По-русски
Українською
Погода:
  • Курси валют: USD 11.5   EUR 15.7
  • Пальне: A92 10.53   A95 10.90   ДП 9.74

Leopolis Grand Prix
27-29 червня у Львові відбудеться найбільша автомобільна подія України та Центральної Європи.


Венеція по-голландськи

Харлем - Амстердам - Роттердам - Дордрехт - Гаага - Дельфт
0

Амстердам

Нідерланди, Північна Голландія
Давній Амстердам - є столицею королівства Нідерландів та одним з найбільших історичних міст Європи

Храм Светіцховелі

В XI столітті на місці базиліки зводить церква Дванадцяти апостолів - храм Светіцховелі. Це – головний кафедральний собор та найбільша церква сучасної країни
AutoTravel у соціальних мережах


Свой первый холодильник мы с женой купили в магазине Комплект, находится в Одессе, нам понравился этот магазин.

В онлайн магазине оборудоваия stocktools.ru есть все. От ручного инструмента, до мощных лодочных моторов.

Тестування зимового дизелю в Україні

30 грудня 2013

З настанням холодів у житті автомобілістів традиційно стає більше проблем, це особливо стосується тих, чиї авто оснащені дизельними двигунами. Їм доводиться бути особливо пильним, адже ДТ має властивість парафінізуватися при низьких температурах. Погана солярка на морозі швидко перетворюється на кисіль - і прощавайте фільтри. Тому багато водіїв з досвідом рекомендують взимку купувати на заправках тільки іменне дизпаливо. expertise.in.ua провели тест морозостійкого палива.

Тест-контроль

Результати тестів доводять, що в цілому брендові сорти "дизеля" виправдовують свою ціну. Відхилення від нормативів виявлені тільки у Shell (по цетановому показнику), випадіння за межі Євро-5 - тільки у ANP. Разом з тим, в цьому іменному сегменті виявлені свої беззаперечні лідери. Наприклад, ДТ Pulls Diesel Арктика від мережі ОККО під час лабораторних випробувань показав рекордну межу замерзання -40градусів за Цельсієм. Експерти навіть перевірили зразок повторно. Але результат виявився таким самим. 

Результати тестів доводять, що загалом брендові сорту "дизеля" виправдовують свою ціну / expertise.in.ua

Експерти придбали "солярку з ім'ям" в 10 мережах: ANP (Energy), КЛО (Ventus diesel), Shell (V-power diesel), Socar (Nano ДТ), ОККО (Pulls Diesel Арктика), Лукойл (ЕКТО Diesel Арктика) , WOG (Mustang ДП +), Укравто (ДТ плюс), ТНК (Євро) і Газпромнефть. Все паливо перевірялося за 4 критеріями: температура фільтрування та цетанове число - ці два показники особливо важливі взимку, а також вміст сірки і температура спалаху.

Морозостійкість

Випробування на визначення граничної температури фільтрування показали - абсолютно всі придбані зразки є "зимовим" паливом . Причому 5 з 10 не просто зимові, а арктичні, тобто їх можна заправляти під час суворих морозів у найвимогливіші авто. На зустрічне запитання: "А навіщо в наших умовах використовувати дизельне паливо, призначене для арктичних умов?" відповідь проста: це якраз той випадок, коли краще перестрахуватися. Адже коли покази термометра опускається до -15-20°С, реальна температура за вікном при сильному вітрі може бути ще нижчою. Заглохнути в хуртовину на трасі - не надто приємна перспектива. Тому дуже важливо мати в паливному баці запас міцності.

Отже, "полярниками"-рекордсменами за температурою фільтрування стали зразки ОККО Pulls Diesel Арктика (гранична температура - мінус 40°С) і Лукойл ЕКТО Diesel Арктика (гранична температура - мінус 35°С). У решти учасників, чиє паливо повністю відповідає нормативам, але таких високих показників не має.

Цетан

У чому значимість цетанового числа? Цей показник визначає період затримки запалення паливної суміші - тобто той проміжок часу, який проходить з моменту вприскування палива до його загоряння. Чим нижче цетанове число, тим жорсткіше працює дизельний двигун, а також вища витрата палива і димність відпрацьованих газів. У морози високе цетанове число забезпечує більший ККД дизельного двигуна і його швидкий запуск.

Крім Shell (47 одиниць при нормативі 49), ніхто з випробовуваних не опустився нижче нормативу, а солідний запас міцності продемонстрували два зразка - Лукойл ЕКТО Diesel Арктика (51 одиниця) та ОККО Pulls Diesel Арктика (51 одиниця).

Сірка

Головний "екологічний" показник дизпалива - вміст сірки / expertise.in.ua

Головний "екологічний" показник дизпалива - вміст сірки. Хоча продукти згоряння сірки боляче б'ють не лише по навколишньому середовищу, а й по двигуну. За українськими стандартами допускається різна частка сірки в дизпаливі різних видів. Для виду II (відповідає Євро-4) - не вище 50 мг/кг, а в паливі виду I (Євро - 5) -  не більше 10 мг/кг.З усіх повірених зразків найбруднішим виявилося паливо Energy від ANP. Решта вписалися у вид І. 

Спалах

Нарешті, останній значущий для нашої перевірки показник - температура спалаху в закритому тиглі. Він характеризує температуру займання палива і вказує, в першу чергу, на пожежонебезпеку палива. Крім того, якщо даний показник нижче нормативу, це може свідчити про попадання в дизпаливо легких фракцій. З температурою спалаху проблем не було ні в кого, хоча в аналогічному минулорічному дослідженні такі випадки бували.

Тест проводився в лабораторії Інституту споживчих експертиз / expertise.in.ua

Підсумок

Головний висновок з проведеного дослідження такий: навіть у сегменті іменного ДТ є своя внутрішня градація марок за якістю та фізико-хімічними параметрами. Є кращі, а є і кращі з кращих. Але загалом - якість іменних сортів дійсно висока. Адже, доплачуючи не так вже й багато у порівнянні з ціною звичайного дизпалива, автомобіліст може бути впевненим, що продукт його не підведе.

 

За матеріалами expertise.in.ua

Фото на головній onola / Flickr.com


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.




Коментарі [0]
Коментар:
Захисний код:
Авторизація
Електронна пошта:
Пароль:
Запам'ятати мене на цьому комп'ютері
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook
Facebook