Війна війною, а обід - за розкладом.
Температура повітря стабільно опустилася нижче, ніж +5, прохолодніше стало і на вулиці, і на дорожньому полотні.
Обіцяють мокрий сніг, який швидко розтане, проте ще більше охолодить дорогу.
Настав час спокійно, без паніки, поспіху і черг поміняти шини з літніх і всесезонних на ЗИМОВІ.
На будь-якому транспорті.
Не чекайте "білих мух"! Сигнал до заміни шин - погода і температура, а не наявність або відсутність снігу на дорозі.
Літня покришка працює на гальмуванні і в повороті тільки за температур ВИЩИХ, НІЖ ПЛЮС П'ЯТЬ.
При +5 і нижче шина твердіє, зчіпні властивості істотно погіршуються і критично збільшується гальмівний шлях.
Не експериментуйте і не грайтеся з долею в рулетку.
З міліцією домовитися можна, з законами фізики - ніяк.
Ними тільки можна навчитися користуватися.
Якщо у вас залишилися шини з минулого сезону - кращу за станом пару ставте на задню вісь автомобіля, незалежно від типу його приводу. Це не обговорюється.
Найстрашніше, непередбачуване і "непереможне" для переважної більшості водіїв, навіть професійних не кажучи вже про професійних - це зрив задньої осі, який зазвичай закінчується на зустрічній смузі або в авто іншого учасника дорожнього руху.
Не випробовуйте долю.
Якщо немає можливості поставити всі чотири нові зимові шини - кращу пару покришок ставимо НАЗАД.
Важливо знати, що термін служби зимового колеса - МАКСИМУМ ЧОТИРИ ЗИМИ, незалежно від пробігу та зовнішнього стану протектора. Якщо ваш комплект відкатав 4 сезони - доведеться міняти його на новий. Старий буде кришитися і не зможе справлятися з покладеними на нього обов'язками.
Шипи в наших зимах - необов'язкові. Головне, щоб шина була ЗИМОВА.
Але зимова не для центральної Європи або північної Скандинавії, а для нашої погоди.
Простіше всього орієнтуватися на індекс швидкості. Беріть шини, у яких він 190 км/год.
Зазвичай більш високий індекс - для європейських безсніжних зим і ідеально вичищених автобанів, а більш низький (з індексом швидкості Q) - для північних країн, де стабільно -20 і нижче, і тому до складу колеса входить великий відсоток силіки, аби шина не тверділа на морозі.
Кілька порад-нагадувань по зимовій їзді у відеоформаті.
Доброї дороги, чистого водіння і безпечної зими всім!
Фото на головній з Flickr (by shotzy)
Олексій Мочанов, "Українська правда. Блоги"
- Тест-драйв: бюджетний позашляховик Great Wall
- Тест-драйв Toyota Yaris 2012
- Тест-драйв Jaguar XKR
- Тест-драйв Citroen DS4
- Тест-драйв LIFAN 620
- Тест-драйв Peugeot 208
- Тест-драйв Infiniti FX30d
- Тест-драйв Chevrolet Orlando
- Тест-драйв Toyota Highlander
- Тест-драйв Lexus GS 350 F-Sport 2012
- Тест-драйв Infiniti M37X 2012
- Тест-драйв Great Wall Voleex C10
- Тест-драйв Ford Tourneo Custom 2013
- Тест-драйв: Chevrolet п'ятого покоління
500 Internal Server Error