По-русски
Українською
Погода:
  • Курси валют: USD 11.5   EUR 15.7
  • Пальне: A92 10.53   A95 10.90   ДП 9.74

Leopolis Grand Prix
27-29 червня у Львові відбудеться найбільша автомобільна подія України та Центральної Європи.


Венеція по-голландськи

Харлем - Амстердам - Роттердам - Дордрехт - Гаага - Дельфт
0

Амстердам

Нідерланди, Північна Голландія
Давній Амстердам - є столицею королівства Нідерландів та одним з найбільших історичних міст Європи

Храм Светіцховелі

В XI столітті на місці базиліки зводить церква Дванадцяти апостолів - храм Светіцховелі. Це – головний кафедральний собор та найбільша церква сучасної країни
AutoTravel у соціальних мережах


Свой первый холодильник мы с женой купили в магазине Комплект, находится в Одессе, нам понравился этот магазин.

В онлайн магазине оборудоваия stocktools.ru есть все. От ручного инструмента, до мощных лодочных моторов.

ТОП-10 міст Європи для шопінгу

12 березня 2012

Журнал The Economist назвав кращі міста Європи для шопінг-турів. Експерти оцінили діловий клімат, ціни, інфраструктуру, громадський транспорт, погоду та культурні особливості 33 міст.

Перше місце за сумою балів отримала столиця Великобританії з середнім показником в 67,3 бала. Лондон набрав найкращий показник за кількістю і різноманітністю місць для шопінгу - 80,6 бала зі 100. Крім того, яким би дивним не здався даний висновок, на думку дослідників, погода в Лондоні є однією з найбільш сприятливих для прогулянок по магазинах - 77,6 бала.

На гідному рівні йдуть справи з готелями та транспортом (72,2 бала), але сильно підкачали два критерія, що залишилися - доступність магазинів в Лондоні оцінена всього в 55 балів, а їх зручність - в 51,4 бали.

Друге і третє місце між собою поділили Мадрид і Барселона з середнім показником 67,1 бала. Експерти так і не змогли визначити, хто з іспанських грандів, що вічно змагаються між собою, переважає в плані шопінгу.

Крім зручності, яка в обох містах лише на кілька балів краще, ніж у Лондоні, іспанські міста показали близькі результати і в критеріях клімату та культури (77-78 балів), а також готелів і транспорту (66-67 балів). Єдине, в чому Мадрид суттєво випередив каталонську столицю, це кількість і різноманітність магазинів - 69,3 бала проти 61,2. Однак, Барселона добрала відсутні бали за рахунок доступності шопінг-центрів.

В результаті цієї боротьби переможця виявити так і не вдалося, проте, як відомо, здорова конкуренція завжди йде на користь всім протиборчим сторонам. У результаті суперництва іспанських грандів вони дружно обійшли французьку столицю.

Париж, який опинився на четвертому місці з показником 65,5 середньому бали, тим не менш, може похвалитися абсолютно кращим показником культури і клімату - 84,5 бала, і другим у рейтингу показником кількості і різноманітності магазинів - 74,7 бала. Рівень готелів і транспорту в столиці Франції тримає високу планку, задану конкурентами - 67,2 бала, проте дуже сильно поступився Парижу в показниках доступності шопінг-центрів - 48,6 бала, і їх зручності - 52,7 бала.

Слідом за Парижем йде Вічне місто, що посіло з показником в 62,2 бала п'яте місце. Навряд чи кого здивує один з найвищих показників культури і клімату в столиці Італії (84 бали), однак, точно також мало кого, з тих, хто хоч раз бував у Римі, здивує досить низький показник зручності шопінг-центрів (52,9 бала) , а також готелів та транспорту (50,5 бала). Рятують вічне місто доступність шопінг-центрів (70,9 бала), незважаючи на те, що їх кількість і різноманітність оцінене всього на 56,1 бала.

У другій п'ятірці досить щільно розташувалися Берлін (62,3), Лісабон (61,6), Амстердам (61,3), Прага (59,7) і Будапешт (59,6). Варто відзначити, що при тому, що показники за всіма критеріями в цих містах знаходяться в середньому на одному рівні, на дуже високому рівні у всіх містах знаходиться показник культури і клімату.

Один з найвищих показників доступності шопінгу в другій п'ятірці показала столиця Угорщини, а от у столиці Німеччини виявилася найскладніша ситуація із зручністю шопінг-центрів.

Останні три місця в рейтингу посіли Белград (43,6 бала), Осло (43,1 бала) і Женева (41 бал).

Незважаючи на невисокий показник сербської столиці, варто зазначити, що Белград показав один з найвищих рівнів доступності шопінгу (75,9 бала), у той час як цей же показник у норвезькій столиці виявився одним з найнижчих (27,4 бала).

Посіла останнє місце Женева - з 33 міст вона показала абсолютно гірший рівень кількості і різноманітності шопінг-центрів (28,3 бала) і найнижчий показник доступності шопінгу (27,3 бала).

Euromag.ru


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

Теги: туризм




Коментарі [0]
Коментар:
Захисний код:
Авторизація
Електронна пошта:
Пароль:
Запам'ятати мене на цьому комп'ютері
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook
Facebook