По-русски
Українською
Погода:
  • Курси валют: USD 11.5   EUR 15.7
  • Пальне: A92 10.53   A95 10.90   ДП 9.74

Leopolis Grand Prix
27-29 червня у Львові відбудеться найбільша автомобільна подія України та Центральної Європи.


Венеція по-голландськи

Харлем - Амстердам - Роттердам - Дордрехт - Гаага - Дельфт
0

Амстердам

Нідерланди, Північна Голландія
Давній Амстердам - є столицею королівства Нідерландів та одним з найбільших історичних міст Європи

Храм Светіцховелі

В XI столітті на місці базиліки зводить церква Дванадцяти апостолів - храм Светіцховелі. Це – головний кафедральний собор та найбільша церква сучасної країни
AutoTravel у соціальних мережах


Свой первый холодильник мы с женой купили в магазине Комплект, находится в Одессе, нам понравился этот магазин.

В онлайн магазине оборудоваия stocktools.ru есть все. От ручного инструмента, до мощных лодочных моторов.

Як завести дизельний двигун на морозі

11 грудня 2012

Що робити, якщо зимового дизельного пального немає і як відрізнити його від літнього перед заправкою, з'ясувала "Сегодня".

Якщо днями стрілка термометра опуститься хоча б до 5-7 градусів нижче нуля, то власникам авто з дизельними двигунами до такого стрибка температури краще підготуватися заздалегідь, інакше зранку "залізний кінь" може і не завестися. Проблема не у самому авто, а у властивостях літнього дизельного пального: воно замерзає при 5 градусах нижче нуля. Здавалося б, найпростішим виходом буде - одразу ж залити зимове пальне, але де його взяти? Якщо у великих містах вирішити цю проблему можна на мережевих заправках, де якість палива більш-менш контролюють, то у регіонах такий дизель - справжнісінький дефіцит.

Чому АЗС обманює 

Особливість технології отримання зимового дизеля така, що лише 15% від усього обсягу дизпалива зберігає текучість при температурі до -35 градусів Цельсія, решта ж замерзає вже при мінус п'яти. Невже літнє (85% від усіх обсягів виробництва) просто перестають випускати? На жаль, ні - його змішують з депресорними присадками і продають під виглядом зимового. При температурі до 10 градусів нижче нуля це спрацьовує, але як тільки заморозки посилюються, дизель перетворюється в парафін і забиває паливопроводи, фільтри і бак. Ще гірше, якщо на АЗС навіть не потрудилися додати присадку, буває, що так і продають літнє пальне. Тоді авто глохне вже через 2-3 кілометри після заправки.

Як зігріти пальне

1. Підігрівач. Сучасні дизельні авто зазвичай обладнані системами підігріву дизельного палива, але якщо такої системи немає, є сенс замовити її установку. На жаль, не на кожне авто такий пристрій можна встановити, крім того, така робота вимагає високої кваліфікації майстра.

Ціна питання. Від 3 тис. грн (вартість приладу і робіт по монтажу).

2. Керосин. Допускається додавання до 20% гасу в літнє дизельне паливо для зниження температури застигання, при цьому експлуатаційні характеристики не погіршуються.

Ціна питання. 16 грн/літр (в бак, об'ємом 50 літрів, потрібно залити 10 літрів гасу і 40 літрів дизпалива).

3. Депресорні присадки (антигель). Продається на заправках і в автомагазинах, вважається ефективним способом знизити температуру замерзання дизпалива. Але потрібно знати, що якщо паливо вже замерзло, заливати таку присадку немає сенсу.

Ціна питання. 50-70 грн/флакон у 150 мл (розраховані на 50 л дизпалива для досягнення температури замерзання у -25 градусів).

Бензин - небезпечний. Ідея розбавити дизель бензином може призвести до поломки авто. Може вийти з ладу циліндро-поршнева група, а лікується це лише капремонтом (від $1,5 тис.). Також швидко виходить з ладу насос високого тиску і спеціальні інжектори: ремонт буде коштувати від $500.

Якщо заправили поганим пальним

"Імовірність заглохнути після заправки існує навіть після візиту на "хорошу "мережеву АЗС, - розповів "Сегодня" провідний фахівець з контролю якості та кількості нафтопродуктів " ЛУКОЙЛ-Україна "Анатолій Ненько. - У такому випадку водієві потрібно повернутися на АЗС, подзвонити на гарячу лінію (номер можна знайти в куточку споживача) і повідомити про конфліктну ситуацію. Керівництво АЗС зобов'язане провести розслідування.

Починається воно з того, що при автовласників з того ж пістолета на заправці набирають три спеціальні сертифіковані колби. Одну з них видають водієві, друга залишається на АЗС, а третю відправляють в лабораторію. Якщо подтвердждается, що паливо не відповідає стандартам, АЗС зобов'язана компенсувати збитки - зазвичай, добровільно, в іншому випадку гроші нескладно стягнути через суд.

А ось сенсу брати проби з бака авто немає: представники АЗС в такому випадку заявлять, що поломка сталася через паливо, яке вже було в баку до заправки ". Але адвокат Марина Гавяда каже, що якщо зробити і те, і інше, це буде додатковим доказом для суду.

Визначаємо якість дизеля "на око"

Якщо з якихось причин заправка викликала підозри, то:

1. Попросіть набрати пів-літра дизпалива в каністру і поставте її на вулиці на 10-15 хвилин і подивіться, що буде. Якщо на вулиці нижче 5 градусів морозу - цього часу достатньо, щоб в літньому паливі почався процес парафінізациі - воно відразу стане густим. Справа в тому, що всередині резервуара з паливом, який знаходиться під землею, завжди зберігається плюсова температура (навіть якщо на вулиці мінус 20, під землею буде 2-3 градуси тепла). Тобто, ні власники, ні працівники АЗС, торгуючи літнім дизелем, не ризикують "попалитися" під час процесу заправки.

2. Є сенс крапнути трохи дизпалива на пальці і розтерти - воно повинно бути масним і за консистенцією нагадувати рослинну олію. Небезпека полягає у тому, що якщо фальсифікацією займаються працівники АЗС (без відома керівництва), то для запобігання кристалізації дизпалива вони додають туди бензин - він завжди під рукою, тоді як гас ще пошукати треба. Чим це загрожує для двигуна, ви вже знаєте. До речі, наявність бензину може видати і специфічний хімічний запах.

Якщо авто замерзло

Залишається лише везти його в тепле місце (наприклад, теплий гараж). Адже спроба завести з буксира призведе до поломки мотора.

Існує також старий дідівський спосіб відігріти картер і паливний бак за допомогою паяльної лампи (або саморобного смолоскипа). Але попередньо потрібно прогріти паливний насос високого тиску і фільтр тонкого очищення (часто це роблять гарячою водою). Якщо у вас є такий досвід - можете спробувати. Якщо ні, то краще не ризикувати - були випадки, коли автовласники так самі собі спалювали автомобілі.

Фото на головній з Flickr (by Hailten)

За матеріалами "Сегодня"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.




Коментарі [0]
Коментар:
Захисний код:
Авторизація
Електронна пошта:
Пароль:
Запам'ятати мене на цьому комп'ютері
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook
Facebook