Створюючи це авто, конструктори та дизайнери компаніїї Great Wall зовсім не приховувала його схожост із Toyota Yaris. Проте, пафосна передня частина Voleex C10 може кого завгодно збити з пантелику.
Оббивка сидінь та карти дверей цього авто виглядають навіть ліпше, ніж у Toyota Yaris, а от з шумоізоляцією гірше, бо у колісних арках немає. Натомість є гарна комплектація, адже є магнітола, кондиціонер, склопідйомники і навіть кнопки керування магнітолою на кермі. Але користування кондиціонером не особливо зрозуміле та зручне, бо регулятори на його панелі не електричні, а механічні, тобто, повертаючи їх, ви тягнете за якісь тросики, що відкривають певні заслонки, а для того треба здійснити певні зусилля.
На задньому сидінні досить багато місця: коліна не впираються у передню стінку, нормальна висота салону.
Двигун Great Wall Voleex C10 не особливо швидкий та потужний. Але все це для того, щоб економити паливо - 6 літрів на 100 км шляху - це дуже непоганий показник.
Коробка передач механічна, 5-ступенева і вмикається дуже точно. Завдяки високому профілю шин, підвіска виглядає непробивною і дуже комфортною.
Це непогане китайське авто, але за ту ціну у 13 000 USD, яку за нього просять, можна купити навіть європейське авто.
Фото на головній з wot.motortrend.com
За матеріалами www.2hp.com.ua