По-русски
Українською
Погода:
  • Курси валют: USD 11.5   EUR 15.7
  • Пальне: A92 10.53   A95 10.90   ДП 9.74

Leopolis Grand Prix
27-29 червня у Львові відбудеться найбільша автомобільна подія України та Центральної Європи.


Венеція по-голландськи

Харлем - Амстердам - Роттердам - Дордрехт - Гаага - Дельфт
0

Амстердам

Нідерланди, Північна Голландія
Давній Амстердам - є столицею королівства Нідерландів та одним з найбільших історичних міст Європи

Храм Светіцховелі

В XI столітті на місці базиліки зводить церква Дванадцяти апостолів - храм Светіцховелі. Це – головний кафедральний собор та найбільша церква сучасної країни
AutoTravel у соціальних мережах


Свой первый холодильник мы с женой купили в магазине Комплект, находится в Одессе, нам понравился этот магазин.

В онлайн магазине оборудоваия stocktools.ru есть все. От ручного инструмента, до мощных лодочных моторов.

Як підготувати автомобіль до зими

14 листопада 2011

Синоптики прогнозують у найближчі вихідні плавне зниження температури до 5 градусів нижче нуля, що можна вважати сигналом про те, що настала справжня зима.

Підготувавши для себе теплий одяг і взуття, не забудьте і про свого чотириколісного друга - напередодні холодів потрібно провести низку дій, які допоможуть йому пережити цю складну для будь-якої техніки пору року.

Напевно, немає сенсу нагадувати про те, що автомобіль вже повинен бути "перевзутий" в зимову гуму - якщо це не так, постарайтеся зробити це найближчим часом. Другий необхідний крок - переконатися в тому, що автомобіль справний.

Так, відомі випадки аварій через відмову гальм, рульового управління або раптовий вихід з ладу ходової частини. Хоча така несправність несе в собі небезпеку за любої погоди, взимку, через ожеледицю, наслідки можуть бути особливо важкими.

Після того як ви виконали згадані вище умови, переходьте до безпосередньої підготовки: потрібно бути чітко впевненим в тому, що авто протягом найближчих 4 місяців буде легко заводитися навіть при 30 градусах нижче нуля.

"Сегодня" з'ясувала, як цього досягти і в яку копійку виллється підготовка.

Три кроки для підготовки до мінуса

Нічого надскладного в тому, щоб підготувати машину до зими, немає. Досить виконати всього лише кілька нескладних рекомендацій.

 

 1. Техрідини

Різке зниження температури може призвести до виходу з ладу гідросистем - замерзаючи, рідина збільшується в розмірах. Наслідки: тріщини в двигуні в разі замерзання антифризу, розриви гальмівних шлангів (якщо "тормозуха" набрала води) і форсунок омивача - якщо в бачок залитий літній шампунь.

До речі, літній шампунь в перший день морозу може стати причиною аварії - якщо на швидкості при температурі близько нуля "пшикнути" на скло, воно за секунду покриється інеєм, і водій "осліпне".

2. Догляд за мотором

Якщо ви не так давно проводили ТО, нічого робити не потрібно - при використанні масла і витратників хорошої якості, автомобіль спокійно відкатає декілька місяців. Але якщо час наступного сервісу має настати, наприклад, через місяць, краще зробити ТО заздалегідь.

При виборі масла рекомендується на зиму купити синтетику: хоча вона і коштує дорого (150-200 грн. за літр), але зате авто заводиться навіть в мінус 30. Звичайне ж масло класу 15W40 після 25 градусів нижче нуля загусає настільки, що батарея не в змозі прокрутити стартер. Також для "легкого старту" перед зимою потрібно вкрутити нові свічки.

3. Перевірка гальм

Не менш важливо перевірити, по-перше, знос гальм. По-друге, стан гальмівної рідини (багато хто про неї забуває).

Справа в тому, що після 2-3-х років їзди вона за рахунок своєї гігроскопічності набирається води (як і будь-яка рідина на основі спирту), і в кращому випадку гальма втрачають ефективність, в гіршому - взимку вона замерзає, розриваючи гальмівні шланги. Перевіряють "тормозуху" спецприладом - ареометром, правда, він є лише на поодиноких станціях.

Якщо автомобілю більше 5 років, то заодно варто попросити на СТО перевірити знос "начинки" гальмівних циліндрів. До речі, останню операцію не завадить повторити і в січні - соляні "ванни" на наших дорогах достроково виводять гальмівні циліндри з ладу.

Перевірте і ручник: з настанням перших холодів він часто замерзає або прикипає.

Щоб цього не сталося, його краще підтягти і змастити спеціальною рідиною в місцях контакту з задніми гальмами.

Увага, електрика

Точної статистики ніхто не веде, але, за особистими спостереженнями, одна з найбільш частих зимових проблем - відмова одного з елементів електросистеми.

Акумулятор. Якщо він не новий, то перед початком холодів потрібно провести профілактику: зняти, відкрутити по одній банці і перевірити рівень електроліту. У разі недостачі - долити.

Правда, це якщо йдеться про автомобіль старої конструкції, де встановлюються акумуляторні батареї (АКБ), які обслуговуються. Якщо ж АКБ не обслуговується, то рекомендуємо через 4 роки після експлуатації її просто замінити на нову (від 500 грн.).

Хоча це і здається марнотратством, але якщо в мороз батарея втратить заряд (дуже часта поломка), евакуатор коштуватиме не набагато дешевше. Додамо сюди ще й нерви, витрачений час...Та й захворіти на холоді в очікуванні техдопомоги - раз плюнути.

Заодно при перевірці АКБ зверніть увагу на високовольтні дроти: якщо видно пошкодження або вони "іскрять", краще зробити заміну.

Огляд. Обов'язково перевірте ефективність оптики: часто горять всі лампочки, але через те, що скло фари головного світла від часу помутніло, вночі видно дуже погано.

У такому випадку фари потрібно або замінити в зборі, або зробити процедуру шліфування (100-150 гривень). До речі, про запас краще возити і лампочки, і запобіжники.

Владислав Бовсуновський, Сегодня


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.




Коментарі [1]
Коментар:
Захисний код:
poma12 _ 14.11.2011 23:46
"Хит" последних нескольких лет – активаторы топлива. На рынке предлагают устройство, которое необходимо врезать в топливопровод. Причем, специалист по химии даже не может представить себе, каким образом электромагнитное излучение может повлиять на свойство нефтепродуктов. Подтверждают его мнение и результаты испытаний немецкого журнала "Auto Motor and Sport", которые показали абсолютную бесполезность описанного выше девайса.Почитай статью Введи в происковик ((Газ азот и активатор топлива.)) РЕЗУЛЬТАТ- Я добавил в моторное масло модификатор трения, что дало мне 25% экономии топлива. Реметаллизатор дал 30%, кондиционер металла – столько же, по 28% добавили геомодификатор и тефлоновая присадка... И теперь через каждые 30 км мне приходится останавливаться отливать бензин из бака".
Авторизація
Електронна пошта:
Пароль:
Запам'ятати мене на цьому комп'ютері
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook
Facebook