По-русски
Українською
Погода:
  • Курси валют: USD 11.5   EUR 15.7
  • Пальне: A92 10.53   A95 10.90   ДП 9.74

Leopolis Grand Prix
27-29 червня у Львові відбудеться найбільша автомобільна подія України та Центральної Європи.


Венеція по-голландськи

Харлем - Амстердам - Роттердам - Дордрехт - Гаага - Дельфт
0

Амстердам

Нідерланди, Північна Голландія
Давній Амстердам - є столицею королівства Нідерландів та одним з найбільших історичних міст Європи

Храм Светіцховелі

В XI столітті на місці базиліки зводить церква Дванадцяти апостолів - храм Светіцховелі. Це – головний кафедральний собор та найбільша церква сучасної країни
AutoTravel у соціальних мережах


Свой первый холодильник мы с женой купили в магазине Комплект, находится в Одессе, нам понравился этот магазин.

В онлайн магазине оборудоваия stocktools.ru есть все. От ручного инструмента, до мощных лодочных моторов.

Як врятувати авто під час повені і що робити, якщо зробити це не вдалося

27 серпня 2012

Примхи природи продовжують засмучувати водіїв - тільки-тільки ми пережили пекельну спеку і її наслідки для авто (навантаження на систему охолодження, кузов і салон), як вулиці за кілька днів затопило місячною нормою опадів. Особливо сильно постраждали жителі великих міст, де забиті каналізаційні стоки і старі труби колекторів не впоралися з підвищеним навантаженням. Через це автомобілі багатьох українців опинилася у воді по скло. У більшості ЗМІ такі машини називають "потопельниками" і дають поради для покупців про те, як не купити таке авто. А ось що робити автовласникам, машини яких затонули? Пошукати відповідь на це питання вирішила "Сегодня".

Коли калюжа небезпечна

Рух по воді під час сильної зливи рідко представляє для авто небезпеку.

Неглибока калюжа. При подоланні калюжі до 15 см можуть промокнути лише гальмівні колодки і диски, дно автомобіля, вихлопна система - на працездатності автомобіля все це ніяк не позначається.

Калюжа середньої глибини. Якщо глибина калюжі становить 20-25 см ("по бордюр"), то промокне зчеплення, нижня частина двигуна і коробки передач. Нічого страшного в цьому теж немає. Зчеплення легко і швидко просушується самостійно - в процесі рівномірного пересування. А двигун і КПП в цьому випадку герметичні.

Глибока калюжа. При глибині понад 35 см з'являється ризик заглохнути (якщо вода заллє вихлопну систему), а у гіршому випадку - упіймати гідроудар (якщо вода потрапить в двигун). Дуже часто машина глохне з першої причини, водій намагається її завести з водою у двигуні - авто ламається і потрібен каремонт.

"Сьорбнути" води можна також через повітрозабірник (знаходиться на висоті близько 40 см) в той момент, наприклад, коли повз проїде велика вантажівка, створивши хвилю..

Не відкладайте "на завтра"

Якщо навіть авто не заглохло, а доїхало до гаража своїм ходом, але в процесі поїздки кілька раз "занурилося", допомогу йому потрібно надати негайно. Їдьте на СТО розбирання та сушіння всіх електричні блоки. Справа в тому, що після занурення у воду у авто починають гнити (окислюватися) проводка, реле, барахлити комп'ютер, датчики і все, що містить мідь.

Особливо часто "загинаються" склоочисники, електронне налаштування дзеркал, задні склопідйомники, фари і ліхтарі, додаткове електрообладнання (датчики дощу, круїз-контролю, парктроніка і так далі).

При правильному підході з кузовом нічого не трапиться: він пофарбований зовні і оброблений зсередини. Проте, якщо салон сильно намок і відразу ж не розібраний для повної просушки, вологі деталі інтер'єру спровокують корозійний процес, і машина почне гнити зсередини. Крім того, в салоні назавжди закріпиться затхлий запах. Те ж саме стосується і багажника. Зате можна взагалі не хвилюватися за дно - воно розраховане на вологу (мийка, сніг, калюжі).

Їдемо по "великій воді"

У сильну зливу, яка може спровокувати потоп, краще взагалі не виїжджати. Якщо ж потоп застав вас у дорозі, то радимо поставити машину на височині і чекати у салоні, поки вода не впаде, або сховатися в найближчому кафе. Але якщо їхати таки потрібно?

Підготовка. По-перше, від'єднайте гумовий патрубок від впускного колектора (повітря в двигун при цьому буде надходити безпосередньо - в обхід повітряного фільтра). Це збільшить висоту забору повітря. По-друге, захистіть від попадання води генератор, стартер, переривник-розподільник, свічки і роз'єми, використовуючи гумові шланги, промаслений папір, гуму від автомобільної камери будь-які інші підручні засоби. По-третє, загерметизуйте отвір масляного щупа, кришки маслоналивної горловини (наприклад, можна одягнути на них поліетиленовий пакет і закріпити його суперклеєм).

Рух. Здійснюється на пониженій передачі зі швидкістю 5-10 км / год, рівномірно (без зупинок, не знижуючи обертів і без перемикання передач). Після виїзду з води авто не глушіть - дайте двигунові просохнути.

Зверніть увагу на оптику

Як правило, після того як авто побувало у воді, пітніє оптика: фари, поворотники і задні ліхтарі. Крім того, що вночі з запітнілій оптикою їздити дуже небезпечно, так ще й при продажі авто у потенційного покупця обов'язково будуть запитання і причини для серйозного торгування. У деяких автомобілях ці елементи нерозбірні або недоступні для будь-яких маніпуляцій - потрібна заміна.

Якщо доступ до нутрощів оптики таки є, - наприклад, через отвір для лампочки, - то можна спробувати висушити її феном зсередини. На жаль, успіх у цьому ділі не гарантований: незважаючи на всі маніпуляції, дуже часто вони продовжують пітніти і вирішити цю проблемо може лише заміна. Також рідко вдається відновити і повторювачі поворотів.

Сліди води на ліхтарях позаду не такі помітні (пластик кольоровий), однак якщо не приділити їм увагу, проводку буде коротити і перегоратимуть лампочки. Аналогічною буде проблема з підсвіткою номерного знаку - після води перегорає завжди.

Де зберігати авто

У сезон сильних злив передбачити, яку вулицю затопить і коли саме це станеться, практично неможливо. Але існують ознаки "мокрих" місць, де небезпека затопити авто особливо велика.

Де не можна

Наприкінці спуску. За законами фізики вода тече згори вниз. Відповідно, залишаючи автомобіль наприкінці спуску, водій сильно ризикує вранці виявити свій автомобіль в глибокій калюжі.

На водостоці. Каналізаційні решітки ставлять в місцях, де може скупчуватися вода. На жаль, вони часто забиваються, і в цьому місці глибина калюжі може перевищувати грпаничні для авто 30-40 см.

Під деревами. Хоч дерева і не мають стосунку дл потопу, але під час зливи вони часто падають на автомобілі.

Де можна

Ідеальним місцем є "лиса" піднесеність. Крім того, досвід нещодавних повеней показав, що немає жодної постраждалої машини серед тих, які стояли між будинками.

5 ознак автомобіля-потопельника

Продавці автомобілів-потопельників не проводять якихось серйозних робіт по відновленню авто, а обмежуються зовнішнім марафетом - інакше вони б на них не заробили. Щоб не купити таку машину, при виборі зверніть увагу на такі нюанси:

Запах сирості. Залишається однією з головних ознак підмоченого авто.

Салон. На оббивці залишаються ледве виведені розводи, а шкіра стає більш жорсткою на дотик, дубіє.

Іржа. Вражає насамперед ті елементи кузова, які в нормальних умовах для вологи недоступні і тому не піддаються антикорозійній обробці. Наприклад, метал під панеллю приладів. Якщо там іржа, з машиною явно не все гаразд.

Фари. Волога залишає на дзеркальній поверхні відбивача добре помітні плями неправильної форми. А наявність у вживаного, але при цьому не побитого автомобіля абсолютно нових фар змушує задуматися, чому їх замінили.

Продавець. Такі авто продають за оголошеннями з позначкою "терміново" і за вигідною ціною. Універсальна порада - запропонувати продавцеві заїхати на СТО для діагностики. Досвідчений автослюсар відразу побачить, що з автом не все гаразд. Відмова продавця відвідати СТО повинна викликати підозри.

Чи варто?

Перед тим як розпочинати будь-які роботи з відновлення "мокрого" ​​авто, потрібно добре подумати, чи варто взагалі цим займатися: може статися, що продати таке авто вигідніше, ніж ремонтувати.

Зокрема, практично неможливо повернути автомобілю першопочатковий вигляд, якщо авто не просто було підтоплене, а побувало під водою, - для цього його потрібно повністю розібрати і зібрати заново. "Сегодня" зателефонувала в десяток київських СТО з пропозицією відновити затонулий "Ланос" - ніхто не погодився братися за таку роботу. Лише на станції, де займаються звукоізоляцією, нам погодилися допомогти за 6 тис. грн і без жодної гарантії. І чесно попередили, що такий досвід у них був і клієнт залишився незадоволений - запах зник, але авто після цього постійно ламалося. На розбиранні за авто запропонували 25 тис. грн (ціна такого автомобіля на ринку - близько 50 тис. грн). Теж непогано.

Ризики: авто з Литви

Затонулі авто для України - рідкість, адже серйозні повені у нас бувають лише в Західній Україні.

А ось в країнах ЄС "потопельники" - звична справа. Відновленням європейці не займаються, так як усі авто застраховані і автовласники одразу ж отримують компенсацію та йдуть в салон за новою моделлю. "Потопельники" переходять до страховиків, які продають їх у спецгаражі (де такі авто розбирають і сушать). Звідти вони вже вирушають за кордон і продаються на ринках Литви і Польщі (у Німеччині такі авто продати практично неможливо - за обман покупця можуть посадити до в'язниці), де їх купують "наші люди" і везуть в Україну. Коштують вони, зазвичай, відсотків на 10 дешевше.

Тому, придивляючись до іномарці на ринку, зверніть увагу на те, звідки її пригнали.

Фото на головній з Flickr (by bluejetjane)

За матеріалами Сегодня


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.




Коментарі [0]
Коментар:
Захисний код:
Авторизація
Електронна пошта:
Пароль:
Запам'ятати мене на цьому комп'ютері
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook
Facebook