Тест-драйв Infiniti FX30d
Основні зміни оновленого Infiniti FX30d стосуються передньої частини авто: якщо раніше фальш-панель була схожа на український коровай, то тепер - більш строха і хромована.
Салон - чудовий. У приладах з'явилися білі стрілочки, а бортовий комп'ютер повністю русифікували. Не зважаючи на свою показну "люксовість", Infiniti - авто не з-посеред найпросторіших. Особливо це стосується пасажирів на задньому сидінні.
Керованість Infiniti FX можна зрівняти хіба з таким же параметром BMW Х5 або Х6. Таке тверження - серйозний комплімент для японського бренду, але він того заслуговує.
Серцем Infiniti FX30d є трилітровий турбодизель. Якщо кількістю кінських сил зараз мало кого здивуєш, то крутний момент у 550 Ньютонів вражає.
Навіть величезні 21-дюймові колеса роблять це авто не жорстким, а лиш - легко керованим... на німецьких автобанах і серпантинах.
Підвіска авто керується за допомогою електроніки.
Наостанок слід зауважити, що авто є надзвичайно збалансованим і заслуговує на найвищу оцінку в своєму класі.
Вартість Infiniti FX30 - від 79 650 USD.
Фото на головній з Flickr (by ThunderNet)
За матеріалами www.2hp.com.ua