По-русски
Українською
Погода:
  • Курси валют: USD 11.5   EUR 15.7
  • Пальне: A92 10.53   A95 10.90   ДП 9.74

Leopolis Grand Prix
27-29 червня у Львові відбудеться найбільша автомобільна подія України та Центральної Європи.


Венеція по-голландськи

Харлем - Амстердам - Роттердам - Дордрехт - Гаага - Дельфт
0

Амстердам

Нідерланди, Північна Голландія
Давній Амстердам - є столицею королівства Нідерландів та одним з найбільших історичних міст Європи

Храм Светіцховелі

В XI столітті на місці базиліки зводить церква Дванадцяти апостолів - храм Светіцховелі. Це – головний кафедральний собор та найбільша церква сучасної країни
AutoTravel у соціальних мережах


Свой первый холодильник мы с женой купили в магазине Комплект, находится в Одессе, нам понравился этот магазин.

В онлайн магазине оборудоваия stocktools.ru есть все. От ручного инструмента, до мощных лодочных моторов.

Як відновити авто після ям

29 квітня 2014  АвтоТревел

В умовах наших доріг навіть відносно нове авто (3-5 років) без жодних поломок слід хоча б раз на півроку діагностувати на СТО про всяк випадок - стан більшості українських доріг язик не повернеться назвати хорошим. Питання технічної справності автомобіля особливо актуальне зараз, адже багато водіїв збираються проїхати велику відстань на травневі свята. Особливо потурбуватися варто, якщо в процесі руху ви чуєте незвичайні звуки (гул, стукіт, деренчання), а на прямій ділянці дороги при швидкості 80 км / год і вище кермо починає тягнути в сторону. Крім того, вірна ознака несправності ходової частини - нерівномірний знос гуми (при зміні зимових шин коліс на літні на це потрібно звернути увагу). "Сегодня" розповідає, які елементи ходової частини вимагають особливої ​​та регулярної турботи. Ці елементи часто називають "розхідниками", оскільки рано чи пізно їх доводиться міняти на будь-якому авто, незалежно від марки або типу.

Маленькі і великі проблеми

Своєчасне усунення дрібної несправності дозволяє уникнути великих проблем. Судіть самі: діагностика коштує близько 50 грн, усунення дрібної поломки - наприклад, заміна зношеного підшипника - обійдеться в 150-500 грн (залежно від моделі), а раптовий вихід з ладу цього елемента посеред дороги може вилитися в тисячі гривень, зважаючи на необхідність виклику евакуатора. Але річ не в грошах, а в особистій безпеці: навіть невелике відхилення від нормальної роботи авто може призвести до серйозної аварії. Наприклад, зношені амортизатори на швидкість не впливають, зате при гальмуванні здатні збільшити гальмівний шлях на 15-20% (відбувається клювок і перевантаження передніх гальм), а ці кілька метрів можуть врятувати комусь життя.

Підшипник ступиці: гуде

Скільки часу прослужить ця деталь, ніхто точно сказати не може. Ознака її несправності - підвищений шум (гул) під час руху автом. Почути його найпростіше на швидкості 40-60 км / год, а при прискоренні і уповільненні авто тональність шуму змінюється (аж до звуку поїзда метро). Небезпека в тому, що звук може раптово зникнути і водій, вважаючи, що йому здалося або щось причепилося, продовжить їхати далі. Насправді ж причиною зникнення гулу є сильний люфт колеса. Через 100-200 км такий підшипник розсиплеться і авто або просто не зможе їхати далі (доведеться викликати евакуатор), або вилетить з дороги, якщо поломка сталася на високій швидкості. Тому, якщо колеса гудуть, потрібно терміново їхати на СТО.

Шарові опори: торохтять

Ця деталь являє собою вузол, що з'єднує маточину колеса і важіль підвіски - конусоподібний палець зі сферичним або грибообразной наконечником, здатний обертатися і одночасно розгойдуватися на невеликі кути в корпусі опори. Під час їзди шарові опори приймають на себе удари від дорожніх ям. Якщо ям багато, як зараз , то вже через 15-20 тис. км (а може і раніше) деталь сильно зношується: наконечник бовтається в корпусі, що супроводжується стуком при наїзді на яму. Зрештою його вириває і авто "падає" на асфальт. Відзначимо, що якщо зношена лише одна шарова опора, потрібно міняти всі відразу, навіть якщо інші справні.

Рульова тяга: не тримає поворот

Наконечник рульової тяги відповідає за здатність авто здійснювати маневри, забезпечуючи відповідний кут повороту коліс. При їзді по вбитим дорогам він швидко виходить з ладу (на гарних дорогах його вистачає на 150 тис. км). Ознаки несправності: в педалі газу з'являється віддача, а авто погано входить в повороти. Досвідчені механіки зазвичай виявляють надмірний люфт навіть без перевірки на підйомнику або оглядової канави: на колесо натискають ногою і при цьому крутять кермом. Якщо рух передається із затримкою, потрібна заміна деталей (у рідкісних випадках їх ремонтують). Якщо ви виявили таку проблему, на авто можна їхати, але знизивши при цьому швидкість до 40-60 км / год.

Штанги: не дают їхати рівно

Важелі (іноді їх називають реактивними тягами або штангами) перешкоджають зсуву коліс, підтримуючи їх положення в просторі з точністю до декількох міліметрів. Якщо після наїзду на яму ця деталь погнулась, авто буде вести убік. При цьому, колесо буде перекошене при візуальному огляді (розташування лівого колеса відрізняється від розташування правого щодо колісної арки). Крім того, з'являються вібрації на деяких передачах.

Заміна одного важеля на недорогий іномарці коштує близько 600-800 грн. Але якщо не зробити цього вчасно, то замість одного важеля доведеться міняти кілька (одне тягне за собою інше) і сума зросте в декілька раз.

Сайлент-блоки: шумлять

Це резинометалічні шарніри осей важелів. Вихід з ладу цих деталей призводить до дискомфорту при керуванні авто: все наче нормально, але занадто шумно, щось стукає при проїзді ям, авто перестає бути такою ж слухняною, як раніше. На безпеку руху це особливо не впливає (крім швидкостей вище 150 км / год), а ось на настрій водія - дуже навіть. Багато хто думає про купівлю нового авто замість того, щоб просто замінити ці резиночки (витримують 3-4 роки). На жаль, дуже часто така заміна обходиться у велику суму - на сучасних авто виробники ставлять до 20 сайлент-блоків, кожен зяких коштує по 50-200 грн (залежно від виду).

За матеріалами Сегодня.ua


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.




Коментарі [0]
Коментар:
Захисний код:
Авторизація
Електронна пошта:
Пароль:
Запам'ятати мене на цьому комп'ютері
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook
Facebook