Салон Peugeot 408 є, мабуть, найбільшим у своєму класі. Проте, завдяки різноманітним налаштуванням та регулюванню положення сидіння та керма, у салоні цього авто зручно влаштуються люди як великих, так і мініатюрних розмірів.
Центральна консоль виготовлена з мякого пластика і виглядає дуже пристойно. Водійське сидіння має підлокітник, який регулюється і може стати у нагоді у тривалій поїздці.
На задньому сидінні досить багато місця. Є тут і додатковий обігрів для пасажирів на задньому сидінні. Багажник не особливо великий, але не варто забувати, що складаються задні сидіння.
Усі седани, які випускає компанія Peugeot, мають підвіску, яка ідеально підходить для українських доріг. Керується авто непогано, виглядає надійною і зрозумілою.
Шумоізоляція Peugeot 408 дуже гарна і це особливо відчутно в дальній дорозі.
Навіть якщо їхати швидко, 150-170 км/год, витрата пального не виглядатиме надто високою - лише 9 літрів на 100 км. При 90 км/год - 6 літрів. У місті - 7-8 літрів.
Кольорового монітора в цьому авто немає, але є непоганий бортовий комп'ютер, який дублює інформацію не лише на центральну консоль, але і на приборний щиток.
Peugeot 408 можна назвати надійним роз'їздним автомобілем, таке авто чудово підійде, наприклад, таксистам.
Ціна на Peugeot 408 Active стартує від 18 700 USD.
Фото з Flickr (by Yani Fotografia)
За матеріалами www.2hp.com.ua
- Тест-драйв Mercedes Benz ML 350
- Тест-драйв Renault Clio RS
- Тест-драйв Renault Sandero Stepway
- Тест-драйв Peugeot 301
- Тест-драйв Citroen DS3: Life-style в монархічному стилі
- Тест-драйв KIA RIO 2012
- Тест-драйв: Chevrolet п'ятого покоління
- Тест-драйв Ford Tourneo Custom 2013
- Тест-драйв Great Wall Voleex C10
- Тест-драйв Infiniti M37X 2012
- Тест-драйв Lexus GS 350 F-Sport 2012
- Тест-драйв Toyota Highlander
- Тест-драйв Chevrolet Orlando
- Тест-драйв Infiniti FX30d
- Тест-драйв Peugeot 208
- Тест-драйв LIFAN 620
- Тест-драйв Citroen DS4
- Тест-драйв Jaguar XKR
- Тест-драйв Toyota Yaris 2012
- Тест-драйв: бюджетний позашляховик Great Wall