KIA RIO нової моделі має дуже яскравий, привабливий дизайн - авто виділяється на дорозі і це додає йому переваг у боротьбі за ринок з конкурентами.
Місце водія організоване дуже непогано, єдине, чого не вистачає - регулювання керма не лише за висотою, але й за виносом. Комплектація салону також хороша: кнопка "старт", просунута мультимедійна система, клімат-контроль, зв'язок з телефоном за допомогою blue-tooth і підігрів лобового скла.
У компактних авто на задньому сидінні ніколи не буває особливо просторо, але тут його, начебто, вистачає. Не в останню чергу так виходить завдяки тому, що спинки передніх сидінь м'які.
Авто має не дуже сучасну, але надійну чотириступінчасту коробку-автомат.
Витрата палива під час тест-драйву склала 9 літрів на 100 км, що, зважаючи на досить потужний двигун автомобіля - досить непоганий результат.
Підвіска КІА RIO непогано пристосована до нашого українського "бездоріжжя", що, разом з тим, не заважає авто бути достатньо керованим.
Рауль Чілачава вважає, що корейські виробники, нарешті, почали розуміти не лише те, який зовнішній вигляд повинно мати авто, але і те, що водій хоче отримати від автомобіля.
Ціна на KIA RIO 2012 стартує з 15 200 USD.
Фото на головній з Flickr (by KiaTurkiye)
За матеріалами www.2hp.com.ua
- Тест-драйв: Chevrolet п'ятого покоління
- Тест-драйв Ford Tourneo Custom 2013
- Тест-драйв Great Wall Voleex C10
- Тест-драйв Infiniti M37X 2012
- Тест-драйв Lexus GS 350 F-Sport 2012
- Тест-драйв Toyota Highlander
- Тест-драйв Chevrolet Orlando
- Тест-драйв Infiniti FX30d
- Тест-драйв Peugeot 208
- Тест-драйв LIFAN 620
- Тест-драйв Citroen DS4
- Тест-драйв Jaguar XKR
- Тест-драйв Toyota Yaris 2012
- Тест-драйв: бюджетний позашляховик Great Wall
- З цитатою
- Відповісти