По-русски
Українською
Погода:
  • Курси валют: USD 11.5   EUR 15.7
  • Пальне: A92 10.53   A95 10.90   ДП 9.74

Leopolis Grand Prix
27-29 червня у Львові відбудеться найбільша автомобільна подія України та Центральної Європи.


Венеція по-голландськи

Харлем - Амстердам - Роттердам - Дордрехт - Гаага - Дельфт
0

Амстердам

Нідерланди, Північна Голландія
Давній Амстердам - є столицею королівства Нідерландів та одним з найбільших історичних міст Європи

Храм Светіцховелі

В XI столітті на місці базиліки зводить церква Дванадцяти апостолів - храм Светіцховелі. Це – головний кафедральний собор та найбільша церква сучасної країни
AutoTravel у соціальних мережах


Свой первый холодильник мы с женой купили в магазине Комплект, находится в Одессе, нам понравился этот магазин.

В онлайн магазине оборудоваия stocktools.ru есть все. От ручного инструмента, до мощных лодочных моторов.

Тепло в авто: як зберегти і не замерзнути

4 лютого 2014  АвтоТревел

Погода останніх тижнів стала серйозним випробуванням для водіїв. Щойно температура опустилася до 15-20 градусів нижче нуля, більшість авто просто перестали заводитися: доводиться шукати буксир або донора для "прикурювання", використовувати хімію для полегшення старту, а в найскладніших випадках водії навіть змушені бігти в магазин за новим акумулятором. Звісно, багато автовласників замислюються над питанням: а чи існує простий спосіб запуску авто в холоди без усіх цих танців з проводами, буксирним тросом та іншими "шаманськими" пристосуваннями? Тим більше всім відомо, що примусовий запуск мотора в мороз скорочує його ресурс - один такий старт за ступенем зносу двигуна дорівнює 500-5000 кілометрам пробігу.

Фото: weather.thefuntimesguide.com

Коли авто завелося. Багато хто стикається з тим, що в салоні автомобіля дуже холодно - особливо сильно мерзнуть пальці на руках і ногах, а також спина  - від холодних сидінь. Крім того, в багатьох авто протягом перших кілометрів руху в мороз (поки двигун повністю не прогріється) сильно обмерзає лобове та бокове скло, що погіршує видимість і може призвести до ДТП. А ще водії старих і бюджетних авто заздрять більш багатим автолюбителям через те, що їх авто оснащені такими корисними опціями, як підігрів оптики (скла та дзеркал) і сидінь. Відповідно, багато хто замислюється про те, щоб провести невеликий тюнінг, встановивши усе вищеперелічене на СТО або ж самотужки. Ось тільки скільки це буде коштувати і чи можна якось заощадити?

Полегшуємо автостарт

Щоб не переживати про запуску авто взимку, можна встановити собі один з трьох пристроїв.

Фото: Kim Hansen / Wikimedia Commons

Паливний передпусковий обігрівач

Являє собою "котел", який працює на паливі з бака автомобіля або газового балона. Його завдання - розігрів двигуна без системи запалювання: досить натиснути спеціальну кнопку і він розігріє масло за 3-4 хвилини. У деяких моделях передбачено окремий обігрів салону авто. Можливий запуск з таймера, дистанційного пульта або телефону. 

Ціна - від $500.

Електричний передпусковий обігрівач

Цей примітивний пристрій схожий на звичайний кип'ятильник для води. Розігріває або масло, або антифриз (залежно від моделі). Для того, щоб він запрацював, потрібно включити його в розетку (220 вольт) і почекати 10-15 хвилин (деякі водії, навіть живуть в міських багатоповерхівках, тягнуть для цього подовжувач з вікна). 

Ціна - від $100.

Фото: Андрей Романенко / Wikimedia Commons

Сигналізація з дистанційним запуском

Вона дозволяє запустити двигун авто, не виходячи з дому - простим натисканням кнопки на брелоку. Деякі моделі працюють, навіть якщо авто знаходиться за кілометр від будинку, а найбільш просунуті приймають смс-команди (відстань до будинку не має значення). У дорогих моделях є функція "запуск по температурі" - як тільки двигун охолоджується нижче заданої температури, пристрій заводиться і прогріває двигун. 

Ціна - близько $500..

Підігрів сидінь

За 250-300 грн можна купити спеціальні накладки для сидіння з зігрівальним пластинами всередині. У найпростіших моделях є тільки один, а у більш дорогих (від 700 грн) - 2-3 режиму нагріву. Продають накладки і для другого ряду сидінь і дитячих автокрісел (від 300 грн). Правда, є проблема з їх підключенням до акумулятора: потрібно або тягнути дроти до прикурювача, або замовляти послугу встановлення обладнання на СТО (від 1 тис. грн). Після того як салон прогріється, пристрій потрібно вимкнути, щоб не перегрівати спину.

Обігрів керма

Ця опція широко рекламується для авто бізнес-класу. Для бюджетних авто та авто середнього класу існують спеціальні набори обплетень (ціна - від 150 грн). Їх також потрібно підключати до прикурювача. Але в цьому випадку одночасно підігрівати кермо і їхати не вийде - це небезпечно, тому що провід плутається на кермі і є ризик відірвати підрульові перемикачі. 

Другий варіант - придбати на розбиранні і встановити кермо від дорогого авто. Сам кермо коштує близько 2-3 тис. грн, а встановити і підключити його можна лише на СТО.

Фото: net_efekt / Flickr.com

Обігрів лобового скла

На авторинках продають спеціальні сіточки (від 500 грн) для установки на лобовому склі - за кілька хвилин будь лід перетворюється на воду, а скло не запотіває. Сіточки теж працюють від прикурювача. Другий варіант (100 грн) - система підігріву зони паркування склоочисників. Крім того, непогано б мати спрей- антизапрівач: він не дає склу покриватися вологою, тож і замерзати немає чому. Ще одна корисна опція - обігрів форсунки склоомивача (коштує це близько 300 грн).

Водії часто помиляються і одразу після старту включають грубку салону на повну, хоча тосол ще не досяг робочої температури. У підсумку двигун прогрівається хвилин 20, а в салоні весь цей час холодно. Розумніше вимкнути пічку після старту і увімкнути через 5-7 хвилин - відразу після цього в салон почне надходити тепле повітря.

Фото: Oregon DOT / Flickr.com

Якщо ви на час прогрівання виходите з авто, то потрібно важелем переключити грубку на "замкнуту" циркуляцію повітря. При цьому обігрівач буде засмоктувати не холодне вуличне повітря, а вже підігрітий з салону, проганяти його через гарячий радіатор і випускати назад, а потім знову засмоктувати, нагріваючи ще сильніше. Салон при цьому зігрівається приблизно в три рази швидше, але цей спосіб не працює, якщо всередині сидить хоча б одна людина: від дихання скла дуже швидко починає пітніти.

На деяких авто двигун прогрівається дуже довго (буває, до півгодини). У цьому випадку потрібно йому злегка допомогти: під радіатор встановлюється картонка, яка не дозволяє холодному повітрю охолоджувати капот під час руху.

За матеріалами "Сегодня"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.




Коментарі [0]
Коментар:
Захисний код:
Авторизація
Електронна пошта:
Пароль:
Запам'ятати мене на цьому комп'ютері
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook
Facebook