По-русски
Українською
Погода:
  • Курси валют: USD 11.5   EUR 15.7
  • Пальне: A92 10.53   A95 10.90   ДП 9.74

Leopolis Grand Prix
27-29 червня у Львові відбудеться найбільша автомобільна подія України та Центральної Європи.


Венеція по-голландськи

Харлем - Амстердам - Роттердам - Дордрехт - Гаага - Дельфт
0

Амстердам

Нідерланди, Північна Голландія
Давній Амстердам - є столицею королівства Нідерландів та одним з найбільших історичних міст Європи

Храм Светіцховелі

В XI столітті на місці базиліки зводить церква Дванадцяти апостолів - храм Светіцховелі. Це – головний кафедральний собор та найбільша церква сучасної країни
AutoTravel у соціальних мережах


Свой первый холодильник мы с женой купили в магазине Комплект, находится в Одессе, нам понравился этот магазин.

В онлайн магазине оборудоваия stocktools.ru есть все. От ручного инструмента, до мощных лодочных моторов.

Як вести авто під час зливи: поради водіям

9 липня 2012

Найскладнішим моментом, з точки зору найгіршого зчеплення протектора шин з дорожнім полотном, є початок дощу - треба врахувати це і знизити швидкість. Весь пил і бруд, які знаходяться на дорозі, намокають і перетворюються на слизьку рідину, яка виконує роль своєрідної мастила і значно погіршує зчеплення шин з дорогою.

Саме тому перші п'ять-десять хвилин після початку дощу треба бути гранично обережним і уважним. Згодом, коли дощ змиє з дороги весь бруд, зчеплення коліс з дорожнім полотном нормалізується до рівня, характерного для мокрої дороги.

До кінця зливи потрібно надзвичайно обережно проїжджати великі калюжі. Якщо немає впевненості в тому, що її вдасться "переплисти", краще зупинитися і поспостерігати за тим, як це роблять інші автомобілі з такими ж дорожнім просвітом, як у вас.

Саму калюжу потрібно форсувати обережно, на малій швидкості (до 40 км на годину). Якщо ж двигун вашого авто заглох в калюжі, не варто намагатися знову його завести. Краще змиритися з цим, знайти буксир або евакуатор і поїхати на СТО, де ваше авто просушать, ніж дозволити двигуну "сьорбнути" води і отримати гідроудар (виправляється лише повним капремонтом).

Дотримуватися обережності (знизити швидкість) потрібно і при проїзді неглибоких, але великих за площею калюж. Справа в тому, що на такій дорозі виникає ефект аквапланування - втрати зчеплення колеса з поверхнею (воно ніби ковзає по воді). При цьому, транспортний засіб стає майже некерованим, а ймовірність ДТП дуже висока.

Фото на головній з Flickr (by NXG)

За матеріалами Сегодня


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.




Коментарі [0]
Коментар:
Захисний код:
Авторизація
Електронна пошта:
Пароль:
Запам'ятати мене на цьому комп'ютері
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook
Facebook