Тест-драйв Infiniti FX30d

Основні зміни оновленого Infiniti FX30d стосуються передньої частини авто: якщо раніше фальш-панель була схожа на український коровай, то тепер - більш строха і хромована. 

Салон - чудовий. У приладах з'явилися білі стрілочки, а бортовий комп'ютер повністю русифікували. Не зважаючи на свою показну "люксовість", Infiniti - авто не з-посеред найпросторіших. Особливо це стосується пасажирів на задньому сидінні. 

Керованість Infiniti FX можна зрівняти хіба з таким же параметром BMW Х5 або Х6. Таке тверження - серйозний комплімент для японського бренду, але він того заслуговує.

Серцем Infiniti FX30d є трилітровий турбодизель. Якщо кількістю кінських сил зараз мало кого здивуєш, то крутний момент у 550 Ньютонів вражає. 

Навіть величезні 21-дюймові колеса роблять це авто не жорстким, а лиш - легко керованим... на німецьких автобанах і серпантинах. 

Підвіска авто керується за допомогою електроніки. 

Наостанок слід зауважити, що авто є надзвичайно збалансованим і заслуговує на найвищу оцінку в своєму класі.

Вартість Infiniti FX30 - від 79 650 USD.

Фото на головній з Flickr (by ThunderNet)

За матеріалами www.2hp.com.ua