По-русски
Українською
Погода:
  • Курси валют: USD 11.5   EUR 15.7
  • Пальне: A92 10.53   A95 10.90   ДП 9.74

Leopolis Grand Prix
27-29 червня у Львові відбудеться найбільша автомобільна подія України та Центральної Європи.


Венеція по-голландськи

Харлем - Амстердам - Роттердам - Дордрехт - Гаага - Дельфт
0

Амстердам

Нідерланди, Північна Голландія
Давній Амстердам - є столицею королівства Нідерландів та одним з найбільших історичних міст Європи

Храм Светіцховелі

В XI столітті на місці базиліки зводить церква Дванадцяти апостолів - храм Светіцховелі. Це – головний кафедральний собор та найбільша церква сучасної країни
AutoTravel у соціальних мережах


Свой первый холодильник мы с женой купили в магазине Комплект, находится в Одессе, нам понравился этот магазин.

В онлайн магазине оборудоваия stocktools.ru есть все. От ручного инструмента, до мощных лодочных моторов.

Як захистити авто від іржі: поради автомобілістам

6 листопада 2013  АвтоТревел

Автомобілісти часто порівнюють іржу з вірусом або шкідливою бактерією: досить з'явитися невеликому пошкодженню, як іржа починає заражати весь кузов автомобіля, поглинаючи одна ділянка за іншим. Особливо ця проблема актуальна для вітчизняних і китайських авто, та іномарок старших 10 років. Якщо не помітити початку процесу корозії, то буквально через рік авто буде годитися хіба що на розбирання з подальшою утилізацією кузова. Особливо важливо провести профілактику перед зимою - в ожеледь дороги посипають сіллю і хімреагентами, які агресивно впливають на метал. "Сегодня" з'ясувала, як найкраще подбати про кузов автомобіля.

Чому гараж не завжди рятує

Серед автовласників існує думка, що захистити кузов від іржі взимку здатний лише гараж. Але є безліч випадків, коли при зберіганні в гаражі авто згниває навіть швидше, ніж при стоянці на вулиці. Все залежить від механізму утворення іржі.

Фото: Steve G. Bisig Arts / Flickr.com

Щоб залізо проржавіло, необхідно впливати на нього за допомогою води і кисню, яких багато в атмосфері. Цей процес прискорюється, якщо у воді будуть розчинені солі (таку воду називають електролітом) і хімічні елементи з вихлопних газів. Ясна річ, що на дорогах, щедро посипаних сіллю, кузов авто піддається серйозному випробуванню. перш за все, страждають колісні арки, а також дно і глушник.

Але небезпека може підстерігати і в гаражі, особливо тоді, коли авто після сніжної дороги заганяють в тепле приміщення: сніг починає танути, через перепад температур на кузові конденсується вода, тож корозія починає з'являтися значно швидше, ніж на відкритому повітрі. Якщо гараж вентилюється і опалюється, то проблеми немає. 

Захищаємо дно і колісні арки

Дно. На СТО антикорозійна обробка коштує близько 800 грн, а ще приблизно 300-400 грн потрібно витратити на антикорозійні матеріали. Будуть потрібні також банка рідкого антикору (смолиста речовина) і банка густого: перший розпилюють при великому тиску по всіх кузовнимх порожнинах, а другий наносять розпилювачем по всій поверхні дна. У результаті утворюється щільна і еластична плівка, яка не скачується, не сохне і не тріскається. Головна особливість антикорозійних матеріалів - вони проникають в усі мікротріщини і шви кузова , витісняють звідти вологу, і процес корозії відразу ж припиняється.

Простежте за тим, щоб перш ніж почати процедуру обробки днища, майстер ретельно промив його гарячою водою за допомогою апарату високого тиску, а потім висушив промисловим феном. Інакше, під шаром антикору авто буде продовжувати гнити. Зазначимо, що захистити глушник неможливо - через кілька років експлуатації він потребує заміни.

Фото: Geoffrey Gilson / Flickr.com

Арки. Перше, що потрібно зробити для захисту колісних арок - зробити антикорозійну обробку. Ця послуга на СТО коштує близько 500-800 грн. Після цього арки закривають пластиковими подкрилками. Продавці багатьох сучасних авто запевняють, що ніякого сенсу в цій операції немає, оскільки авто вже оцинковане. Але умови на українських дорогах такі, що незалежно від якості антикорозійної обробки і шару матеріалу, через кілька років експлуатації проблема іржі може проявитися з вини механічних пошкоджень арок (наприклад , після бомбардування дрібними камінцями) .

Побутує думка, що такі підкрилки можуть не вирішити, а лиш посилити проблему. Річ у тому, що для їх монтажу застосовується кілька десятків шурупів-саморізів, котрі порушують цілісність заводського лакофарбового і цинкового покриття металу крил і колісних арок. Крім того, в порожнині між підкрилками і деталями кузова може накопичуватися пил, який при потраплянні вологи перетворюється на вологий "компрес" - вогнище корозії. Щоб цього уникнути, при установці підкрилків потрібно простежити за тим, щоб всі ці місця були повністю заповнені антикором.

Другий варіант вирішення проблеми - використовувати замість пластикових деталей так звані рідкі підкрилки. Це спеціальні суміші, які наносяться безпосередньо на поверхню, що потребує захисту. Застигаючи, такі препарати залишають на металі міцний шар еластичного матеріалу, що нагадує гуму. Такі підкрилки виготовляють з синтетичних смол , стійких до температурних перепадів і хімреагентів. Послуга з їх нанесення коштує близько 600 грн, а ціна 5-літрової банки, якої вистачить для обробки чотирьох арок, - близько 400-500 грн.

Фото: Holly's Photos / Flickr.com

Усуваємо невеликі подряпини

Подряпини на кузові - явище неминуче. А для боротьби з іржею позбавлятися від них потрібно негайно. Метод усунення проблеми і ціна питання залежать від глибини пошкодження фарби.

Верхній шар. Якщо під подряпиною не оголити метал або не видно білої фарби (грунтовки), то можна замовити полірування кузова на пошкодженій ділянці (за таку послугу просять 200 грн). Але врахуйте, що автомобіль при цьому не фарбується - шар фарби, навпаки, знімається. Стійкість до корозії у цієї ділянки лише погіршиться. Тож якщо подряпина не кидається в очі, найкраще з нею нічого не робити. Або, як варіант, обробити її за допомогою воскового олівця, а після цього пройтися поліролем (все разом коштує близько 250 грн). Пам'ятайте, перед усім цим автомобіль потрібно гарненько помити, а місце подряпини очистити і знежирити за допомогою бензину чи технічного спирту.

Фото: Porschista / Flickr.com

До грунтовки. Подряпини в цьому випадку усуваються замазуванням тим же восковим олівцем (близько 100 грн). Однак це лише тимчасове рішення - через кілька місяців шар воску почне зникати, а подряпина - ставатиме більш помітною. Тому є сенс місце подряпини просто підфарбувати. Для цього його необхідно вимити і знежирити, обклеїти проблемне місце лейкопластиром по периметру і нанести два шари фарби. Таке можна буде помітити, якщо аж надто придивлятися.

До металу. Усунення глибоких подряпин - питання, що має пряме відношення до боротьби з іржею. У цьому випадку деталь кузова найкраще зняти і пофарбувати. Якщо немає такої можливості, можна вжити заходів захисту. Для початку авто слід ретельно вимити і висушити, потім обробити подряпини технічним спиртом і нанести антикорозійний грунт. Поверх тонкого шару грунту потрібно нанести три шари фарби, а потім дати їй добре висохнути. Звісно, місце фарбування буде видно, але іржа хоч не буде поширюватися. Балончик з фарбою коштує близько 100-150 грн.

Відзначимо, що якщо в місці пошкодження є не тільки подряпина, а й вм'ятина, її також потрібно усунути. На СТО послуга з вирівнювання металу без зняття кузовного елементу коштує близько 400 грн, із зняттям, рихтуванням і фарбуванням - 1,5 тис. грн.

Що робити, якщо дно сильно поіржавіло

Навіть оброблені антикором автомобілі мають таке слабке місце, як дно під ногами у водія і пасажирів. Взимку на нього потрапляє багато снігу, який, звісно, швидко перетворюється на воду. Рятують тільки гумові килимки, але багато водіїв забувають їх постелити перед зимою. Відомі безліч випадків, коли днище іржавіло настільки сильно, що в буквальному сенсі провалювалося.

Фото: paraflyer / Flickr.com

Щоб перевірити стан дна, потрібно обстежити його по всій поверхні на підйомнику або з оглядової канави. Всі поруділі місця потрібно очистити і обробити спецрідиною - перетворювачем, після чого замазати епіцентр поширення іржі антикором. Аналогічно потрібно зняти килимове покриття і провести відповідну обробку.

На жаль, якщо запобігати хвороба запізно, потрібно займатися лікуванням - шукати зварника. Переварити днище коштує 2-3 тис. грн. Але ця ціна може вирости у декілька разів, якщо мова йде про серйозні пошкодження. Для відновлення днища застосовують спецлатки, а для підвищення жорсткості кузовів вводять додаткові елементи - моторні розтяжки, підсилювачі лонжеронів і порогів. Але їздити на такому авто небезпечно - відновлений кузов розсипається при серйозному ДТП на частини.

Фото на головній з Flickr.com (by huskyte77)

За матеріалами Сегодня.ua


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.




Коментарі [0]
Коментар:
Захисний код:
500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx
Авторизація
Електронна пошта:
Пароль:
Запам'ятати мене на цьому комп'ютері
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook
Facebook
500 Internal Server Error

500 Internal Server Error


nginx