По-русски
Українською
Погода:
  • Курси валют: USD 11.5   EUR 15.7
  • Пальне: A92 10.53   A95 10.90   ДП 9.74

Leopolis Grand Prix
27-29 червня у Львові відбудеться найбільша автомобільна подія України та Центральної Європи.


Венеція по-голландськи

Харлем - Амстердам - Роттердам - Дордрехт - Гаага - Дельфт
0

Амстердам

Нідерланди, Північна Голландія
Давній Амстердам - є столицею королівства Нідерландів та одним з найбільших історичних міст Європи

Храм Светіцховелі

В XI столітті на місці базиліки зводить церква Дванадцяти апостолів - храм Светіцховелі. Це – головний кафедральний собор та найбільша церква сучасної країни
AutoTravel у соціальних мережах


Свой первый холодильник мы с женой купили в магазине Комплект, находится в Одессе, нам понравился этот магазин.

В онлайн магазине оборудоваия stocktools.ru есть все. От ручного инструмента, до мощных лодочных моторов.

Як правильно їздити слизькою дорогою

14 грудня 2011

Перша рекомендація - на кілька днів змінити авто на громадський транспорт. Вже до четвертого дня ожеледі лихачі на дорогах або встигають перебудуватися під нові умови їзди, або будуть ремонтувати машину після ДТП. Проте якщо їздити потрібно, врахуйте декілька чинників.

Снігопад часто супроводжується туманом, але і без цього видимість на дорозі знижується в рази, а ввечері і того гірше. Нерідко видно настільки погано, що водій "їде по пам'яті", згадуючи на ходу про те, де, скажімо, головна дорога переходить у другорядну.

Саме тому радимо знижувати звичну швидкість хоча б на третину - зі швидкістю 50-70 км/год доїхати без пригод легко, а ось умовно дозволена міська швидкість в 80 км/год може привести до трагедії.

Якщо ви не встигли змінити літню гуму на зимову, займіться цим негайно. Але навіть якщо машина перевзута у відповідні сезону колеса, радимо врахувати те, що гальмівний шлях вже скоротився на третину і дистанцію між вашим і автомобілем, що йде попереду, краще збільшити.

Як гальмувати

Якщо влітку для того, щоб зупинитися, достатньо натиснути на педаль гальма, то взимку потрібно враховувати ряд нюансів.

З АБС.
Гальмування здійснюється за допомогою сильного натискання на педаль - далі все зробить електроніка. Небезпечно, коли водій такого авто з обережності пригальмовує лише злегка, ризикуючи тим, що АБС просто включиться, колеса підуть юзом і машина стане некерованою.

Без АБС. На авто старої конструкції перед водієм стоїть завдання не допустити юзу за рахунок правильної техніки гальмування. Так, гальмувати переривчасто, багаторазово натискаючи і відпускаючи педаль гальма (імітація роботи АБС).

При кожному короткочасному блокуванні шини входять у 15-процентне ковзання, яке за зчіпним характеристиками з дорожнім покриттям є найефективнішим.

Двигуном. Включення пониженої передачі створює тільки додатковий антиблокувальний ефект і ні в якому разі не збільшує інтенсивність гальмування. Включаючи знижену передачу, водій ще більше знижує ймовірність блокування провідних коліс при гальмуванні.

Якщо на авто стоїть АКПП, гальмувати двигуном потрібно перемикаючи селектор з положення Drive у положення N.

Як вивести машину із замету

Некерований занос на слизькій дорозі і на великій швидкості часто закінчується аварією з серйозними наслідками. Тому краще заносу запобігти, ніж сподіватися на те, що вийде вирулити за допомогою прийомів контраварійного водіння (ефективні тільки в тому випадку, якщо відпрацьовані протягом декількох годин на майданчику).

Теоретичні знання про те, куди повернути колеса і як маніпулювати з педалями газу і гальмами не допомагають - в небезпечній ситуації рішення потрібно прийняти за частку секунди. У зв'язку з цим, наводимо кілька практичних порад.

1. На передньопривідному авто при вході в поворот знижуйте швидкість (знімаючи ногу з педалі газу і включаючи знижену передачу), а при виході з нього - трохи додавайте. На задньому приводі в разі початку заносу, досить просто скинути газ і вивернути колеса в сторону повороту.

2. Входячи в поворот на швидкості вище 40 км на годину, ні в якому разі не натискайте на педаль гальма - відбудеться занос.

3. Якщо контроль над передньопривідним авто вже втрачено, допоможе короткочасне скидання газу, після чого потрібно газанути і крутнути кермом у сторону, протилежну до заносу.

Коли включати фари

Більша частина зими для автомобіліста проходить в умовах недостатньої видимості. Саме тому в законодавстві всіх європейських країн існує вимога цілодобово в цей період їздити з включеним ближнім світлом.

І хоча українські ПДР водія робити це не зобов'язують, радимо ближнє світло вдень все-таки включати. По-перше, іншими водіям краще видно ваш автомобіль. По-друге, виключається ситуація, коли ви не помітите настання темного часу доби (звучить дивно, але це не рідкість - око пристосовується до плавного погіршення видимості).

Також радимо не полінуватися і приділити своїм фарам особливу увагу. Справа в тому, що якщо вони невдрегульовані, ви будете сліпити інших водіїв - так можна мимоволі стати винуватцем аварії. Провести регулювання краще на СТО (до 50 грн), де є спеціальне обладнання. Але можна і самостійно, під'їхавши з увімкненими фарами до щита.

Важливо, щоб на вашому автомобілі горіли всі лампочки (не тільки головного світла, а й поворотники, стопи, габарити, противотуманки) - несправність будь-яких з них здатна привести до аварії, оскільки інший водій неправильно оцінить обстановку.

Не забувайте і про правила ввічливості: роз'їжджаючись у дворі, переходьте з ближнього світла на габарити. Те ж саме стосується і випадку, коли зупинилися на підйомі, пропускаючи автомобіль, що піднімається нагору.

Бережіть пішоходів

Найбільш трагічні в ці дні ДТП - за участю пішоходів. Головна причина полягає в тому, що їх погано видно: вранці, коли люди йдуть на роботу чи навчання, на вулиці ще темно, а ввечері, коли прямують до будинку, - уже темно.

Відповідно, через погану видимість водії часто не бачать людину, що переходить дорогу по нерегульованому пішохідному переходу, або реагують на неї занадто пізно. Крім того, нерідко пішоходи недооцінюють небезпеку і вискакують на дорогу, а водій, хоча і натискає на педаль гальма, не встигає вчасно зупинитися.

Водіям радимо при наближенні до пішохідного переходу, незалежно від того, чи бачите ви на ньому людину чи ні, переносити ногу з педалі газу на педаль гальма. У швидкості ви не втратите анітрохи, але якщо на зебрі раптово з'явиться людина, ця частка секунди допоможе уникнути біди.

Пішоходам настійно рекомендуємо (цього ж вимагають і ПДР) перед тим, як вийти на дорогу, в тому числі і на пішохідний перехід, переконатися в тому, що ви не створите небезпеки для руху (вихід на дорогу не змусить водія екстрено вживати заходів щодо запобігання наїзду), а водій вас бачить.

Батькам не зайвим буде придбати для дітей світловідбивачі, які можна прикріпити до одягу. Дитину при світлі фар буде видно вдвічі краще.

Сегодня


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.




Коментарі [0]
Коментар:
Захисний код:
500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx
500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx
Авторизація
Електронна пошта:
Пароль:
Запам'ятати мене на цьому комп'ютері
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook
Facebook
500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx