Курси валют: USD 11.5   EUR 15.7
  • Пальне: A92 10.53   A95 10.90   ДП 9.74

Leopolis Grand Prix
27-29 червня у Львові відбудеться найбільша автомобільна подія України та Центральної Європи.


Венеція по-голландськи

Харлем - Амстердам - Роттердам - Дордрехт - Гаага - Дельфт
0

Амстердам

Нідерланди, Північна Голландія
Давній Амстердам - є столицею королівства Нідерландів та одним з найбільших історичних міст Європи

Храм Светіцховелі

В XI столітті на місці базиліки зводить церква Дванадцяти апостолів - храм Светіцховелі. Це – головний кафедральний собор та найбільша церква сучасної країни
AutoTravel у соціальних мережах


Свой первый холодильник мы с женой купили в магазине Комплект, находится в Одессе, нам понравился этот магазин.

В онлайн магазине оборудоваия stocktools.ru есть все. От ручного инструмента, до мощных лодочных моторов.

Сім типових помилок при паркуванні взимку

6 лютого 2012

Бувалі водії часто жартують, що паркування взимку - це окремий вид мистецтва, осягнути яке дано далеко не кожному. Так чи інакше, але автор цих рядків бачив з десяток найдурніших ДТП, що виникли під час паркування взимку.

Головна проблема в тому, що під колесами автомобіля не асфальт або грунт, а лід, відповідно, будь-який необережний рух під час рушання з місця або при спробі зупинитися може привести до того, що автомобіль розгорне або поведе. Причому нерідко це трапляється навіть на пішохідній швидкості в 3-5 км на годину.

Нерідко ДТП виникає через те, що водій просто поставив машину під невдалим кутом або в неправильному місці - будь-яка помилка іншого водія призводить до того, що його несе прямо в припаркований на повороті транспорт.

Крім того, деякі водії примудряються поставити машину таким чином, що для проїзду між ними і бровкою доводиться в прямому сенсі цього слова протискуватися. Або з міркувань особистої зручності перегороджують шлях пішоходам, але ж й ті теж ковзають, падають, в тому числі і на неправильно поставлену машину.

Це не єдина проблема. Так, достатньо невдало запаркуватися ввечері, щоб було неможливо рушити - якщо вночі пройшов снігопад, то на ранок автомобіль буде завалений заметами. Якщо мова йде не про парковку в установленому місці (наприклад, "кишені" у дворі), а на засніженій клумбі, то двірники там не прибирають, трактор і вантажівки також не їздять - на те, щоб відкопати машину, може піти не одна година.

Ясна річ, що такі ситуації виникають не через те, що водії погані і думають тільки про себе, а через дефіцит паркомісць у великих містах. Однак автор статті впевнений, що краще пройти зайві 5 хвилин до будинку, ніж на наступний день шукати СТО для кузовного ремонту.

Не заважай спецтехніці

Багато водіїв часто скаржаться на погану роботу комунальників - мовляв, чистять дороги погано, реагують на снігопад пізно, дороги посипають занадто агресивною для кузова автомобіля хімією.

А тим часом часто роботі комунальних служб заважають кинуті біля краю дороги автомобілі - трактор з ковшем, в результаті, чистить лише крайню ліву і середню смуги, але не здатний привести в порядок крайню праву смугу і узбіччя. Причому, нерідко власники залишають автомобілі на узбіччі не на 2-3-6 годин, а на тиждень-другий.

Проблема настільки серйозна, що в цьому році в Київській адміністрації навіть розглядали питання повернення евакуаторів на дороги.

Причому, з урахуванням складних погодних умов, цілком можна сказати, що такі автомобілі істотно заважають проїзду автотранспорту - в постанові Кабміну, що регулює роботу евакуаторів, це є підставою для того, щоб автомобіль забрали на штрафмайданчик.

Аналогічно з паркуванням у дворі: тракторист ЖЕКу і радий був би почистити край дороги, але зробити це неможливо через те, що деякі водії залишають там автомобілі на кілька днів, тижнів, а то і місяців.

Радимо водіям-сусідам домовлятися і координувати свої дії. Якщо комунальники не виділяють трактор, паркомісця і проїзд можна чистити і самостійно, поділивши територію між сусідами. У будь-якому випадку, це краще, ніж самому ж впасти, послизнувшись, на свою ж машину.

Залишайте місце для пішоходів

Виправдань для водіїв, які паркуються так, що перегороджують шлях пішоходам, немає жодних. Ясна річ, що хочеться "парканутися" на розчищеному двірником тротуарі і не мати потім проблем з рушенням з місця.

Але тротуар чистять для пішоходів, а не машин, і, блокуючи їм прохід, можна стати жертвою акту вандалізму. Наприклад, виявити "випадково" розбите скло, видряпане на кузові слово з трьох букв або зіткнутися з необхідністю міняти на морозі пробите колесо.

Згідно з ПДР, по-перше, рух тротуарами заборонено (окрім як у випадку необхідності проїзду до місця дозволеної стоянки). І хоча за це в Києві та інших великих містах з дефіцитом паркомісць і не штрафують, зловживати їздою по пішохідній зоні не можна.

По-друге, навіть якщо на тротуарі є офіційно дозволена парковка, ставити машину потрібно таким чином, щоб для вільного проходу пішоходів залишалося хоча б 1,5 метра (в ПДД вказано значення в 2 метри, але на практиці виконати цю умову складно - настільки широкі тротуари у нас зустрічаються рідко).

Заїжджаючи в замет, думайте про виїзд

Ясна річ, що паркуватися краще в добре очищеному місці і, бажано, на асфальті. Проте зробити це виходить дуже рідко - як правило, у водіїв є вибір лише між більш глибоким і менш глибоким заметом.

Порада з особистого досвіду: перед тим як запаркуватися, потрібно підготувати собі можливості для виїзду, тому що заїхати в замет легко, а от вибратися з нього вранці без 40-60 хвилин роботи лопатою, неможливо. У той час як на те, щоб розчистити собі паркомісце, піде не більше 10-15 хвилин.

Але і це не є гарантією того, що вранці вийде легко рушити з місця - вологе українське повітря призводить до того, що навіть розчищений асфальт за ніч покривається кіркою льоду. Боротися з цим легко, якщо возити з собою в багажнику невеликий кульок з піском і рівномірно посипати паркомісце його вмістом.

Якщо і це не допомогло, то розтопити лід можна звичайною кухонною сіллю або розбити його за допомогою лопати. Але ця порада більше підійде для мешканців приватного сектора.

Внизу крижаного спуску

Влітку ми на невеликі спуски-підйоми (під кутом до 10 градусів) уваги особливого не звертаємо - подумаєш, легка нерівність. Але як тільки вона стає крижаною, ситуація відразу ж змінюється: підйом по льоду на таку "гору" часто супроводжується пробуксовкою. А спуск - юзом.

Тепер додамо до цих умов ще й необхідність повернути - і отримаємо потенційно аварійну ситуацію. У дворі житлового будинку вона ще \може посилитися пішоходом, який впав, або автомобілем, який просто вискочив на і без того нелегкий шлях. Не перетворюйте свою машину в потенційну мішень для тарану.

У узбіччя на підйомі/спуску

Ситуація хоч і схожа не зазначену вище, однак відрізняється тим, що немає перехрестя. Начебто ймовірність ДТП нижче, однак все одно ми не радимо ризикувати своїм автомобілем. Справа в тому, що зимовим вечором оглядовість у водія погана і автомобіль, що стоїть попереду, він може побачити пізно для того, щоб об'їхати його плавно.

В результаті йому доведеться гальмувати в ожеледь, маневрувати і тим самим створювати складності для автомобілів, які йдуть ззаду, а також тих, хто їде назустріч. Помилка будь-якого з учасників дорожнього руху призводить до ланцюгової аварії, в тому числі страждає і невдало запаркований автомобіль. Іноді краще однією віссю заїхати на брівку.

Стоянка на нічному паркінгу

Сьогодні майже у всіх районах Києва з подачі місцевої влади організовуються так звані нічні паркінги: уздовж дороги вішають знак платного паркування, ставлять дідуся-охоронця і збирають з водіїв, які там ставлять машини, по 10 грн. Задумка, може, й непогана, але створює одразу дві аварійні ситуації.

По-перше, автомобілі часто ставлять перед виїздом з двору. В результаті виїжджає водій, якому потрібно повернути наліво, не бачить автомобілів, які їдуть по крайній лівій смузі. По-друге, автомобілі на таких паркінгах ставлять ялинкою - виїжджаючи заднім ходом водій не бачить автомобілів, які їдуть позаду, а вони можуть не встигнути зреагувати на авто, яке виїжджає.

На розі крутого повороту

Таке паркування створює складності для водіїв навіть влітку: замість двох смуг для роз'їзду машин залишається одна. Крім того, запаркований таким чином автомобіль загороджує огляд і навіть перегороджує прохід пішоходів, яким доводиться обходити автомобіль, виходячи при цьому на проїжджу частину.

Однак ситуація з парковками у великих містах така, що водії і пішоходи адаптувалися до подібних складнощів і поводяться обережно. Але от взимку в ожеледь ситуація змінюється.

Один з варіантів розвитку подій: пішохід падає, водій, який в'їжджає у двір під кутом, б'є по гальмах - і машину заносить. Добре, якщо постраждає тільки залізо.

Сегодня


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.




Коментарі [0]
Коментар:
Захисний код:
Авторизація
Електронна пошта:
Пароль:
Запам'ятати мене на цьому комп'ютері
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook
Facebook